snart “new me”

I dag var jeg endelig en tur ute av huset! Jeg møtte manageren min en liten tur, og nå har jeg byttet boplass til et par andre venninner på Majorstua. I overimorgen drar jeg hjem, og jeg gleder meg så utrolig mye til å være på rommet mitt igjen, og ikke minst se hunden min! Jeg har savnet den lille galingen min så mye mens jeg har vært borte. 

shortsen er fra choies og genseren er fra nelly HER (ad) 

I overimorgen får jeg ta bort bandasjen og stingene fra nesa også! Lurer på om jeg får være helt “fri” da, eller om jeg må ha på teip.. Det er jo enda veldig hovent, og det vil det også være når jeg tar av bandasjen. Det kan jo ta opp mot 6 måneder før man ser det endelige resultatet etter operasjonen, men om ca en måned skal mye av hevelsen ha gått ned. Til tross for alt dette, så ser jeg allerede en liten forskjell! :)

Vi har akkurat spist taco, og nå hører jeg rykter om brownies og is i kveld. . Lever farlig! 

Genser fra c&a, buksen fra cubus 

24 kommentarer

Siste innlegg