stor dag i morgen

Først . . Det blir jo et sinnsykt spetakkel hver gang Justin Bieber nevnes på denne bloggen her. Det merkes at de fleste som skriver er 12-13 år, og ikke skjønner hva det aller meste her i verden handler om – penger, penger, penger. Hvorfor ellers koster meet and greet 3000 kr per person. .? Noe som kunne ha vært gratis? Men jeg skal ikke nevne han mer på bloggen, jeg liker han som person og som musiker, uten at jeg tilber ALT han gjør. Skjønner?

I morgen har jeg operasjon og er ganske nervøs. . Mathias skal heldigvis være med meg i oslo til mandag, det er jeg så glad for! Vi skal fortsatt bo på Hotel Oslo City Centre, og bare slappe av de neste dagene. Gleder meg, jeg begynner å føle meg som hjemme på det hotellet! Etter operasjonen skal jeg også starte ett nytt og bedre liv. Jeg gikk opp masse i vekt da jeg startet på p-piller igjen, så nå har jeg sluttet på det, jeg skal begynne å spise sunt og kanskje muligens ta en treningsøkt annenhver måned, haha. Det er sikkert det eneste jeg gidder. . 

Vel, nå må jeg sove. Ønsk meg masse lykke til imorgen! Imellomtiden kan dere nyte min nye favorittsang, Birdy med Wings. Den finner dere på spotify HER ♥ Nighty! 

71 kommentarer
    1. Leste nettopp om justin sine biler, han hadde kjøpt mange biler for over 7mil til sammen. Hva er poenget å bruke så mye penger på bil? Greit å kjøpe deg en kanskje litt dyr bil siden han er “kjendis” å alt skal være så mye bedre og dyrere enn hva alle andre har. Og JA jeg er misunnelig på han, men syntes han bruker pengene sine så feil. Om han f.eks hadde kjøpt seg en bil for underkant 1mil, noe man vil få en utrolig bra bil for og brukt de andre 6mil kronene på de som virkelig trenger det.

    2. Hva i alle dager har meet and greet med saken å gjøre?! de fleste artister har meet and greet, og like dyrt hos de som justin.
      poenget er at ikke alle har de samme hjertesakene som du sophie, og det må du forstå. justin gjør mye for andre mennesker som ikke er like heldige i livet, mens du hjelper dyr-noe som også er bra.
      Jeg er ikke belieber selv og er 20 år, men vet at han er god person som ikke kun tenker på penger og makt.

    3. Haha, skjønner akkurat hva du mener. Verden ville helt klart v’rt et bedre sted uten folk som Justin Bieber og hans like. Det eneste de står for er penger og grådighet. Et råttent markedsføringssirkus rettet mot barn og unge.

    4. Synst det er litt dumt at du skriver stygt om Bieber. Han gjør faktisk mye og gir mye til veldedighet. Alt overskuddet fra den ene parfymen hans går til veldedighet. Du valgte dyrene, han valgte å hjelpe fansen. Han har jo blant annet betalt for kreftbehandlingen til minst en fan, og i USA er ikke det akkurat billig. Men han kunne nok gjort mye mer ja, men han gjør mye. Og jeg tror at hvis vi hadde sett bankkontoen hans ville vi nok ikke tross på tallet som sto der. Men det er nok ikke lett å være en av verdens største stjerner, han gjør bare sitt beste
      Masse lykke til med operasjonen og en sunnere livsstil. Husk at om du ikke trener for kroppen, tren for helsen din og at den skal være bra. Det gjør nemlig jeg. Energinivået er så mye høyere når jeg beveger meg hver dag, og siden jeg har hatt kreft kjenner jeg jo på viktigheten av god helse. Masse lykke til igjen!!

    5. greit du nevner justin, men hver gang du nevner noe om han så er det jo bare negative ting. uansett så kan du jo forestille deg hvordan det hadde vært om en person som deg skulle snakket dritt om miley hele tiden. hun er ikke bedre enn justin på noen som helst måter så hvorfor ikke skrive like mye drit om henne og alle andre kjendiser enn bare justin. og tror du virkelig det er justin som har bestemt at en jævla m&g skal koste 3000? nei.

    6. For det å gå opp i vekt er helt jævlig right? Fy faen, det der var bare helt tragisk. Når du dropper p-piller som hjelper for så mye, bare fordi du kanskje har blitt et par kilo tyngre? Snakker om forkjemper mot kroppspress

    7. jeg har ikke lagt på meg en dritt og jeg har gått på p-piller i snart et år sammenhengende, er litt irritert fordi jeg ikke legger på meg..
      men ja men spørs jo også på kass type du tar også, jeg tar jo microgynon.

    8. Hei
      Syntes for det første det er veldig teit at du bringer opp alder som et modningstegn når det gjelder det å diskutere! Jeg har snakket med 50 åringer som har hvert mindre flinke til å diskutere, og 12 åringer som faktisk klarer å være saklig og fornuftig i en diskusjon.
      Også kan du faktisk ikke forvente at alle skal være enig med deg når du stiller Justin i et slikt lys på bloggen din. Du har ekstremt mange lesere som tror på det du skriver, og blir påvirket av det du mener om folk. Tror du burde ta og sjekke fakta før du uttaler deg om gutten. Aner du hvor mye veldedighet han driver med? Bygger skoler, gir penger til kreftforskning, er med på et prosjekt kaldt pencils of promise, på 18 og 19årsdagen hans ønsket han seg ikke gaver, men at folk donerte penger, så de som ikke har tilgang til rent vann fikk det, han donerte 1 million dollar til japan etter jordskjelv, han er den første artisen noensinne som har fått 200 drømmer til å bli virkelighet via make a wish foundation ++. Så før den lille hjernen din fortsetter å slenge ut med påstander du ikke vet en dritt om. LÆR DEG FAKTA!

    9. Skjønner ikke hvorfor du må bli slankere, har ikke sett noe forskjell fra hvordan du så ut “før” og til hvordan du ser ut “nå”? Sophie, du burde være fornøyd med kroppen din, for det er mange jenter som ville gjort mye for å ha den kroppen akkurat du har.
      En annen ting til dere som klager på at Justin ikke bruker pengene sine riktig. Hva ville du gjort om du hadde vært i hans situasjon? Det er menneskelig å være grådig, alle sammen ville kjøpt noe de virkelig hadde ønsket seg om de hadde hatt et par milliarder i lomma. Kanskje Justin er super interessert i biler å alltid har hatt lyst til å ha disse bilene som dere påstår at han har. Tross alt så har han måtte gitt slipp på en god del verdagslige ting for å bli så suksessfull som han har blitt. Han har ikke et privatliv, han kan ikke gå ut blandt folk uten å bli forfulgt av fans, han kan ikke leve som en ungdom, han kan ikke bruke internett som han vil uten å tenkte over hva han skriver, han må leve med stygge kommentarer og lære seg å overse dem og ja dere skjønner tegningen. Det er mange aspekter i livet hans som han må ha bøtet med for å kunne tjene så mye som han tjener…
      Og nej, jeg hører ikke på JB, liker ikke musikken

    10. Det finnes mange ting du kan disse Justin for, han har gjort en del dumme ting i det siste, MEN synest ikke HAN var rett eksempel å bruke når det gjelder å donere penger/gjøre ting for veldedigheter. Han er faktisk en av de kjendisene som gjør mest for veldedigheter, tro det eller ei. Og du visste vel godt selv at du ville få reaksjoner når du valgte å bruke han som eksempel, kanskje derfor du gjorde det også? Jeg tilber ikke alt han gjør jeg heller, men synest dette var urettferdig mot han siden han ikke fortjener å bli satt i et slikt lys når det gjelder akkurat denne saken.

    11. Enig med den over, men hehe det er ikke han som bestemmer hvor mye det koster for en meet & greet. Syntes det var dumt av deg å bruke akkurat han, for det er like dyrt med meet & greet for andre kjendiser. #nohate 🙂

    12. Til sophie og alle dere som leser kommentarfeltet:
      Man går IKKE opp i vekt av p-piller. Er klar over at mange tror det, men det er ikke fakta.

    13. Til Hege: jo man kan fint gå opp i vekt av p-piller, jeg gikk opp 15kg på 2mnd da jeg begynte på p-piller, tror det merket er tatt av markedet nå da.
      Men tvilsomt at Sophie Elise har gått opp nevneverdig, iallefall syns det ikke

    14. Nå kan jeg ikke snakke for alle, men grunnen til at jeg ble provosert av forrige innlegg hadde lite med kun Justin Bieber å gjøre. Du satte deg selv på en pidestall og mente at du gjorde så mye mer enn alle andre. Du kritiserte andre bloggere og kjendiser( unnskyld at jeg ler men tror du faktisk at du er i samme katogori som internasjonale kjendiser?!;))og mente at det var kun du som gjorde noe for dyrene. For det første vet du ingenting om hva alle andre gjør. Er ikke alle som har behov for å legge frem hver eneste gode egenskap med seg selv. Mine venninner vet feks ikke hva jeg donerer penger til, og omvendt. Nettopp av den grunn ville jeg heller ikke gått ut å påstått at jeg gjorde mer enn de jeg kjenner. Samtidig blir det dobbelt moralsk å høre deg lire av deg dette i mens du er på din sikkert 5 utenlandstur i år. Du bruker Restylane og nyter goder som kommer av dyrene du også. Jeg hadde tidd fint stillt om noe sånt om jeg var deg. Du må rett og slett bli litt mer moden. Argumentere kan du heller ikke selv når du går så totalt mot det du selv sier. Det er faktisk helt greit at du ikke er perfekt du heller som resten av oss andre i verden. Men ikke prøv å fremstill deg som noe annet enn det du er.

    15. Er det ikke puppene hun skal oppere? Hun skreiv jo det? Enn annenting du får jo penger for å blogge, beiber får penger for å være kjendis.

    16. Det som skjer når du går på p piller er at matlysten og søtsuget øker. Det er grunnen til at folk går opp i vekt av pillene, fordi de klarer ikke kontrollere spisingen 🙂

    17. Bu Hu ! Du vil bare at folk skal si at du er pen og ikke må slanke deg!!! Oppmerksomhet syk til 1000. Skal du ha større puppa???

    18. Ååh! Alle dere som er imot Sophie kan bare holde bokstavelig talt kjeft! Jeg elsker JB men sånn særiøst så kan Sophie skrive om hva hun vil uten at alle andre skal være imot henne… Hvorfor ikke slutte å lese blogge hennes i stedet? Finish.

    19. MOVE ONE! så mange dumme komentarer.. hadde hun ikke brukt justin som et eksepel er det INGEN som hadde brydd seg! .. sigh’

    20. Hovedsaken til at de fleste går opp av p-piller er faktisk at vannprosenten i kroppen øker pga av hormonendringer i kroppen, og søtsug og matlyst stiger også.
      Er det nesa eller puppene som skal opereres? Husker at du sa at du hadde problemer med nesa og at ene brystet ble annerledes etter ulykken i Tyrkia. Anyways, lykke til! =) Ønsker deg alt godt!

    21. Når skrev du om bieber? Ser det ikke. Og nevnte du også hvilken operasjon du skal ta? Ser ikke det heller. Skal du fikse det ene implantatet, eller ta nesen? Slettet du et innlegg? Jeg skjønner ingenting.

    22. Forresten, jeg har gått på samme p-pille i 4 år (Mercilon og Gedarel, begge med samme innhold 150/20), som visstnok er lavt innhold av hormoner. Tror det er hormoner som gjør at man legger på seg.
      Jeg gikk ikke opp i vekt når jeg startet eller siden, og har heller ikke fått bivirkninger eller blitt gravid. Kanskje du kan prøve det merket, eller noe med samme innhold? Evt gå til legen og spør om å prøve et nytt merke. Det er så greit å slippe bruke kondomer (i fast forhold da), og kunne hoppe over mensen nå og igjen.

    23. Åå herregud jenter!!!! Hva så om hun bruker han dritten der som eksempel? Og dere fjortiser, dere tror dere virkelig kjenner han BARE for dere leser ting om han på nettet.. skjønner meg ikke på dere fjortiser der ute.. jajaja han er kjendis, som synger greit nok på radio. Men live høres han ut som om han aldri har synget i hele sitt liv.. få opp øynene deres jenter. Han er ikke kongen over verden. Egentlig er han bare en liten drittunge som tror han er mye bedere enn alle andre! 😉

    24. Lady Gaga møter fansen sin aka meet&greet til de som hun ser virkelig er store fans, de første som kommer i køen uttafor konsertområdet og de som står først på konserten (Hun selger ikke de første radene som Justin Bieber skjønner dere ;)). Hun tar ikke betalt for noe så teit som det, og det er det også svært få kjendiser som gjør. Jeg er sikker på at om Justin Bieber hadde bedt folk om å la meet&greet være gratis så hadde det skjedd. I mine øyne er han en egoistisk dritt. Han har kanskje donert masse penger og slikt til veldedighet, men det han har donert er jo ikke 1% av det han har en gang. Pengesyk liten guttunge, det er det han er.
      Forresten, Sophie. Ingen ser at du har lagt på deg noe særlig, du er fortsatt alt for tynn, så håper for Guds skyld ikke du vil gå ned noe i vekt. Jeg satt rett ovenfor deg på tribunene med fotballbanen på Hove og så deg flere ganger der, og du ser ENDA tynnere ut i virkeligheten igjen. Du er 18 år, du skal ikke lenger være like tynn og formløs som en 13-åring tross alt.

    25. FOR DET FØRSTE SÅ ER DET FAEN MEG IKKE BARE 12-13 ÅRINGER SOM LIKER OG SKRIVER OG KLIKKER FOR JUSTIN BIEBER! DET ER FAKTISK MANGE MANGE 16-20 ÅRINGER SOM LIKER HAN, OG ER EN BELIEBER! SÅ SPAR DEG FOR DEN KOMMENTAREN, BARBIE! OG DESSUTEN, ER HAN VERDENSKJENT! DU ER BARE SJALU, FOR HAN TJENER MER PENGER ENN DEG! HAN ER FAKTISK ET ÅR ELDRE ENN DEG, SÅ SKJERP DEG!!!!!!!!!!!!! VI KAN FAEN MEG RAGE OM VI VIL, DU TRENGER IKKE Å BRY DEG OM ANDRES MENINGER!
      wow, caps lock er gøy. og bare så du vet det, beskytter du egentlig ikke dyrene! du bruker masse sminke hele tiden, som faktisk er testet på dyr!!! istedet for å sminke seg så mye, for å bli falsk, kan man faktisk redde de , ved å bruke pengene du bruker på sminke på de!
      men lykke til , da på operasjonen. for ærlig, du kunne ha brukt det du skal opperere på, på f.eks dyr ellernoe! -.-

    26. Silje: Hvordan vet DU at han bare donerer 1% av de pengene han har. Har du oversikt over Justin Biebers økonomi? Nei! Egoistisk dritt?!? Hahah.. tror ikke du vet hvor mye han har gitt både av penger og seg selv for fansen og andre.
      Jeg er ikke belieber og jeg mener at ha har gjort mye dumt i det siste. Men å si at han er egoistisk blir for dumt. For han gir MYE til veldedighet! 😉

    27. Å herregud…
      1. Du er ikke feit, så ikke bry deg med å slanke deg (eller late som du skal det) Du er egentlig undervektig, men jeg liker kroppen din slik som den er nå..sånn størrelsemessig. Du er ikke feit, samtidig er du ikke helt anoreksia tynn.
      2. Tror ikke alle som reagerte på Justin Bieber tingen var beliebers eller hvordan faen man skriver det. Og det er jo ikke rart meet and greet greia koster penger. Han sitter der og gjør en jobb, og det må vel betales for lokale pluss alle de menneskene som må være der og passe på han og gjøre diverse ting. Han har en jobb som gir veldig god utbetaling men det er fortsatt en jobb. Og han gjør tydeligvis mye for mennesker, så selv om han ikke bruker noe penger på dyr så gjør ikke dette han til et dårlig menneske. Så slapp av.
      3. Som mange påpeker motsier du deg selv veldig ofte. Men det får gå.
      Lykke til med opreasjon hvertfall, håper det går fint.

    28. Jeg skjønner meg ikke helt på deg. Du har alltid vært så opptatt av at man skal være fornøyd med den kroppen man har, og du har ikke villet miste en kilo for alt i verden fordi du er fornøyd med slik du er, og du har alltid spist usunt og kunne ikke brydd deg mindre. Og nå skal du plutselig slutte på p-piller og leve et sunnere liv? Makes no sense.

    29. Hun slutter på p -piller for å bli tynnere. Hun er anorektisk. Dette er ett dårlig for bilde for unge. Ja… Hvis ikke unge får til operasjoner som deg. Vil de ikke føle seg bra nok. Det er det et forbilde går ut på.ikke fiks på utseseten bare til å føle dere brae nok. Som sophie oppfordrer til.. Takk

    30. Hæ, hvilken operasjon skal du ta, dette har du ikke sagt? Medisinks, eller en såkalt “skjønnhets”-operasjon? Skal du operere nesa denne gangen?

    31. Heia,
      For ulike kunder er vi på jakt etter bloggere som tilbyr annonsering. Kunne du sendt meg litt prisinformasjon? Det som er aktuelt er bannere i str 300×250 og 250×250.

    32. Man går ikke opp i vekt av p-pillene, man går opp i vekt av det man putter i kjeften!!! P-pillene har typer hormoner som gjør at man blir oftere sulten og mere sukkesyk. P-pillene i seg selv er ikke grunnen til at man går opp i vekt, der er maten og det man putter inn sin skyld!!

    33. Nå er jeg utrolig lei av att du skal drive å si så mye stygt om Justin. Å jeg er forresten 15 år! Du legger alle under en kam.

    34. Åårh, så mye dumt som kommer fra deg.. Hva har m&g-billettene som sikkert ikke Justin bestemmer noe om, med saken å gjøre? Justin bruker mye.. ja da mener jeg MYE penger på veldedighet og mye penger for at han vil at alle skal ha det bra, og det er også noe han burde få skryt for.. Ikke bli fortalt at “han ikke gjør en dritt” med pengene han tjener, virkelig? Det at han velger å bruke MYE av pengene sine på at andre skal ha det bra, er en utrolig bra ting! Mens andre velger å bruke pengene på at dyrene skal få det bedre, noe som også er veldig bra! Men det er opp til hver enkelt hva de vil bruke pengene sine på, men man kan ikke vente all verden av alle heller.. Man bestemmer som sagt selv.
      -Det jeg ville fram til var hvor urettferdig og barnslig det var av deg å si at han ikke gjør en dritt, for det håper jeg virkelig du vet at han gjør.

    35. Jeg har stoppet og være sånn Helt stor gal fan av han. Mistet litt respekt når jeg få bilder der han spyttet på fansen sin :S Berømmelsen har helt enkelt gått i hode på han! 🙂 Men jeg liker fortsatt musikken hans da :D!

    36. det er nok veldig individuellt om man går opp i vekt eller ikke når man begynner på pillen, jeg tror jeg gikk opp i vekt for jeg fikk på null og niks masse større pupper og rumpe, men jeg personlig er veldig fornøyd med den forandringen, for jeg har alltid vert en jente som hadde lyst på former, og nå har jeg det, jeg synst det er vakkert med en jente med former. så man legger kanskje på seg men jeg tror at man får mer kvinnelige former og legger på seg rundt hoftene og får større pupper av pillene for de er jo tross alt stappet fulle i horomoner 🙂

    37. Kan ikke du skrive er helt innlegg om hva du mente med justin bieber, det ga jo INGEN meninig haha.. Tror du justin bestemmer prisen på M&G HAHAHAHHAHA NEI.. Lol du ville ikke brukt 3000 kr for en bilett men det ville MANGE MILLIONER andre gjort… Haha lol SERR?

    38. Jeg trodde du ville opp i vekt jeg? at du slet så mye med det at du var for tynn? Du virker så usikker i den forstand at du sier det ene også plutselig sier du det andre. slapp av liksom. for eeeegentlig er det ingen som bryr seg, så keep it real;)

    39. Det er DU som tror du er ”dronningen” over alle, sammen fordi du tjener så jævlig mye! Hør her, din… Ja, samma det
      1)Justin bruker MYE penger til kreftssyke barn enn det du gjør for dyr, så hold kjeft. Han donerer 1 dollar av hver av billettene han tjener på, og tenk hvor mange som kjøper billetter? da blir det MASSE penger til fattige barn
      2) Du TROR du beskytter dyrene, men det gjør du ikke. Du bruker sminke som er testet på dyr, og du setter alle i dårlig lys
      3) Hør her, din … ja igjen, jeg har ikke ord for hvor dum du er… Justin står faktisk flere timer og tar bilder med fans, han MÅ tjene noe. Og kun så du vet det- han bestemmer ikke hvor mye det koster.. han vil alt bra, så jeg er 100% på at han hadde sagt ”Ja, vi kan ha det gratis” om han hadde hatt muligheten
      4) Du tror du er dritt rik, for du kan ta silikon og opperere nesa.. men, tenk på alle som får en dårlig følelse fordi de ikke har penger men er jævlig ufornøyd med kroppen sin. Du har perfekt mage, nese, pupper, rompe, øyne.. ALT! du trenger ikke å opperere, det blir for teit.
      Istedte for å bruke pengene på den perfekte kroppen DIN, så kunne du f.eks gitt penger til noen som faktisk gråter hver kveld siden de blir mobbet pga kroppen sin. Tenk på de andre, du… ikke bare deg selv.
      Det er forståelig at du måtte opperere nesa pga pusteproblemer, selv jeg måtte det.. men, ”fikse litt på den samtidig”– unødvendig..
      TAKK FOR MEG! HADEBRA

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg