bikinishopping

Hei dere! Jeg kom akkurat hjem fra Mathias ettresom jeg sov der inatt. Vi hadde en veldig koselig kveld, vi (han) laget pannekaker, og vi så på en dokumentar om jordkloden, hehe. Nå skal jeg bare bytte klær før jeg drar til Marte, og DIT tar jeg med meg kamera. Jeg har blitt helt elendig på å ta det med, og når jeg først har det med meg så tør jeg ikke heeelt å spørre folk om å ta bilder for meg. . Blir litt småklein rett og slett, så det får jeg bare vende av meg.

Anyways, dere som har lest bloggen min i alle årene vet at jeg heeele tiden kjøper nytt undertøy/bikinier. Men jenter, det er VIKTIG!! Spesielt om man har kjæreste. Jeg eeelsker å ha nytt undertøy hele tiden, da får man litt ekstra komplimenter og føler seg litt ekstra fin, hehe. Akkurat nå har nelly en kampanje hvor masse undertøyssett og bikinier bare koster 98 kr, så der grep iallfall jeg sjangsen min. Jeg vet at om kun kort tid kommer alt dette til å være mye dyrere igjen. Dette kjøpte jeg! 

1. Bikini 98 kr HER / 2. Rødt undertøy 98 kr HER / 3. Rosa undertøy 98 kr HER / 4. Lyseblått undertøy 98 kr HER 

 

1. Bikini 98 kr HER / 2. Hvitt undertøy 98 kr HER / 3. Leopardundertøy 98 kr HER / 4. Rosa undertøy 98 kr HER / Blått undertøy 98 kr HER 

Bikinien jeg kjøpte for en stund siden som jeg fikk mange spørsmål om, koster nå også bare 98 kr HER 

 

17 kommentarer

Siste innlegg