plutselig hjemme i norge

Som dere kanskje fikk med dere var jeg syk hele tiden mens jeg var i Alanya, og derfor bestemte jeg meg for å dra hjem inatt. En av jentene jeg bodde sammen med ville også hjem til norge, så i natt tok vi taxi fra hotellet og til flyplassen samtidig. Da skjedde det en bilulykke. Vi var på motorveien i rundt 100 km/t da en bil smeller i oss i siden av bilen hvor jeg satt. Det er vanskelig å forklare hva som skjedde, men la oss bare si : bildeler overalt, ambulanse, politi. . Håper det gikk bra med han i den andre bilen selv om det ikke så slik ut. Jeg er helt sjokkert over at jeg lever. Jeg kom unna med hjernerystelse og et veldig stort sjokk, venninna mi klarer seg også bra. Det var veldig skummelt, og jeg fikk helt panikk og gråt lenge etterpå.  

Nå vil jeg egentlig bare sove. 

Fikk dette bildet på mail fra en leser og føler det kan passe litt bra inn nå, hehe. For å lette stemningen! 

 

 

78 kommentarer
    1. Høres ut som du har hatt maks uflaks på denne ferieturen 🙁 Håper formen blir bedre og at alt ordner seg <3

    2. Oi shit! har selv vært med i bilulykke så vet hvordan det er.. Håper du blir bedre etterhvert, og håper du føler deg komfortabel med å kjøre bil 🙂 God bedring! <3

    3. off, snakk om å ha max uflaks på ferien din ! nå må det være gått å få se kjæresten din i gjen 🙂

    4. Åh, herregud! God bedring med hjernerystelsen og god håper alt går bra med deg og venninna di. For en ferie! Håper alt går bra <3

    5. Ææ, masse god bedring! Jeg bare lurer på hvordan u kom deg hjem til slutt, hvordan gikk det me taxi sjoføren og hvordan er du blandt biler nå, komfortabel eller?

    6. Herregud, uff! God bedring Sophie, det syns jeg du fortjener, for lykken har ikke vært på din side på denne ferieturen syns jeg! Og herregud så skummelt med den bilulykken, for hvis det hadde skjedd noe verre enn hjernerystelse og sjokk, da vet jeg ikke hva jeg skulle gjort. Er ganske sikker på at de fleste leserne dine mener det samme. Håper det går bra meg deg, og bare så du vet det så har du FULL tillatelse å ta deg en bloggpause nå hvis det får deg til å føle deg bedre! <3

    7. Uff så ille, godt at det gikk såpass bra! Hva skjer med den kjøringen der nede, masse ulykker hele tiden og sist vi var på vei til Antalya kom vi rett på en dødsulykke der folk satt i veikanten med blod overalt :-/ Scary!! God bedring & take care <3

    8. Herregud! God bedring, Sophie. Så bra du overlevde, det må jo vær helt tragisk å oppleve 🙁

    9. Shit, akkurat det samme skjedde med meg når jeg var i Alanya for 7 år siden! Bilen kjørte inn på den siden jeg satt, som du også skrev. Utrolig, men sant. Det er ufattelig ekkelt å være involvert i sånn, men er glad det gikk bra med deg! God bedring 🙂

    10. Tyrkia er en skitten plass med null hygiene og null respekt i trafikken. Jeg skjønner ikke hvorfor alle vil dra dit.

    11. Hva skjeer med at alle toppbloggere har fått et slikt bilde? reigner med at deet sikkert er et oppdrag for alle bloggere som har posta dette bildet har hatt et uhel og følt seg som superwoman

    12. TVILER på at dere kjørte i 100 km/t, da hadde du ikke BARE fått hjernerysetelse, da hadde det gått mye verre. Slutt og overdrive bare for å få leserne til å synes syd i deg.Det er ren logikk at det hadde gått verre om sjåføren hadde kjørt så fort. Har selv vært i en lignendes uøykke, men da kjørte jeg i 70km/t og det gikk mye verre. Da kom den andre bilen og kræsjet rett inn i siden på bilen (jeg satt på andre siden). Jeg brakk ribbebener og kragebeinet pga setebeltet. Du hadde IHVERTFALL brukket kragebeinet om dere hadde kjørt så fort som du sier.
      SLUTT Å OVERDRIVE. du er ikke så smart som du sier når du ikke klarer å finne på en troverdig storie å fortelle oss. det er allmennkunnskap å vite at så bra går det ikke i en ulykke i 100 km/t.
      ELENDIG.

    13. Herregud Tina, alt handler jo om hvor på bilen den andre føreren traff og hvor fort han/hun kjørte. Bare fordi du ble litt mer skada i mindre fart har ingen betydning, herregud…satan så dumme folk kan være.
      Ei jeg kjente på skolen min døde her på søndag i en bilulykke. Hun og 3 andre satt i en bil i alt for stor fart og kræsja i et tre så hele bilen ble delt i to. Kun ho døde og kjæresten hennes ligger på sykehuset nå med livstruende skader. Hun ble bare 18 år… :/

    14. åherregud! håper det går fint med deg:-) du får prøve å kose deg videre i sommerferien, hjemme! har opplevd det samme selv.. det er et utrolig stort sjokk! men jeg er glad det går bra med deg og vennen din!

    15. du kunne jo bare dødd , så kunne man blitt kvitt sånne som deg fra denne verdenen , man har kje bruk for sånne som deg , som bare gjøre folk usikre på seg selv siden du er så utseende fiksert

    16. omg Tina. jeg har selv vært i bilulykke og kræsjet i 140km/t. slapp unna med blåmerker og 1 kutt i hode. ikke hadde jeg belte på og bilen snurret rundt flere ganger i grøfta..

    17. Silje, den ulykken leste jeg om på tekst-tv. Tror det var i samme fylket jeg bor i. Sogn og Fjordane? Utrolig trist at et liv skal ende så tidlig! Klem! Ta vare på hver dag!

    18. Å stakkars, like we care…. FERIE? Spar oss, sponset fyllefest kalles det, omg, silikonen sprakk vel ikke…

    19. Takk for at du serverer media med en slik søppelhistorie for å få ekstra lesere, forhåpentligvis blir det litt ekstra annonsekroner på deg nå fremover. Regner med du brukte opp pengene dine på tyrkerpikk?
      Hadde noen kjørt inn i bilen deres i OVER 100km/t (siden han kom bakfra og dere kjørte i 100, så måtte han ligge godt over), så hadde det aldri gått så bra, uansett hvor og hvordan bilen traff.
      Stakkarslige plastikkbimboer.

    20. Herregud jeg ble helt sjokkert jeg nå.. Jeg håper du kommer deg over angsten av å sitte i bil og jeg syns du er modig! Takk gud for at det gikk bra med dere!

    21. Nå har jeg sjekket ut alt om ulykker i tiden du var der, min far er tyrkisk politi og fra Alanya.
      Dette er bare bullshit. Ingen ulykker av en slik art som du forteller. Det var nok bare en bulk.
      Sutreunge

    22. Bra at det gikk så bra med deg som det gjorde!.. Synes det er dårlig gjort av deg å ikke en gang linke til leseren som har laget dette bildet til deg. Bildet UTEN hennes blogg-adresse har du også brukt. Regner med hun har brukt mye tid på å lage det til deg, og da kunne du jo i det miste gitt henne litt “heder og ære” .. 🙂

    23. Stakar deg!
      Ikke vondt ment eller noe, men det bildet var kanskje litt avslørende? #nohate!! Du er en fantastisk fin blogger, og kjempe nydelig jente ! : )

    24. Heii stakkars deg som var i den ulykken😭😭,jeg var i Tyrkia i side når det skjedde det var helt forferdelig😭😭håper det blir bra igjen❤❤ en stor klem Elida

    25. Herregud folkens som skriver hat til henne !!! Det har stått på VG eller en avis !! Se noen innlegg opp !! Og Tina , herregud , hun prøver ikke å få flere lesere ! Kanskje de kjørte fortere enn deg , men det skjedde ikke akuratt det samme som med deg! Du er sikkert bare sjalu fordi at du fikk deet værst !! … BRA DET GIKK BRA MED DEG SOPHIE ♥ LOVEYOU !!! ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg