dag 6 i barcelona!

I dag var vi på stranden Barceloneta og solte oss en stund før vi gikk opp til La Rambla og jeg ENDELIG fikk gå på topshop! Tidligere har jeg lurt litt på hvor alle de norske i Barcelona befiinner seg og nå har jeg fått svaret, de er enten på topshop eller starbuks, haha. Norsk var alt jeg hørte der inne!

I morgen drar vi hjem, men skal heldigvis være en natt i oslo slik at jeg får litt ekstra alenetid med min kjæreste ♥ I kveld skal vi bare være sammen, enkelt og greit. Sitte å holde i hendene å se inn i solnedgangen, haha. Neida, men dere skjønner tegninga. Vi er forresten et slikt kjærestepar som alle “hater” når man er singel. Et slikt par som kysser og holder rundt hverandre hele tiden, hihi. 

Bikin fra nelly HER (ad). Jeg har den i x-small i truse, og medium i overdelen. 

 

72 kommentarer
    1. Ser ut som dere koser dere! Barcelona er en helt fantastisk by! Jeg vet ikke om dere har vært på El corte ingles sentrene, men der er det veldig greit å gå, synes jeg. Finner alltid mye fint og de har de fleste av de gode merkene! Kos dere videre:)

    2. Du er utrolig pen, elsker håret ditt. Kanskje du burde bruke bikini i størrelse L? Hehe 😉 Bikinien var sykt pen da!

    3. Er dere idioter eller? Ingen, ikke en gang jenter som har tatt silikon, har brystvorter så høyt oppe på brystet. Skygge, pigment… det er i hvert fall ikke en nopslip.

    4. I dag var det sirkus hvor jeg bor, men eg valgte å ikke dra siden du har vist videoer om hvordan dyrene blir behandlet. Jeg fikk også overtalt mange av vennene mine til å ikke dra. Håper det en dag blir slutt på sirkus! Jeg er totalt imot det.

    5. Ikke for å være frekk men du er utrolig falsk du bruker for mye sminke og har gedigne bobs og alt for liten bekini sånn at vi kan se nippelen din:/ men bra blogging i det siste:D<3

    6. viste ikke at man var falsk fordi man brukte mye sminke og hadde silikonpupper..
      Blir så oppgitt over hvor mange idioter det finnes i denne verden.
      Stå på Sophie! du er dødsfin!

    7. fin bikini 😀 jeg skulle eegentlig ha vert i Barcelona nå… på korps tur, men ble heller igjen.. (de reiste på dagen jeg fylte 18..så ville ikke reise hele 18 års dagen min) hehe :-)håper dere har kost dere mye:D

    8. HAHA! FOLK ER SÅ DUM, ER IKKE VANSKELIG Å SE AT DET DER IKKE ER NIPPELEN!! HAALOOO?
      du er nydelig <3 årh, kunne drept for å se ut som deg fra topp til tå! love you :-))

    9. Så koselig! Kos dere mye!! 🙂
      Inatt så drømte jeg faktisk om deg.Jeg drømte at du kom til ett slags sted og der møtte jeg deg:)! Jeg fikk ta bilde og jeg fikk snakke med deg! Når jg våkna var alt jeg skulle ønske at det var sant!

    10. Hater sånne par selv om jeg har kjæreste selv. Har vært sammen i snart 1,5 år og har jo selvfølgelig lyst til å nusse på han omtrent uansett hvor vi er, men gjør det ikke for å vise litt respekt for andre som er rundt. Verste jeg vet er kjærestepar som hele tiden mååå holde hender og “bevise” for andre at de er forelska 😛

    11. Er det hos Bunæs du har fikset nesen din? Har du et nært før- og etterbilde? Kunne du skrevet innlegg om det?

    12. Du er veldig tynn! Trener du mye? Hvordan ble du så tynn eglentlig? PS: Liker bloggen din veldig godt!

    13. TIL UKENS SPØRSMÅL:
      Bruker du spotify? I så fall, er det gratis og kan man få musikken på iphonen?
      Hvor har du kjøpt det blomstrete skjørtet?

    14. Til dere som sier at nippelen hennes vises, OGSÅ?! dere har vel pupper selv og har sett pupper før? Og til dere som sier at det IKKE er nippelen og folk ikke vet hvordan en nippel ser ut, så er dette altså en del av nippelen, altså areolaen.. samme om det er nippel, areola eller ingenting.. Så diskuterer dere de sykeste tingene på Sophie sin blogg og hennes instagram.. hvis dere kun har negative ting og si om henne eller andre på hennes platform, så la være. voks opp

    15. fakta du burde forstå, asap
      1. nippelen din synes (not classy mrs. Trashy)
      2. Puppene dine er skjeve (eller burde jeg si silikonene dine?)
      3. Nippelen din var da plassert unormalt høyt oppe
      takk for meg! ikke noe hat altså. (who am I kiddiiiing) men du er ellers veldig pen. det er bare det at hvis du vil at folk skal respektere deg, så legger man ikke ut nippelbilder på nettet. så og si.

    16. Dere er passe dumme om dere tror det der er en del av en nippel. For det første har man ikke nippelen så høyt oppe, silikon eller ei, og for det andre er ikke en nippel så lys i fargen. Det er jo en pigmentflekk/føflekk/skygge eller noe annet som er der, men nippel er det ihvertfall ikke.
      Fy faen, det finnes virkelig helt uendelig dumme mennesker her i verden, skulle jo tro alle kommentarfeltet var 11 år gamle jenter som ikke enda har fått egne pupper selv og ikke vet åssen en voksen pupp ser ut.

    17. Du burde HVERTFALL hatt L i overdel, fremstår ganske billig med en SÅ liten overdel. Sorry but true

    18. Det vises ordentlig godt på bildene nå, at du har det fint ♥ Kjenner jeg blir litt sjalu over deg og kjæresten hehe.
      || Så nettopp over kommentarene, fy for noen kommentarer. De kaller deg falsk, som bruker falske navn og anonyme navn selv. djadfhejkvs blir sinna over drittslengere

    19. Hvem bryr seg om det er en nippel eller ikke? Hun er den hun trives med og vere. Visst en jente trives ned og vise litt av puppene, bruker masse sminke og bruker lette klær så la henne gjøre det. For hennes del så har det jo ingenting og si hva dere som kaller henne falsk mener, men spar dere for de små drepende og frekke kommentarene. Hun er et menneske. Så simpelt er det. Hun er et menneske som skiller seg ut på sin egen måte. Tenk om alle skulle vert like. Jeg selv liker bloggen din sophie og syntes du er rå! Ps: jeg er 14 år og har lært meg dette, alle som ikke forstår det og er eldre. Prøv og lær dere at mennesker ikke er like!

    20. Mmmm, ta av deg den bitte lille bikinien din og spre beina dine for meg, Sophie. Jeg vet du blir kåt av å vise fram fitta di.

    21. Puppene dine er helt forskjellige. Den ene ser litt mer normal ut, men den andre ser oval, avlang og missformet ut.

    22. Et tips vennen 😉
      Ikke gå med en altfor liten bikini. Jeg ser for mye av puppen din, vet ikke om det er en nippel som synes eller hva det er, men dette bildet viser for mye rett og slett. Kan til og med se underdelen av puppen din fordi den bikinien er helt klart for liten. Det er ikke noe fint å kle seg sånn, og det virker som at du bare tenker på at du skal være deilig. Noe du altså ikke blir av å legge ut sånne bilder.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg