avslapping i parken

Jeg har fått tilbake søvnproblemene mine. . Jepp, jeg har sovet 2 timer på TO DØGN!! Hvor sykt er ikke det, haha. Jeg fungerer ikke helt normalt akkurat nå, føler meg faktisk litt småbrisen, og det var derfor jeg ikke blogget mer igår kveld. Jeg var helt utslitt!

Igår ettermiddag dro jeg og Amanda til en park, vi kjøpte med oss litt jordbær, kjeks og iste og lå på et teppe i et par timer og bare snakket. Veldig koselig, og krysser fingerene for at jeg kanskje fikk litt farge. . Selv om det føles som om brunfargen ikke blir helt optimal av nordnorsk sol, haha.

Skjorte fra sheinside.com , bikini fra nelly og shorts fra chiquelle 

Og nei, det er ikke et arr jeg har på magen, det er et strekkermerke – i know, lite sjarmerende! Men slik er det, og ikke noe farlig med det.

 

33 kommentarer
    1. Tror ikke det er et strekkmerke, men heller en gamestrek som vi kaller det. Det har jeg også liskom!
      Når du sitter mye med ryggen bøyd!

    2. Åå elsket bikinien!! Hørtes veldig koselig ut! Hvor er strekkmerket? Det lange over navlen? Trodde set bare var fordi du hadde sittet lenge, haha’

    3. sikker på at det er et strekkmerke?? jaja, uansett hva det er, så har du fin kropp i hvert fall! likte veldig godt bikinitoppen din 😀

    4. Hvis det er den lange loddrette “streken” over navlen du hevder er et strekkmerke, så er det IKKE det..Har selv strekkmerker og har sett mange som har det og de ser absolutt ikke sånn ut.

    5. Man blir fortere brun av solen i Norge, den er veldig sterk på denne tiden og solen reflekterer snøen så da tar solen enda sterkere 🙂

    6. Jeg fikk søvnproblemer da jeg var 15, og slet med det i mange år. I fjor prøvde jeg akupunktur for avslapping! Altså resultatet var som natt og dag! Er egentlig livredd sprøyter og nåler, men disse merkes ikke. Allerede etter første dagen ville jeg bare dra hjem og sove fordi jeg ble så trøtt! Du burde prøve dette, er så kjipt å ikke få sove!!
      Ha en fin dag videre 🙂

    7. det er ikke strekkmerke sophie, de som ofte sitter bøyd med ryggen får vanligvis en eller to slike streker på magen 🙂

    8. Hahahah ikke skryt på deg strekkmerker, den streken der kommer av at “valkene” har møttes. Veldig normalt!

    9. Hvis du mener den streken over magen din er strekknerke, burde du revurdere det litt. Det kommer av at du har sittet for lenge med ryggen bøyd, slik at “valkene” dine kommer frem.

    10. Jeg vet ikke helt hva jeg tenker. Alle tankene mine svirrer rundt og rundt i hodet mitt. Det er så mye som skjer, så mye jeg ikke får med meg. Og når det jeg har gledet meg til kommer, ender det opp som ting jeg må legge bak meg. Jeg er så trist, så veldig veldig trist. Alle har den dagen da de føler at alt er helt jævlig, men jeg har det sånn for ofte nå.
      Jeg er utrolig glad i familien min og det vil jeg alltid være. Men fortiden vår har ikke vært utrolig bra. Nå som alle prøver så godt de kan å være sammen med godt humør, vel…. det går ikke akkurat så bra for meg. Jeg er den som får mamma til å gråte. Jeg er den som får mamma til å hate meg. Jeg er den som får folk til å se på meg som en dårlig person. Jeg er den som får dårlig på prøver. Jeg er den som suger i sport. Jeg er den som er langt ifra perfekt, normal osv, jeg er laaaaangt under unormal. Det er ihvertfall sånn jeg føler det da.
      Nå har jeg vel skrevet såpass mye, så jeg kan avsløre litt? Jeg går i sjette klasse, altså jeg blir tolv snart. Og ja, jeg er som folk flest sier – utrolig god til å skrive. Og det er vel grunnen til at jeg skriver dette nå, med øynene fulle av tårer.
      Jeg og en jente i klassen min hadde fått tilbud om å skrive i skolavisen. Hvem takker nei til det? Jeg brøt ut med et ja! Vi skrev ca. tusen ord om skidagen. Jeg synes det gikk utrolig bra og storgledet meg til det kom på trykk. Dette skjedde altså for noen måneder siden.
      Så i dag, i dag var dagen de delte det ut. Siste time på fredag. Det var ikke min artikkel som kom i avisen, men hennes. Jeg må ærlig innrømme at hun som var med meg er god i det meste. Men dette…, dette er min greie! Hvis jeg får lov å si det, så fakjglfdkfmd…. det blir litt egoistisk da… men jeg er noen hakk bedre enn henne. No offence! Men dette…. noe jeg virkelig er flink i, skal bare dolke meg i ryggen å kaste meg vekk. Jeg setter utrolig høye krav til meg selv. Læreren min og fler andre, sier at det er engelsk og norsk som er min greie, og at jeg er utrolig flink. Hun (vedkomn) er også veldig flink, men… bare gud hadde forstått. Bare noen hadde forstått. Jeg løp hjem i gråt. Dette er det verste som kan skje. Og please, ikke tenk på meg som en dramatisk, selvopptatt drittunge som tror hun kan alt. Det er vel noe jeg må være god i, bare noe…. Noe som folk virkelig kan se at jeg er god i! Flere av vennene mine og familie ser jo det, men hva med resten? Hvorfor må akkurat dette skje med meg, liksom…
      Kan vel si det er ganske lite å sippe over, men det er så vondt. Jeg har det så vondt. Og det er ikke bare for dette, men for så mye annet!
      Jeg begynte ganske tidlig med sminke. Jeg begynte kanskje i starten av sjette. Før det var det nesten ingen som likte meg. Men med en gang utseendet mitt endret seg, fikk jeg så mange fler venner. Jeg klarer ikke finne gleden i hverdagen. Huff, nå føler jeg meg sippete! Vær så snill ikke tenk at det er andre som har det verre enn meg, og at jeg bare sipper for ingenting. Men jeg tror ikek du tenker sånn, du virker som en så søt jente.
      Grunnen til at jeg synes synd på meg selv og skriver det til deg, er vel at mamma ikke klarer å forstå. Læreren min forstår ikke. Vet ikke heller om du forstår, men det er du jeg ser opp til – og det er du jeg vil dele ting med.
      En dag, en dag da skal jeg bli en verdensberømt forfatter og skuespiller. Jeg skal komme i avisen og jeg skal bli likt for den jeg er! Jeg skal få en familie som jeg ikke føler hater meg. Alt skal ordne seg, håper jeg. Everything’s gonna be okay.
      Amen.

    11. Får du ett strekkmerke forsvinner det ikke, men lysner med tiden. Et strekkmerke er et arr fordi det er en skade i huden. Så da visste du det. Men har du noe strekk merke er det nok bare du selv som ser det 😉

    12. er ikke det bare ett sittemerke a? ser ikke ut som ett strekkmerke hvertfall, og det kommer vanligvis ikke der. du er nyyydelig

    13. Det er ikke strekkmerke, men heller at du sitter for mye bøyd med ryggen og får streker på magen fordi huden “krøller” seg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg