konfirmasjonen

På lørdag ble min kjære lillesøster konfirmert, gratulerer så masse fine Frida! Det var en veldig fin dag og fikk jeg til å tenke tilbake på når jeg ble konfimert – nå er det fire år siden, og det er sinnsykt hvor fort tiden har gått. Min egen konfirmasjonsdag var ikke så veldig fin: jeg hadde tatt feil av klokkeslettet til sermonien vi skulle ha, og måtte nærmest løpe til kulturhuset med hele familien kjeftende på slep! Rart å tenke tilbake på selve middagen min også, at Mathias var der som nå, fire år etter, er med meg i lillesøsteren min sin konfirmasjon. Man vet aldri hvordan ting kommer til å bli, men jeg er veldig glad livet mitt er slik det er nå ♥

Haha vakkert. . 

Verdens beste pappa og lillesøster!  Bildet er tatt fra lillesøsteren min sin blogg som dere finner HER

 

18 kommentarer

Siste innlegg