kaninsmilet

Jeg tror virkelig jeg har overvurdet min egen evne til å blogge bra i russetiden. Jeg tenkte det kom til å bli null problem og at det sikkert ikke kom til å skje så mye, men det er hele tiden noe jeg vil være med på og hele tiden noe jeg må gjøre – og det er så DEILIG! Derfor sier jeg bare at jeg må ta resten av kvelden fri uten å tenke på blogg, mail eller andre ting jeg vanligvis har i hodet 24/7, og bare leve litt. I morgen skal jeg opp tildig for intervju med vg så ønsk meg lykke til med det, og i mellomtiden kjører vi igang en dagens spørsmål! 

Kom med spørsmål, så plukker jeg ut det beste (og det vanskeligste å svare på) i morgen! Det kan godt være kritikk som jeg skal svare på , det elsker jeg, haha ♥ 

Det lille smilet mitt som dere sier jeg skal vise så mye, haha. Kaninsmilet. 

136 kommentarer
    1. Hvor lenge siden var det du begynte å bruke løsvipper i hverdagen?
      Savner du det blonde håret ditt?
      Skal du studere i Norge eller i utlandet?

    2. Det var faktisk et fint bilde av deg ikke det duck smilet. Så har bare en ting og si; kjempe fint bilde av deg!

    3. Hva er det morsomste du har opplevd i russetiden hittil?
      Hvorfor er du ikke på noen av landstreffene?
      skal du en tur på tryvann?
      Er det noen som har busser oppe i nord?
      Plis svar på disse russespørsmålene! Du kan jo eventuelt lage ett russe innlegg

    4. Hvordan klarer du å blogge med så mye kritikk, hva er det som holder blogglysten din på topp og tenker du mye på at det er mange som missliker deg?
      Hadde satt stor pris om du svarte på dette, for det er noe jeg sliter med..

    5. Hva tror du hadde fått deg til å slutte å blogge?
      Har du store planer for framtiden, eller lever du veldig spontant?
      Har du noen tanker om ting du bare MÅ gjøre før du dør?
      3 ting du virkelig ikke takler med gutter, og jenter?
      (Ikke ta det første spørsmålet frekt, hehe)
      <3

    6. Kjempefint smil herregud! Kan du svare på video? 😀 dessuten hvor mye kostet det for å ta silikon og er prisen forskjellig med tanke på hvor mye du tar?

    7. Hei sophie <3
      Jeg er stor fan og elsker bloggen din!! Kan du hilse til Wilde JJ?
      Når fikk du din første "ekte" kjæreste?
      Får du velge om og bli rød eller blå russ?
      Hvordan var det på Justin Bieber konserten?
      Hvor mange søsken har du?
      Hvilken sminke "må" du ha?
      Hva er et "MUST" i russetida?

    8. Hvor mye kostet det å ta silikon?
      Har du noen ganger vært lesbisk?
      Er du og Mathias fortsatt i lag?
      Kan du lage flere videoer og en ny sminkevideo?
      PLIS SVAR <3

    9. Kan du en gang droppe selvbruning/sol i en mnd, og vise deg uten både extensions, sminke og alt? Så naturlig som du kan bli?

    10. har du og Mathias noen gang kranglet? hvis ja, om hva da?
      hva skal du studere etter videregående?
      hvor mange hunder har du?

    11. har du noen tips når det gjelder gruppepress? Har du selv opplevd det, hvert med på det, rett og slett om du har noen tips eller synsvinkler? Trenger hjelp 🙂

    12. Kan du legge ut bilder av deg i 5,6,7,8 osv
      Da du er på fest o.l. Hender det at folk på førsten later som om de ikke veit om.deg og bloggen din så etter 10min begynner de os snakke om den osv? Hba sysn du om det?
      Har du og kjæresten din hatt sex?
      Har noen av foreldrene dine eller søstra di frida kommet inn på romme dit uten vilje mens du hadde sex haahha?
      Er du løs?
      Er du sån at du kan virke veldig care og barbie på utsiden,men men på innsiden er du som alle andre?
      Legger du selv merke til at du er ganske spesiell sånn utsenemessi?
      Er greia at du skal prøve og ligne på barbie?
      Du ser veldig blond ogndumm ut,men med alt det du har sagdt og skrevet på bloggen viser du at du egentlig er en veldignsmart jente!
      Du sier du har kuttet deg,kan du fortelle litt ognlegge ut bilder gra “den tiden”?
      Hvor gammel var du 1. Gang du hadde sex?
      Om det ikke er veldig privat så kan du fortelle om en ting du har gjory og fått ganske mye kjeft av foreldrene dine?
      Har du blitt brukt før?
      En ting du anrer på¿
      Jeg elsker deg sophie <3

    13. når mustet du jomfudomen din ?
      har du hat sex mer en 5 ganger?
      va er det beste me å ha ein kjæreste?
      og kan du fortele lit om sex og kyssing?

    14. Ville du heller ha vært på et stort party der hvor det bare var de største kjendisene, eller et stort party der det bare var dine egne faste lesere/fans ? <3

    15. Hvordan var det å ta abort?
      Jeg tror kanskje jeg er gravid men det er jo bare 25% sjangse men hvis man evnt er det å må ta abort.. Siden du har gjort det tenkte jeg at du kan si din egen erfaring med det 🙂

    16. Først vil jeg bare si at jeg elsker deg og er en stooor fan av deg!
      Jeg lurte bare på om du trener, og isåfall hva slags trening? Du har utrolig fin kropp, er skikkelig missunnerlig på deg:( <3
      Og kan du lage en sminkevideo? Du er så sykt pen!<3
      <3

    17. Lykke til! 🙂 Jeg skjønner godt at du ikke vil tenke på bloggen i russetiden! Så lenge du ikke slutter helt å blogge, så skal jeg klare meg! 😀
      Kan du være så snill å blogge litt om silikon? Hvordan føles de nå, er det helt naturlig liksom? Jeg skal få silikon etterhvert, og jeg vil gjerne vite meningene til en som har det. Og jeg vet du forteller sannheten. Jeg skal også til fornebuklinikken, så det hadde vært utrolig hjelpsomt om du kunne skrive litt om hvordan de behandlet deg før opperasjonen. Jeg er ikke så utrolig glad i nye ukjente situasjoner, så hadde vært veldig greit å være litt forberedt!
      På forhånd takk! (Hvis du ikke vil skrive et helt innlegg om det hadde det betydd utrolig mye for meg om du kunne sendt meg en epost med det)

    18. HVOR OFTE HAR DU OG TYPEN SEX? Helt seriøst? Er ikke frekt ment,bare lurer på om jeg og typen er “normale”.. Vet jo at alle er forskjellige,men..

    19. føler du noen gang at det er en slags konkurranse mellom deg, tcmn og andre på topplista?
      ble dere kjent pga at dere er på toppslista?
      hva synes du om hun som er på topplista nå? sisteplass.blogg.no

    20. okei, jeg kjønner godt at du tok restylane. Forstårlig, store lepper er jo fint. Men å se ut som “stiflers mom” er overdrevent. Jeg lurer egentlig bare på: Hvorfor så mye? Og når du smiler, er det slik at du faktisk ikke får opp den øverste delen av leppen?

    21. Hva synes kjæresten din om bloggen din?
      Har du du bra fortiden? 🙂
      Hva kunne du tenke deg å jobbe med når du skal finne deg ditt yrke?
      Kos deg i russetiden! Misunner deg helt sykt og jeg skulle så hatt den tiden tilbake!!

    22. har det skjedd at du har fått skikkelig god kontakt med en bloggfan, som du snakker med på chatten, gitt mobilnummeret til, henger med eller diverse? 🙂 har lenge lurt på om bloggere gjør sånt

    23. – Når du ikke hadde det så bra (mobbingen,kuttet deg,depresjon) kan du skrive litt rundt det?
      – Savner du å være blondine?

    24. Hvor mye koster silikon?/hva betalte du?
      hvor mye koster restalyn?
      hvor mye koster tatovering/hva betalte du for sine forskellige?

    25. Innser du selv at du har blitt størrelsesblind?
      En gang i tiden la du jo ut en tweet/facebook status hvor du spurte om noen hadde weed, er det noe du enda holder på med, eller noe du tør å innrømme på bloggen?
      Er det flere kirurgiske inngrep du kunne tenkt deg?
      Hver gang du sier “I kveld skal jeg sove med kjæreste min”, referer du da til sex?
      Hvor mange seksualpartnere har du hatt?
      Ser du på deg selv som en kjendis?
      Er Illuminati noe du er kjent med, tror på, eller er tilhenger av? (Hvilken stilling har du til Illuminati?)
      Hva tenker du om at du ofte fremstiller deg selv som et sexobjekt på bildene du legger ut?
      Snuser du?
      Går konstruktiv kritikk under “drittslening” i din bok hvis det blir framstilt litt på kanten? (For eksempel: “Leppene dine er ikke noe fine når de er så store,” “Du har ødelagt deg selv.”)
      Hva tenker du om all kritikken du får over leppene dine? Påvirker det deg?
      Ser du ned på dem som bruker dyretestet sminke og pels?
      Kunne du tenkt deg å være med i Paradise Hotel?
      Evt. andre reality shows du kunne tenkt deg å være med i?
      Hvordan velger du vinnere av konkuransene dine?
      Hvor mye tjener du på bloggen?

    26. Kan du heller lage duckface enn å smile? Smilet ditt er ikke noe pent i mine øyne! Og er det ikke ubehagelig å smile, ser litt sånn ut?

    27. hvorfor skaffer du deg ikke bare sånn permanent extention? istedet for å sitte og ta på clip-on hver eneste dag?

    28. Hm, æ lure på en ting! Kordan e det når du e ute å drikk, kan folk komme bort til dæ å si negative ting til dæ, sånn rett i trynet ditt?

    29. Hvorfor begynet du å blogge tenkte du at du faktisk skulle komme så langt på loggen som det du har gjort?
      Håper du svarer på spørsmålet mitt har lurt på det sykt lenge
      Love you♡♡♡♡♡♡

    30. Hei:*
      Jeg har 10 spørsmål til deg…:)
      Noen du savner?
      bra sjekkereplikk?
      Yndlinsbruker på instagram?
      yndlings app?
      5 ting du hater?
      5 ting du elsker?
      10 ting du skal gjøre før du dør?
      Hva gleder du deg mest til?
      Hvilke blogger leser du?
      Hva er det største som noen gang har hendt deg?
      Foresten….kjempe fint bilde av deg. Stoooooor fan:* Keep doing what you do:)

    31. Hvordan taklet du hat når du først fikk det og hvordan takler du det nå?
      Hva har du lært via bloggen?
      Duckface på bilder eller ikke, du er vakker uansett. Og aldri la noen få deg til å tro noe annet.
      Og forresten kan du starte med sånne innleg der du kommer med bilder om spennende vakre ting man finner i verden ( annet en deg da, hehe) likte de innleggene.

    32. Hva skal du gjøre etter vgs?
      Hvor ser du deg selv om fem år?
      Klarer du å fullføre vgs?
      Hva er det verste en “hater” har sagt/gjort til/mot deg?
      Er du veldig annerledes i virkeligheten enn på bloggen?
      🙂

    33. Først, det er mange som sier at alle rosabloggerne ikke er noe gode forbilder, ettersom mange er opptatt av sminke og utseende og har tatt silikon og alt sånt. Jeg synes faktisk du er et godt forbilde fordi du velger å gå en egen vei og ikke bry deg om hate. Selvfølgelig er jeg ikke fan av alt du gjør, men synes andre ting er interessant. Som f.eks kaninsmilet. Stå på sier nå jeg. Men så over til spørsmål:
      – Hvordan føler du deg uten sminke?
      Håper på svar!!! ♥

    34. Kan du forklare (helt ærlig) hvorfor du har det konstante behovet for å vise frem kroppen din? Er sannheten at du har dårlig selvtillit og dermed føler behov for bekreftelse på at du ser akseptabel ut, eller synes du faktisk at du er så deilig at det skulle bare mangle å vise så mye kløft og lår som mulig?
      Det er ikke bitchy ment, virkelig. Jeg er bare veldig nysgjerrig 🙂

    35. du har jo ikke lenger kaninsmil når du har tatt restylane da;)
      jeg så intervjuet ditt, du er en såå vakker jente!! meen, seriøst, de leppene dine..det ser ikke bra ut. de kommer altfor nær neseborene dine så du blir nesten seende ut som en liten, vil nesten ikke si det, for er så slemt, men en gris:(
      du er sååå flott!! men leppene er altfor store t ansiktet ditt! LITT er ok, for skjønner du ville ha det, men du burde ikke la det bli for mye:)
      ha en fin russetid!!

    36. tenker du mye på det å være ett godt forbildet.. du sier jo at det ikke er ditt problem om jenter på 14 leser bloggen din og synes du er et dårlig forbildet..
      -tenker du på det, før du poster ett innlegg? “er jeg et godt forbildet?

    37. Du får jo hat kommentarer på instagram og bloggen, kordan klarer du å takle de? Og blir du lei deg?
      Kordan kan vi tjene penger?(På blogg)
      Kordan e det å være russ? Brukte du masse penger på ting til russetiden liksom?
      Lykke til med intervjuet! <3

    38. tenker du mye over hvilkene bilder du legger ut på bloggen? tenker du på at de vil være der for alltid? selv når du er 40år og har barn..
      spørsmålet mitt er egentlig:
      -tror du at du vil angre på noen av bildene du har lagt ut?

    39. hvordan kan man få en så forbanna bra stil som deg? er det dyrt?
      hvor mye plastikk har du inni deg? liksom, hvilke operasjoner osv har du tatt. er det noe mer enn silikon og restylan?
      hvor mange ordentlige kjærester har du hatt?
      hvilke blogger leser du?
      hva er det dummeste du noen gang har gjort?
      beste minne?
      dårligste minne?
      flaueste som har skjedd deg?

    40. er det sant at du krangler med stine mari?
      ser at stine mari er mer uttafor ”gjengen” enn hun var før, noe spesielt som har skjedd?

    41. Kan du fortelle litt om at det spøker hos deg? Du har jo tidligere sagt at du ikke skriver om det fordi folk uansett ikke tror på det osv, men det er såå interessant 🙂 Kan du fortelle om hendelser som har skjedd, ting du har sett og sånt?

    42. here it goes:
      Når du skal til partyparadis med TCMN, hvordan skal du unngå å rote deg borti noe som kjæresten din ikke vil like?

    43. * skal du ta fler kirurgiske inngrep? (Nesen, kjeven)
      * hvor ofte fyller du på med restylane?
      * kan du fortelle hvordan forholdet ditt til lisa, amanda, stine og anne sofie er per dags dato? Er det sant at du ikke ville være venn med lisa mer fordi hun startet å spise kjøtt igjen?

    44. Hvor lenge har du vært sammen med Mathias? Hva synes forelderene dine at du har tatt silikon restylane osv?

    45. Hvorfor smiler du altid sånn med trute munn?
      Hvorfor skal du altid være så opptatt av å vise puppene dine? Føler det)
      Kjøper du bikinier litt små?

    46. Hvordan er det å være russ og samtidig ha en blogg som er så populær, hvodan får du tid til det?
      Forreten ville bare si at du gjør en super jobb og at jeg elsker deg for nøyakig den du er!
      Elsker at du står på sitt og det kommer du langt med Sophie!<3
      Looove UU!<3

    47. Når begynnte du med sminke?
      Kan du beskrive deg selv med 3 ord?
      Har du tenkt over at du er et forbilde for mange?

    48. Er det bare meg eller var Stine Marie russ i fjor også?:)
      Har du fortsatt kontakt med Marco etter det ble slutt, og har dere pratet mye sammen etter det?
      Du er ei super jente som er kjempesterk for det hun står for. Stå på Sophie!elsker bloggen din<3

    49. Hvordan holder du deg så brun?
      Hvilken lengde har du på extentionsene dine, og hvordan behandler du dem for å unngå at de blir slitt? Mine har blitt utrolig slitt, og det har bare gått 3 mnd

    50. Tenker du mye på at folk sa at du hadde gjenferd på rommet ditt???
      Føler du det selv nå???
      Jeg elsker bloggen din❤

    51. Hvorfor skriver du i et innlegg at du ikke vil være den som legger ut bilde av mat fordi det påvirker ungdommer, men å legge ut bilde av den slanke kroppen din er helt greit å legge ut. For det påvirker jo ikke jenter? 🙂

    52. Søøøt <33 haha, sry hvis det blir mange spørsmål 😉
      - Har du vært på noen russefester osv ennå?
      - Kan du legge ut bilde av deg selv da du var sånn ca. 12/13 år og videre til nå? Hadde vært kult om du hadde laget sånn 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 osv greie <3
      - Hvorfor har du så lite ting på russebuksa di?
      - Syns du det er galt av 12 åringer å bruke masse sminke pga det er for tidlig ?
      - Hvorfor kan du ikke begynne på cheerleding eller noe annet?/ Hva slags skader har du?
      - Hvordan holder du huden din så ren??
      - Når skal vi få svar på hvem som vant konkurransene du har holdt på bloggen?
      - Og til slutt, verdens beste spørsmål xD : Hvem tror du vinner Idol? XD Eirik eller Siri?? 😉

    53. Hva er det mest “crazy’e” du har gjort i russetia, hittil??
      Syntes du det er morsomt å bli intervjua av vg osv. Er det vanskelig å svare på spørsmålene de stiller?
      Er du beliber?
      Bruker du mye tid på skole?
      Hva ville du hatt med på en øde øy, om du fikk valgt tre ting?
      Hvordan hadde du reagert, hvis du fikk møte Justin Bieber?
      Leser du noen andre sine blogger?
      PS: Liker bloggen din! 🙂

    54. Hva pleier du å gjøre til vanelig?
      Hvem hater eller misliker du?
      Hva slags leppemade bruker du?@
      Hva syns foreldrene dine om deg og at du har tatt silikom osv..?

    55. Jeg så deg på TV2. Du lurte på hva man skal blogge om dersom man ikke skal blogge om klær, sminke og ting.
      Man kan jo for eksempel blogge om noe viktig. Hver dag dør mennesker andre steder i verden av sult, krig og sykdommer som vi i Vesten kan kurere med en enkel penicillinkur. I Syria blir barn fremdeles massakrert fordi verdenssamfunnet ikke gidder å gripe inn. Jeg blir oppriktig trist av deg og de andre rosabloggerne. Dere aner ikke hvor heldige dere er. Jeg skulle ønske dere kunne bruke tiden deres på viktigere ting enn silikon og restylan. Ikke hele tiden, da. Litt glede skal man jo ha, selv om verden er full av elendighet. Men når jeg tenker på de døde menneskene i Syria blir det dere rosabloggere driver med helt absurd. Jeg blir litt kvalm av det. For et overflodssamfunn vi lever i!
      http://www.youtube.com/watch?v=FXB1sIvcTbI

    56. Leser du bøker? I så fall, hvilke?
      Har du et godt forhold med søsteren din? Hun er så skjønn!
      Ser du for deg en fremtid med Mathias?
      Hva tenker du å studere neste år? Hvilken jobb tror du at du kommer til å ha når du blir “stor”?
      Hvilken karakter hadde du i karakterboken i matte når du gikk ut av 10.? haha
      Digger bloggen din, stå på! 🙂 Og smilet ditt er nydelig forresten <3

    57. Hva tror du hadde fått deg til å slutte å blogge?
      Hvor mye kostet det for silkon ?
      bruker du hårkur ? (synes du har så fint hår) ^^
      Når du først begynnte å blogge, trodde du at du noen gang kom til å få så stor blogg som du har i dag ? 🙂

    58. Hva synes du om bloggen til Sarah Surland, og at den kom opp på førsteplass, når hun ikke blogger “seriøst” ?

    59. Bruker du hårkur? I så fall hvike(n)?
      Har du våkna opp etter en fest en gang og ikke visst hvor du var?
      Har du hatt et one-night-stand?

    60. Hvorfor går du med selllene på russebuksa brettet opp hele tiden, i stedet for å la de henge ned, som alle andre gjør og som ser mye bedre ut?? Haha, syns bare det ser så harry ut :p

    61. hvis du måtte være på en øde øye, hvilke to gjenstander ville du tatt med deg?
      Hvis jeg ga deg en elefant hvor ville du gjemt den?
      🙂

    62. Tenk deg at dette ville skjedd:
      En dag du står opp merker du at du har skiftet utseende med kjæresten din. Altså at du har fått hans utseende, og han har fått ditt. Hvordan ville du reagert, og hva ville du gjort? Ville du brukt dette som en slu fordel?

    63. Vil du jobbe innen dyrevern, siden du er så opptatt av det?
      Har du noen mattips til de som er vegetarianere?
      Hvorfor skriver du aldri om dyrevern osv lenger?
      Har du et gode forhold til søstra di, mora og faren din?
      Om du får barn hva skal de hete?
      Hva hadde du gjort om du ble gravid nå?
      Er du for eller imot abort?
      Hvilket parti er du for?

    64. jeg har tenkt og starte med løsvipper, men så lurer jeg på om det sliter på vippene og om det er vanskelig/vondt og ta av og på ? pliiiiis svar!! Har lurt på dette veldig lenge..

    65. Hvordan får du håret til å se ut som det virkelig er ditt hår? Altså, når jeg prøver det, legger det ekte håret sitt oppå det “feike” så noe av håret et lengere enn det andre. Hvordan gjør du det?

    66. VÆRSÅSNILL SVAR PÅ DETTE!!
      jeg har tatt Restylane for ikke lenge siden og har lest masse om det på nettet, og jeg har fått klumper/puter noen steder og det står at jeg skal massere på dem så løser de seg opp, men det funker ikke. Så spørsmålet er : har du/har du hatt slike puter, og hvordan fikk du dem da vekk?

    67. Hva syns du om 12-13 åringer med anoreksi? eller anoreksi generelt.
      Hva syns du generelt om 00-kullet (altså 12-13 åringer)?
      Håper virkelig du kan svare på dette, Sophie 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg