barbiepiller til frokost

Hei! Idag hadde skolen turdag, og hverken jeg, Anne-Sofie eller Marte var på den så derfor har jeg vært sammen med de fram til nå. Vi så på “taken” som jeg faktisk ikke har sett før og spiste frokost sammen, koselig!

Dette ble altså min frokost. Party-dop. Haha neida, jeg måtte bare ta bilder av disse pillene som Marte hadde, så søøøte! 

Når jeg kom hjem prøvde jeg desperat å fikse litt i alt kaoset i klesskapet mitt. Det er virkelig KAOS. . Kom ingen vei, å gikk heller for å powernappe litt, haha.

Og fikk noe veldig etterlengtet i posten – bilettene mine til Selena Gomez og Beyonce! Jeg gleder meg! Møter jeg noen av dere der?

Dette har jeg på meg i dag, ikke annet enn en stor singlett – jeg hadde på meg russebuksen tidligere, men jeg synes den er litt vond å ha på. Denne er fra romwe.com

Hvorfor viser jeg ingen bilder av meg selv, lurer du kanskje på? Vel, fordi kjæresten min ikke har speil på rommet sitt, og jeg var livredd for å bruke lengre tid enn nødvendig på badet midt i rushtiden (den tiden alle skal ut fra huset) så jeg sminket meg på soverommet, med iphonen som speil. . Det er vanskelig, herregud! Har dere prøvd det noen gang? Aldri igjen! 

46 kommentarer

Siste innlegg