russekortet mitt

Haha, jeg så nettopp meg selv på nyhetene helt tilfeldig, jeg hadde glemt av at vi spilte inn det der! Det handlet kort fortalt om påvirkningskraften vi bloggere har på våre lesere med tanke på plastisk kirurgi, så uttalte jeg meg litt kort om det der. Synes det ble et veldig fint innslag, og har sendt melding til de som intervjuet meg nå for å høre om jeg kan få tak i intervjuet for å legge det ut her!

Ellers er russebuksa på igjen, og dere kan nå “endelig” få se russekortet mitt som så mange av dere har spurt om å få se. Det er ikke et russekort jeg er stolt over akkurat, jeg laget det for leeenge siden når jeg var singel og jeg vil overhode ikke ha det, haha. Blir flau hver gang jeg må dele det ut. . 

Buksa på, sellene oppe! 

Var ikke disse skoene sykt søte, foresten? Jeg prøvde å lure meg selv til at de passer sammen med russebuksa, haha. . Deeeeet gjør de ikke, kan man trygt si. Gleder meg til å kunne bruke dem! Fra missme.se 

69 kommentarer

Siste innlegg