I morgen skjer det!

Hei på dere igjen! Håper dere har det fint. Det har iallfall jeg, for nettopp booket jeg fly og hotell til Alanya sammen med to venninner i sommer! For meg blir ikke det en party-ferie, men en ferie for å slappe av, bli brun og være sammen med jentene – noen drinker her og der blir det sikkert, men jeg melder meg herved som barnevakt på den turen, haha! Jeg tror det blir kjempebra! Det er 11.juli vi drar, en uke etter jeg kommer fra hove. Er så lei av været her nå. . :(

Har jo forstått det slik at det er populært å gjøre seg selv “stygg” med grimaser og alt det der, men jeg personlig drøyer den så langt at dere får se meg rett etter en dusj. Jumpsuiten er fra madlady.se!

Jeg leser i “influence” for øyebliket, boken til Mary-Kate og Ashley Olsen. De, sammen med Britney Spears er kjendiser jeg har “vokst opp med”, og derfor er det gøy å lese. . Ellers har jeg tatt solarium idag, skal jo kapre Justin Bieber når jeg drar til oslo i morgen så da er det ikke helt feil å være brun og fin. Har hørt at han liker brunetter med store lepper, så da har jeg vel god sjangs. Alle andre, back off! Jeg skal foresten være LIVE med tv2 i morgen utenfor telenor arena- følg med følg med!

84 kommentarer
    1. åh, jeg har like kort hår som deg : ) jeg er så lei av å ha så kort hår, vil haa laangt :(( <3 elsker deg!

    2. Ser ut som du har retusjert bildene litt på brystet og pannen osv. Hvorfor? Du er jo kjempepen uten sminke Sophie:)

    3. Hvem hotell skal du bo på?
      Alanya er helt rått vært der 19 ganger.
      Kjempe bra uteliv der på havna/harbor.
      🙂

    4. man ser sykt godt at du har redigert/glattet ut på brystkassen og i pannen og ansiktet generelt, just sayin

    5. poenget med å legge ut “naturlig” bilde rett etter dysjen når du har retusjert pannen, brystet og under øynene var?

    6. OKEI ÆSJ. hva har skjedd med brystet ditt? sykt ekkelt, og teit av deg og fail redigere bort halvparten. Vis deg som du er.

    7. Gjøre seg selv stygg?? Hvis det er sisteplass du sikter til, så er hun som De aller fleste jenter: ikke perfekt… Du bør skjerpe deg. Du tjener fett på å trute med munnen og vise silikonpupper. Vi har kommet lengre i 2013 så vi vet at livet faktisk ikke er sånn som du (ditt dumme naut) skal ha det til å være!

    8. Man får tidlig og mye rynker av mye sol altså.. You will se.. Men det naturlige håret ditt er mye finere enn extensions.

    9. TOO MUCH RETUSJERING I ETT INNLEGG HAHAHAHAH. Du må jo være virkelig stygg i virkeligheten du, så jævla mye du retusjerer. Er det fordi du har fått mye hår på brystkassen etter du brukte mela kanskje? 😉 lol, ser fortsatt de lange ekle håra du har der. Og kvisene? De ser man selvom du har retusjert de 🙂

    10. Du er så nydelig! Elsker bloggen din <3
      Kan du ikke gå uten extentions og masse sminke en dag? Du er så pen naturlig!

    11. Du er så vakker, Sophie! Elsker ansiktet ditt, øynene dine, håret ditt, leppene dine, og hele deg! Du er så utrolig godt forbilde, bare stå på vidre! Du er flott <3

    12. Kan du legge ut et bilde der du ikke prøver å vere et sexobjekt? Et bilde du ikke viser mye hud, duckface-lepper, kløft, falske vipper og slikt? Eller går det bare ikke?

    13. Det er sant som du sier at du kler større lepper, og at du er finerer med restylan enn uten. Men nå synes jeg personlig det er litt vel mye, og jeg vet jeg ikke er den eneste som mener akkurat dette! Du har en så perfekt kropp, og et kjempe pent ansikt, er bare så synd du skal “ødelegge” det med dette gigantiske “nebbet”. Ikke minst har du et kjempe fint smil, når det kommer frem, men leppene dine ødelegger når de er på denne størrelsen.. Dette er ikke ment som noe vondt i det hele tatt, men synes det er greit med litt konstruktiv kritikk 😉

    14. Herregud for en redigering, har du dårlig oppløsning på pcskjermen din eller noe? Du er superpen, men fyyy faen som de støgge leppene ødelegger. Hadde holdt med LITT restylane. Ser virkelig helt forjævelig ut. Finnes en mellomting 🙂

    15. Jeg er halvt tyrkisk, så jeg drar til Tyrkia hvert år. Vi er i Alanya på samme tid! En veldig bra resturant er Vikingen Resturant. Der snakker alle servitørene norsk, de sender norsk tv og har verdens BESTE mat! Dette er en personlig anbefaling fra meg til deg 🙂

    16. Leppene dine blir styggere og styggere for hver dag som går. Jeg er enig i at du er finere med større lepper, men du må ha fyllet PÅ leppene ikke over

    17. Hahah.. Du er RÅFLINK til å gjøre deg stygg!! Haha.. Styggere enn Sisteplass!! Hahah… Donald duck kler nebbet bedre enn deg,støgge hore!

    18. godt å se at jeg ikke er den eneste med kviser utenfor anisiktet! du er kjempevakker sophie, og et godt forbildet 🙂

    19. Akkurat på de bildene der hadde du ikke så fine lepper. De så veldig hove ut på en måte. Håper det var noe med lyset…

    20. Ja gud nå føler jeg virkelig at jeg ser deg fra din naturlige side… Falske pupper, lepper, vipper og brunfarge. Øynene, huden og lyset er redigert til din fordel.
      Helt ærlig så blir det bare enda tydligere at du har poser under øynene og kviser på brytet og i panna når du redigerer det så dårlig. Du trenger ikke late som om du er mer perfekt enn resten av Norges befolkning, når du tydeligvis ikke er det.
      Selvtillitt er sexy. Sarah klarer fint å legge ut bilder av seg selv hvor hun ikke nødvendigvis ser ut som en typisk covergirl = selvtillitt.
      Du klarer ikke engang å la være å redigere deg selv når du skal framstå som “naturlig” = utrolig usikker på seg selv.

    21. hva er det du har airbrushed bort i trynet og brystet?? du har en del kviser på brystet ditt, det er kanskje det du har glattet ut i trynet og brystet?
      du pleier jo alltid å prøve å fremstille deg selv som perf, veldig allright for jenter å se at du ikke er det:)

    22. det er nok sisteplass du sikter til? folk har MYE mer respekt for henne enn deg..just sayin’..ja, hun viser litt “ekle” bilder til tider, men hun er EKTE og genuin, det treffer folk rett i hjertet.
      At du i det hele tatt kommenterer det og sier at det er inn å gjøre seg “stygg” men at du velger å drøye den og vise deg rette tter dusjen, airbrushed til tusen sier jo mer om deg. du er ikke ekte, du virker ikke genuin, du er så redd for det folk skal si og synes om deg. hadde du ikke vært det så hadde du heller ikke vært redd for å fremstå som mindre perfekt. ingen er det, ikke du, ikke jeg, ikke naboen. synes det er tøft av sisteplass å vise sin uperfekte side. det gjør henne mer menneskelig og lettere å like;)

    23. “Gjøre seg selv stygg?? Hvis det er sisteplass du sikter til, så er hun som De aller fleste jenter: ikke perfekt… Du bør skjerpe deg. Du tjener fett på å trute med munnen og vise silikonpupper. Vi har kommet lengre i 2013 så vi vet at livet faktisk ikke er sånn som du (ditt dumme naut) skal ha det til å være!”
      Sitat av Silje. WHAT SHE SAID(!)

    24. Kan godt hende han liker jenter med store lepper og brunt hår, men nå er jo begge delene dine fake. Tipper han foretrekker det best hvis det er naturlig HAHA

    25. Huff huff! Du burde virkelig ta deg et kurs i Photoshop, for det her var latterlig dårlig. Vet jo at du ikke er verdens fineste og trenger Photoshop for å si det mildt, men gjør det da for det minste ordentlig. Eller få noen som kan det til å gjøre det for deg.

    26. Du har sykt uren hud! ser jo at du har prøvd og redigere det bort, men tror du faila!
      greit, ingen jenter er perfekte, ikke engang du, men det du gjør feil, er at du tror du er det. Prøve og fremstå som perfekt. Og de andeleppene dine er serriøst noe av det styggeste jeg har sett! skjønner ikke at kjæresten din orker og kysse deg, han blir jo sikkert nesten slukt! Puppene dine ser ut som min 90år gamle oldemor sine!
      Pass på så justin bieber ikke ser deg, kan hende han får så sjokk fordi han tror konserten hans har blitt krasjet av et utenomjordisk vensen, blandet av menneske og and! kanskje han avlyser fordi han blir redd…
      stygga, gjør noe med deg selv, fake biatch!

    27. Unnskyld meg, ingen fortjener å få slengt så mye dritt mot seg pga utseende. Her er det virkelig mye misunnelse ute å går. Ekte eller uekte, det er personligheten som teller, og hva man ønsker å gjøre for å bedre sin egen selvtillit har vel ingen andre noe med. Hold sure oppstøt for dere selv, og tenk heller over hva slags person dere selv fremstår som med slike negative kommentarer til andre.

    28. Da møtes vi vell på flyet!
      skal ta fly fra evenes 11.juli til alanya 🙂
      Klokken 21.00 ! haha bestilte faktisk dagen før du skrev det og! men kos dere da 😀

    29. Dette kalles skjønnhet sophie, men untatt den ibux lepppa de. Du er virkelig nydelig uten alle de sminke greiene og exatsions .Håret dit, herregud så font det har blitt !!!!!!!!!hviordan har du klart å få så fint hår??? har selv klart å gjøre håret ganske slitt 🙁

    30. OMG du må roe ned på botox’en vesla.. Greit nok å stappe i seg store pupper i en så ung alder, men når du begynner å sprøyte dritt inn i tryne ditt i en alder av 18 så blir det for ille.. vent da iallefall til du “trenger” det!
      Skammer meg over generasjonen min rett og slett.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg