kosekveld

Hei! Ligger nå i senga sammen med min boyfriend, vi har nettopp sett “source code” som var en veldig bra film som var både spennende, romantisk og trist. Anbefales! :) Akkurat nå har vi begge på oss hvert vårt “I love Justin Bieber”plagg, og matcher her vi ligger. Begge plaggen er riktignok mine, haha. Det var faktisk Mathias som viste meg videoen av Justin hvor han synger Chris Brown sin sang “with you” for fem år siden. Såå, litt belieber er han vel kanskje. . Innerst inne ;) Er det rart jeg elsker han som blir med på slike bilder som dette? 

Når jeg ikke har hatt på meg mine belieberklær har jeg hatt på meg dette. En tights med mønster og en bitteliten topp fra chiquelle.com. I love, spesielt buksa.

35 kommentarer
    1. hahahahah,du er prikk lik JOKER miss sophi! bortsett fra det digre hodet ditt da:)du må ha den lengste og bredeste panna jeg noen gang har sett :O

    2. omg trodde førdt det ddet avr t bilde av deg og veninna de, men da jeg leste fnat jeg ut at det var en gutt xD hvordan klarer han å fjerne skjegg/bartveksten hans soppas bra når han er gutt???

    3. Haha, så søte dere er! 🙂
      Jeg har fulgt bloggen din veldig lenge, og “var der med deg” når du gikk over til å bli vegetarianer.
      Jeg har i flere år hatt lyst å gå over til å bli vegetarianer, men jeg har hatt en spiseforstyrrelse som ikke har latt meg, i og med at jeg var nødt å spise kjøtt for å få i meg nok næring (uansett hvor forferdelig det høres ut.)
      Jeg er oppvokst på en sauegård (ja, huff. sauene er herlige dyr, men det er utrolig trist når de sendes på slakt..), og har alltid hatt dyr rundt meg. Jeg elsker dyr over alt, og bryr meg mye om dyrevern.
      Det jeg vil frem til er at jeg nå er frisk nok fra spiseforstyrrelsen min til at jeg endelig kan bli vegetarianer!
      Jeg lurte på om du kunne dele litt oppskrifter (enten på bloggen, eller via mail) som du synes er gode, og i tillegg er litt næringsrike.
      Jeg lurer også på om vist du hadde orket, om du kunne delt litt tips til hvordan man skal få i seg alt man trenger, hvor (butikker) man finner det beste utvalget av det man trenger, osv.
      Jeg vet at familien din har støttet deg i valget ditt, men kunne du forklart litt hvordan du gikk frem med at du skulle bli vegetarianer?
      Jeg er samboer med kjæresten min, og har sagt ifra til han flere ganger at jeg kommer til å bli vegetarianer, latt han vite at han kan fortsette å spise akkurat som han vil, så lenge jeg får spise som jeg vil. Han støtter meg, og det er en veldig god følelse 🙂
      Tusen takk for ev. svar 🙂
      Klem fra en fast leser!

    4. Kan du ikke legge ut outfit for Justin Bieber konserten ? Litt info og slikt å hva man burde ha med seg sikkert mange som hadde syntes det hadde vært interessant.

    5. Er det egentlig så veldig kjekt å være totalt fake tvers gjennom? Fake pupper, lepper, øyevipper og hår? Kan ikke kalle deg naturlig pen akkurat 😉

    6. Hei, jeg lurer på om du har lyst til å legge ut et blogginnlegg om hva du syntes om bloggeren “sisteplass”. Syntes du at hun fortjener å vere på topplista med en så ny blogg? Er ganske spent på hva dere andre bloggere mener om at hun ligger på topplista og rakker ned på dere “rosabloggere”. Hehe, hadde vert kult om du ville ha laget et innlegg om hva du syntes.. Er det og sant at blogging er på vei ut? Hva skal dere bloggere leve av da liksom? 🙂

    7. mange av komentarene ville verken jeg eller mange andre taklet, så tenk litt lengre enn nesetippen før du poster en komentar kjære medmenneske! Du er utrolig sterk Sophie, og du er vakker på din helt egne måte. smart og reflektert barbie!

    8. Herregud, hva er egentlig galt med folk? Jeg syntes hun er pen og at de er et vakkert par! Stå på Sophie! 🙂

    9. HEI
      min bestevenninne har sendt deg mail, og lurte på om du kunne svare! vi er såå glad i bloggen din, og du er vårt forbilde. kan du legge ut et bilde hvor det står en hilsen til meg? fra marte¨berge

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg