svar på et lite rykte; bitch?

I går tenkte jeg at jeg skulle prøve smokey eyes rundt øynene mine! For dere som ikke vet hva smokey eyes er, så er det slik det egentlig skal se ut :

Tumblr_lquv8ylait1qlxjmvo1_400_large_large

Men jeg synes det er finest når man har en farge som er mer mørkeblå/grå istedenfor helt sort, det kan fort bli litt hardt rundt øynene og om man bommer litt med øyenskyggen kan det ende opp med å se litt skittent ut – såklart er ikke dette et problem om man er kjempeflink til å legge sminke, men det er ikke jeg så derfor kjører jeg heller på med litt tryggere farger! Jeg brukte ett øyenskyggesett fra too faced, et merke jeg virkelig elsker! God kvalitet og de tester ikke på dyr, stort pluss i boka for min del som elsker dyr. Det settet kan kjøpes HER . Om dere vil se hvordan det ser ut på, kan dere sjekke ut gårdagens outfit-innlegg, der hadde jeg gjort et forsøk på denne looken! 

Så, til noe helt annet – jeg fikk ny pc i desember, og på min forige hadde jeg MASSE fine bilder jeg hadde samlet på med dere lesere, bilder dere har sendt til meg etter vi har møttes og slikt. Det er noe av det koseligste jeg vet, og jeg vil gjerne ha mange bilder å samle på. Det har jo gått masse rykter om at jeg skal være sur og overlegen når jeg møter lesere, jeg skjønner ikke hvorfor det kan være så vanskelig å tro at jeg faktisk bare er søt og trivelig i virkeligheten? Jeg, som alle andre, kan være stresset å ha en dårlig dag, men dette går jo såklart ikke utover de som kommer bort – jeg prøver alltid å være glad å vise at jeg setter pris på det, det er jo de som bare håner litt når lesere har kommet bort, men det er ikke meg. Så om noen av dere har bilder av meg, send de på mail til meg [email protected] og merk mailen med leserbilde! Da får jeg lagret de ♥ Det er ikke alltid jeg ser bildene jeg blir tagget i på instagram skjønner dere, det forsvinner litt i mengden desverre. . 

Meg og fine Kristina og Ragni som jeg møtte på Lana! Og min superbrune venninne Maria i bakgrunnen, haha. . 

19 kommentarer
    1. Du burde lage et sånn “when you see it you’ll shit bricks” bilde ut av det bildet der!:) hadde vært awesome!<3

    2. wæææ, det er meeeg! <3 ble utrolig glad når du la ut bildet på bloggen! Og de som sier at du er overlegen i virkeligheten, er bare tull! du er utrolig søt og koselig! tusen takk for at du tok bilde med oss <3 stå på!!

    3. Heisann, Sophie 🙂
      Du har alltid vært min favoritt blogger. Du virker ærlig, oppegående og morsom. Du har en fantastisk utstråling som gir en slags form for glede når man er innom bloggen din. Du skriver om mye som folk flest kjenner seg igjen i, du er saklig og konkret og har få feil når du skriver. Du virker også veldig smart, og fremtidsinnstilt. Ville bare dele med deg at jeg er glad for at du blogger! Og at du gir så mye glede gjennom alle dine innlegg. Liker at du skriver om dine dårlige perioder, dine gode stunder og ikke holder så mye tilbake, og later som alt er greit hele tiden. Du virker som en helt fantastisk person. Ønsker deg alt lykke i livet, jeg vet du kommer til å nå langt, bare aldri gi opp. 🙂

    4. hei!
      vet ikke hvorfor jeg spørr om dette i dette innelegget, men tar det bare her. kunne du lagt ut en direkte linn til hvor du får kjøpt de boy london gensrene din fra sheinside? jeg har lett og lett igjennom gensrene der, men det er 90 sider å bla seg igjennom, så derfor hadde det vært fint om du kunne lagt ut en direkte link, om du vet hva man skal søke på for å bare finne fra akkrurat DE gensrene med en gang, for om jeg søker på “boy london” kommer ingen ting opp.
      håper du skjønte det, takknemelig om du kunne lagt ut link, er nok ikke bare meg som blir glad for det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg