kveldens antrekk

TROOOR dere jeg gleder meg til konsert nå eller? Nå har jeg skaffet meg hettegenser og alt, haha! Så klar! Men tror ikke jeg kommer til å ha på meg denne på konserten. . Det kommer til å være en hettegenser jeg har på meg når jeg slapper av hjemme! Jeg tør helt ærlig ikke å ha den på meg på konserten, for som kjæresten min sa igår ” herregud, du er jo gal”.Så jeg må roe ned litt med alt Justin-styret! Hvor mange av der skal på konserten?

Fra lutch.no 

Ellers så har jeg funnet fram antrekket for kvelden! Det ble mye svart i kveld, men det er alltid den beste løsningen når man ikke vet heelt hva man skal ha på seg. Endelig kan jeg ta bilder ute! Husker dere da jeg skrev at april til september er de beste bloggmånedene? Den står jeg enda på, det er da det er finest lys ute her i nord! Ellers må jeg bare nevne at jeg er så sykt forelsket, haha. Kjenner det i magen og kan begynne å gråte fordi jeg er så glad. Kanskje det bare er PMS eller noe sånt, men herregud det er så deilig. 6 måneder nå, og hver dag føles som den første ♥ 

Vel vel, nå blir det party!

Jakken er fra . . vil dere gjette!? Haha, sheinside.com  

Kjolen er fra chiquelle.com og skoene er et par år gamle fra nelly. Kjolen hadde de jo en lignened av på nelly, men den er stram. Synes det blir finest når den har litt sleng siden den er gjennomsiktig – det blir på en måte litt mye om ikke! 

Smykket er fra sheinside.com 

88 kommentarer

Siste innlegg