snart lana del rey!

Nå er jeg i oslo, endelig! Sitter i leiligheten til noen venninner nå sammen med Amanda, og idag har vi ikke gjort så mye annet enn at jeg måtte på noen møter (voksen!) og at Amanda ble med meg. Jeg har også fått et kjempebra filmkamera som jeg skal bruke mye framover til et “hemmelig prosjekt”, haha. Men dere kommer til å elske det når dere får se det. Et helt annet innblikk i min hverdag! Jeg har også vært på intervju med VG-HELG idag, så jeg kommer vel i det magasinet neste helg om dere er interesserte. I morgen skal jeg kanskje til drammen en tur for å møte Rolf-Ørjan (han som tok bildene av meg til FHM), 

Nå skal vi snart dra på Lana del Rey! Gleder meg til å se den fine dama der igjen, altså. Om jeg bare var lesbisk/gutt altså! Just sayin.

 Har dårlig tid så bedre og fler bilder kommer i morgen!

47 kommentarer

Siste innlegg