come and get it

 Denne dagen har gått til skole, telefonsamtaler, mailer og alt slikt. Det hoper seg alltid opp kjempemye jeg må gjøre når jeg først drar til oslo, så selv om jeg skal dit med Amanda blir det to møter og ett intervju på den tiden vi er der. Får litt dårlig samvittighet, men slike ting bruker å være gøy og gå veldig fort. Og det beste av alt? På intervjuer / møter får man alltid gratis mat, haha!

Jeg nyter Selena Gomez sin nye sang “come and get it” for øyeblikket, og jeg må spørre dere Justin Bieber-fans : har jeg lovt til å være både fan av han og Selena Gomez? Går det, eller må jeg velge sider? Da vet jeg ikke helt hva jeg gjør, haha!

68 kommentarer
    1. Har fått helt hekta på den sangen! Den er skikkelig catchy, i tillegg er det jo Stargate som står bak låta 🙂
      Også må det da fint gå ann å være fan av både Justin og Selena. Selv så har jeg vært fan av dem begge siden før de i det hele tatt startet å date og jeg er det fortsatt.

    2. Hei! Det bestemmer du faktisk helt selv! Jeg er belieber og elsker justin, men jeg er også stor fan av selena gomez!

    3. Haha det går godt ann å være fan av begge:) Selv er jeg ikke så stor fan av henne, men noen av sangene hennes er jo litt catchy(hvis det er et ord da)

    4. SERRIØST!!!! Selena gomez er den verste sangeren og skuespilleren i hele “kjendis-USA” hun synger som ei geit og skuespiller som en også! så plix ikke del denne forferdeligge sangen av ei som egentlig ikke fortjener å være en kjent sanger. Hun får sangene skrevet til seg, hun dikter dem ikke selv. Bare synger dem OG tar en KRAFTIG autotune. TAKK FOR MEG

    5. GUD!!!! ER DET INGEN ANDRE ENN MEG SOM HØRER AT DENNE SANGEN ER SÅ WANNABE RIHANNA AT MAN FÅR LYST TIL Å LE!!!
      før dere begynner å kritisere meg bare hør på sangen igjen og tenk over det… rytmen, den litt eksotiske stemningen, måten hun prøver å få stemmen til å høre ut som den kommer i fra sør amerika. Egentlig digger jeg selena… bare når jeg hørte sangen fikk jeg litt himlete øyne… IKKE AT SANGEN IKKE ER DRIT KUL!! men jeg bare lurte på om det var flere som tenkte det???

    6. det er bare og være fan av begg jeg selv liker justin best, men må si at de er pefekte sammen og at henne er flink til å synge så ikke vær redd for det:)

    7. trenger ikke velge;) haha teit alt det oppstyret med å velge mellom han og selena, blir for dumt. snakker for alle beliebers med vett i hodet

    8. hahah selvfølgelig kan du like Selena. Er Belieber og Selenator selv, btw jeg digger Come and get it <3<3<3<3

    9. Hei Sophie!
      Jeg håper du kan ta deg tiden til å lese denne kommentaren.
      Jeg kom over en artikkel idag som handler om barnearbeid og salg av barn i Afrika;
      http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/En-gutt-koster-det-samme-som-en-ku-Jenter-leies-ut-for-70-kroner-i-aret-7164564.html#.UWMT4qKeP9U
      Og hadde håpt du kunne blogget om det! Jeg vet hvor stor påvirkning du har på leserene dine, og dette er virkelig noe jeg synes burde få mer oppmerksomhet.
      Jeg har alltid visst at barn i Afrika hadde det vanskelig, men jeg visste ikke at det var SÅ gale som det det blir skrevet om i artikkelen.
      Mitt største ønske må være å kunne hjelpe de på en eller annen måte. Hvorfor skal jeg være så heldig å bo i Norge, ha et kjøleskap fullt av mat, mulighet for å få jobb som er godt betalt, leve et bra liv osv, mens de må arbeide nesten hele dagen uten å få en dritt igjen?
      De pengene jeg brukte på å spise ute forrige uke, ja, de ville ifølge artikkelen være nok til å kjøpe to barn. TO BARN.
      Jeg vet ikke hva vi kan gjøre for å faktisk få endret dette her, men NOE må bli gjort. Det å donere et par kroner her og der til organisasjoner som arbeider for at disse barna skal få en bedre oppvekst, at de skal få mulighet til å få en god og sikker framtid, det må da hjelpe litt.
      Tenk, du har nesten 50 000 lesere hver dag. Og kanskje ikke alle besøker hver dag engang, sånn at du har i alt kanskje oppi 100 000 lesere. Om hver av oss hadde donert 10kr hver, hadde vi fått gitt EN MILLION kroner til et godt formål! Kanskje det ikke ville ha gjort en sånn kjempe stor forskjell, men noe ville det jo gjort.
      Dropp cheeseburgeren, og doner pengene til barna i Afrika.
      Har utrolig dårlig samvittighet overfor de tingene jeg har klaget på i det siste. Helt ubetydelige ting egentlig. “Liker ikke maten vi har til middag, vil ikke ut fordi det er kaldt”
      Jeg burde bare være takknemlig for at jeg i det heletatt har mat, og har mulighet til å gå ut og inn når det passer meg. Jeg er fri.
      Så jeg ber deg Sophie, vær så snill å gi disse litt mer oppmerksomhet, og gjør folk mer bevisst på hvor jævlig urettferdig verden faktisk er!
      Vi KAN gjøre en forskjell. Om vi bare vil.

    10. Er fan av begge, privatlivet deres har ingenting med hva slags type musikk de produserer. Det handler om musikken, ikke hva de gjør privat osv. Så klart kan du være fan av begges musikk, det har jo ingenting med saken å gjøre overhode.

    11. Digger deg Sophie! Jeg er både stor fan av Justin Bieber og Selena Gomez! Det går absolutt ann å være fan av begge <3

    12. jeg er fan av begge to, men mest Justin <3 Så lenge du ikke velger henne ovenfor Justin, hahahahaha xD <3 neida 😛 Du kan SELVFØLGELIG være fan av begge! Det er jo 100% opp til deg <3 DIGGER bloggen din, og deg som person! Lovethabloog 😛

    13. du MÅÅÅ se den nye filmen spring breakers med selena gomez, hun spiller sykt bra og du kommer i skikkelig partystemning av den!

    14. Haha du kan nok fint være fan av begge:) Du bør høre den nye singelen til Demi Lovato også som heter Heart Attack!

    15. Jeg er ikke fan av Selena etter episoden på et sånnt intervju der mannen sa at han sa noe så så justin noe så sa han noe å fikk justin til å grine.. Så sa selena da er vi 2 !! Men du kan jo like begge 😉

    16. Haha, jeg er belieber selv, men skjønner ikke alt tullet med å hate Selena…fjortisene skaper problemene selv!

    17. JEG NEKTER Å TRO AT DU LESER KOMMENTARENE DINE, NÅR DU HAR SAMME SKRIVEFEIL GANG PÅ GANG SELV OM FOLK PÅPEKER DET. DET SKRIVES LOV, IKKE LOVT!!!!!!!!!!!!!

    18. Skjønner godt hvorfor du er lei Justin Bieber, han er jo bare en komersiel klyse likevel. Snart er han utbrent og historie. Alt for mye femi med øredobber er han.

    19. Er veldig fan av begge to 🙂 Er stor fan av selena, og det har ingenting med justin å gjøre. Tror egentlig man må se det litt ann selv, om du “hater” selena pga justin, eller om du(som meg) ikke blander forholdet deres inni hvilke artister jeg liker 🙂 digger både Justin og Selena!

    20. eh nei selvfølgelig kan du ikke være fan av begge hvafaen?
      haha joo det kan du, du velger hvem du er fan av, og ingen kan kommentere det

    21. Jeg liker nå best Selena.
      Har faktisk litt i mot J.B.
      Han har vert litt rar i det siste
      FOR EKSEMPEL.
      Kom forsent til sin egen konsert i London.
      Besvimte på senen.
      Røyker,og sånt.
      OSV,OSV.

    22. Det har ingenting å si, man er jo Belieber fordi man støtter han og musikken. Ikke for kjærstene hans, man kan like henne hate henne osv men bare man ikke sender “hate”. haha. Ikke alle directioners liker 1D sine kjærster, men de er fortsatt Directioner 🙂

    23. hvorfor må du spørre oss bieber fans om noe når du sier du er en fan selv? gjør jo akkurat det du vil selv! det er ingen regel som sier at vis du er justin bieber fan så får du ikke lov til å vær fan av noen andre..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg