liten søndags-giveaway

Siden det er søndag og mange av dere sikkert bare sitter inne og slår seg selv i hodet etter gårdagens pinligheter, er i topp form etter en edru helg eller har venninnesøndag – jeg vet mange sitter inne og ser på internett uansett, det var poenget, haha. Derfor tenkte jeg å skrive litt om extensions, og om du ikke bruker dette eller har null interesse av å lese om det, så er det bare å hoppe over! 

luxushair har de nå gratis frakt om du handler over 650 kr ut april, og om du har problemer med hvilken farge du skal velge kan du sende dem mail på [email protected] med bilde av deg selv eller hvordan du vil ha fargen, så hjelper de deg å velge ut. Om du ikke gidder, så har de nå fått et MYE bedre fargekart hvor jeg er på flere av bildene, hehe. Det kan dere se på HER. Jeg bruker farge #2 i 50 cm, 180 gram. Det kan dere kjøpe HER!

Men, en ting jeg burde ha gjort var å spørre luxushair om hjelp for fargen jeg bør bruke, for sist jeg bestilte tok jeg en farge for lyst, altså farge #3. Jeg trodde det kom til å passe, men den passet ikke meg. . Så om noen av dere vil ha det settet jeg har til overs, legg igjen en kommentar med mail så trekker jeg en som får det:-) Dere kan se det på bildet under her, med to forskjellige lyssinnstillinger;

714 kommentarer

Siste innlegg