lørdag

Hei dere! Jeg sitter på gulvet og ser litt halvveis på frustrerte fruer mens jeg fikser meg for kvelden. Jeg er på slutten av sesong fem og jeg begynte på sesong 1 for noen uker siden, så dere kan jo tenke dere hvordan mitt liv er, haha :) Frustrerte fruer i bakgrunnen hele tiden, uansett hva jeg gjør. 
Idag er det jo lørdag, og i kveld skal vi feire en venninne av meg sin 19-årsdag på et stort og fint lokale hun har leid! Jeg har aldri vært der før men jeg har sett et par bilder, og det ser virkelig high-class og fancy ut. Får lyst til å feire bursdagen min igjen (selv om den var for 4 månder siden, haha). Jeg får hele tiden kommentarer fra dere om at alt jeg gjør er å dra ut for å feste, men hey. . Jeg er jo 18 år! ;) Noen av dere mener til og med at det er feil å dra ut når man har kjæreste. Takk gud for at jeg er i et forhold hvor man iallfall får ha litt separate liv og ikke skal ha full kontroll over hverandre 24/7, jeg vet det ikke er min sak hva andre kjærestepar gjør men jeg kjenner jeg blir smådårlig av de som er sammen hvert sekund og når de ikke er sammen sender de meldinger hvert minutt. O-M-G. 

På gulvet med sminken, frusterte fruer og vannflaska – en lørdags ettermiddag blir ikke så mye bedre! Genseren er dessuten en ny favoritt fra sheinside.com 

 

50 kommentarer

Siste innlegg