starstruck @ twitter

På 1.april døde jeg litt inni meg når jeg så at selveste Justin Bieber fulgte meg på twitter – jeg er jo ikke helt fjern, jeg har fått med meg at mange belibers skulle endre navn, bruke samme bilde som han, tweete det samme osv. Jeg gikk inn på brukeren som hadde sykt mange følgere og virket helt ekte, men jeg skjønte etterhvert at den manglet noen millioner uansett for å få like mange følgere som ekte Justin (selv om denne brukeren hadde over 1 million. .). MEN, det har faktisk skjedd før at jeg har hatt “kontakt” med kjendiser på internett! For eksempel, Lindsay Lohan svarte meg på instagram engang, og han som spiller Chuck Bass i gossip girl har likt et av bildene mine på instagram, da fikk jeg adrenalin :) Blir helt gal hver gang slike ting skjer, haha! Ellers kan jeg nevne at jeg har tatt på Taylor Swift og fått et smil og et blink fra Chris Brown når vi var på soundcheck, haha. . 

Har noen av dere møtt eller kommunisert med en kjendis over nettet før? Fortell!

153 kommentarer
    1. En blogger jeg elsker og forguder skrev om meg på bloggen sin. Da begynte jeg faktisk å gråte. Hadde ikke trodd det om meg selv…
      Føler jeg har enveis kontakt med deg, du er verdens beste blogger, så om du hadde kommentert på bloggen min, eller skrevet om meg eller noe, så hadde jeg sikkert svimt av med tanke på den andre reaksjonen min. Ellers så har jeg vel ikke hatt noe kontakt med kjendiser 😛

    2. Åh, så sykt kult…! Ingenting sånt har skjedd meg før, men jeg hadde blitt dritglad hvis du hadde svart meg da! Jeg lurer bare helt sykt på hvor den toppen du har på deg på ”profilbildet” ditt er fra? Den er jo bare helt dødsfin!

    3. Aly og AJ, Monique Coleman (Taylor i HSM-filmene) og Chaz Somers (“bestevenn”/xbesteven til Justin Bieber) følger/fulgte meg på Twitter, ahhhaha

    4. jaaa, okei dette virker rart men, hahaha.
      En brann spiller la merke til meg på en sånn signerings ting, kun fordi vi hadde make mobil. Han begynte å prate med meg og jeg følte meg sååå kul.
      Det samme skjedde med treneren. Møtte han engang og han kjente meg igjen fra en annen gang, og da sa han at han hadde vært med broren min og at det var hyggelig å møte meg osvosv.OMG
      men kjendiser? tjaa, chris medina har jeg snakket litt med.

    5. Daniela Ruah twitret gratulerer med dagen til meg i 2011! 🙂 det er kanskje ikke så mange som vet hvem hun er? Hun spiller Kensi Blye i NCIS: Los Angeles.
      Og så har jeg mer eller mindre hatt en mini twitter samtale med Daniela Ruah og Eric C. Olsen (han spiller Deeks i NCIS: Los Angeles). Eric har sendt 5 tweets til meg til sammen.
      LL Cool J (Rapper og skuespiller i NCIS: LA) har svart på ett av tweetsa mine 🙂
      Og så har Molly Quinn, hun spiller Alexis Castle i Castle, twitret gratulerer med dagen til meg i 2012.

    6. Faen så dum du er… Det er ikke den ekte Justin Bieber, den ekte Justin har 37 millioner følgere, og hvis den personen som fulgte deg hadde litt over 1 million, da er den fake.
      Jeg flirer så hardt nå, du aner ikke. Går det an… Og jeg tror heller ikke at han bare går og følger folk som ikke har nevnt han i tweetsa eller i bioen… Tror ikke han vet at du eksisterer engang. 😛

    7. Har fått autografen til både Madonna, Amanda Bynes, Jack Harries og Miley Cyrus:) også var jeg på meet and greet på Justin Bieber konsert i Berlin i fjor. Også er jeg tremenning med tone damli 😀

    8. Jeg var på Mac Miller konsert i NY, da jeg etterpå traff han i en park snakket jeg litt med han, og fikk kyss på kinnet! Også har jeg snakket med en stort Youtube-channel, og en stor fotballspiller :DDDD

    9. Fotballspilleren Michael Essien fra Real Madrid (tidligere Chelsea) snakket til meg på instamessage.. Haha, han sa også at han skulle høre hvordan det gikk med meg en gang i blant, wihuuu, haha

    10. Har blitt lurt sykt mange ganger med det Justin Bieber greiene, hahha! Han Adam fra A1 har vinket og blunket til meg, haha! Holdte på å dø. Han var kjekkere før da, hahah!

    11. Tror jeg må få meg twittet, å prøve å få kontakt med noen kjendiser! Den “støtste” kjendisen jeg har møtt er Odd Nordstoga, det sier vell litt.. Eller jo, har møtt cir.cuz også forresten!:):)

    12. møtte david beckham i london på ett driiit fint hotel, ble helt sykt starstruck å fikk tatt bilde! ellers Eric saade

    13. Jeg har snakket og tatt bilde med Cir.cuz og joddski.. Hehe ikke så store egentlig men ble ganske så happy 😀

    14. Ja!Selveste Sophie Elise Isachsen begynte og følge meg på instagram her en dag, og kommenterte bilde mitt. Ble helt gal, skrek og løp rundt og rundt. Hahha<3 du er best ;*

    15. Han som spiller Chuck Bass (altså Ed Westwick) har desverre ikke instagram.. Hvertfall har han uttalt det i flere intervjuer. Tror nok desverre accounten er fake 🙁 Men hva het brukeren?

    16. haha, sett jaden smith 3 ganger på tinychat (man kan bare chatte om man vil, eller bare snakke, eller snakke og ha kamera og såånn), 2 ganger på kamera og en gang bare stemmen, og når han bare snakka så var det veldig få der, og da snakka vi leenge<3<3 han prøvde å si aurora også, ahhah aw
      så har jeg snakka med sirkus eliassen folka ogsånt, men bare på ekte, ikke via internett:)

    17. det har aldri skjedd meg haha, men da du engang svarte meg ble jeg happy! For du er jo en bloggkjendis 😀

    18. Ble starstruck da jeg møtte blogger Robin Bekkevold (fra Pochahontas dubben) da vi var statister på Hotel Cæsar begge to. Så var Ice Cube innom jobben min, og Tone Damli, og Ari Behn, og Rybak, osv. Også har jeg snakket med noen fra Ugly Betty serien da de spilte inn en episode på et hotel jeg var i i NY.

    19. JUSTIN BIEBER FOLLOWER MEEEG PÅ TWITTER! 😀 Ikke bare han, men CODY SIMPSON + CARLY RAE JEPSEN OGSÅ!! 😀 Men ellers har jeg ikke møtt eller sett sånne hollywood stjerner, men skal se JUSTIN 18 april!! 😀 ellers bare sett norske stjerner, mange.. 🙂

    20. Jaaa, jeg har!! Min favoritt CHAMILLIONAIRE! Møtte han på Living Room i Oslo når han hadde intimkonsert der for et par år siden, og han retweetet meg etter dette. DJen hans snakket vi også masse med, og han er superhyggelig! Svarer alltid tilbake på tweets osv 😀
      Jeg har også blitt retweetet av Allie Gonino (ho spiller den blonde lillesøstra i The Lying Game) og Famous (rappern). Så er jeg jo så utrolig happy for at Carina Dahl følger meg 😀 Det er jo så stas!

    21. Hvis det hadde vært den ekte Justin måtte det ha vært et sånn blått merke bak navnet hans fordi det betyr at de er kjendiser eller noe sånn 🙂

    22. Har jo forresten mer å fortelle. Mia Gundersen handlet av meg på Nille på Geilo. Storm i Hotel Cæsar var innom Nille i Vikersund da jeg jobbet der. Ellers kjente onkelen min Robyn da de var mindre <333

    23. Hun som spiller Brooke i Bring it on – in it to win it, skrev tilbake til meg på instagram med en så lang kommentar at hun måtte ta 5 bilder av den før hun la den ut! Det gjalt mobbing og diverse, da begynte jeg serriøst å gråte. Hun heter cassielscerbo på instagram. Om en blar litt ned i bildene kan en se kommentaren hennes til meg 🙂 Hun har til og med tagget meg med @annelinsta – som er min instagram bruker. Ett av mine lykkeligste moment i hele mitt liv!

    24. Den offisielle accounten til både Britney Spears, og Lady Gaga fulgte meg på twitter før jeg deaktiverte brukeren 🙂

    25. Har møtt og snakket med Scooter Braun (manager til Bieber) 🙂
      Har også møtt Jahn Teigen i en heis..

    26. Jeg har ikke sett eller komunisert med en kjendis på ekte, eller en norsk kjendis, da. Har møtt vineren fra idol, Jenny, og Bjørn Johann Muri, begge de to er fra hjemmebyen min! 🙂

    27. Hadde vert kult om JB fulgte deg, men han har altså over 37 mill følgere… såeh, vetke? Han følger vanligvis folk som tweeter han, så hvis du aldri tweeter han er det lite sannsynlig.
      🙂

    28. Til lol so hard… Du vet at hun vet den er fake, hun skrev det jo at hunv iste det var fake. Du failer så mye at JEG ler av DEG din tiss.

    29. har ikke skjedd noe sånn stooree greier, men venter fortsatt,haha..
      Men ble sånn skikkelig starstruck en gang da voe kommenterte på bloggen min når hun va på førsteplass, hahah.. var ikke så gammel da så ble overlykkelig

    30. Jeg har fått klem av Petter Northug, Aksel Hennie og Nicolai Kleve Broch! Har også sett Victoria Beckham i Paris;) USA’s visepresident Joe Biden kjørte rett forbi meg i DC.

    31. Liam Payne fra One Direction (mitt all-time favoritt band!) svarte meg på formspring da han svarte på noen få spm fra fans!! Lykkeligste øyeblikket i livet mitt. Ellers har Eric Saade gikk meg slengkyss, Karpe Diem og. Og har tatt bilde og fått klem av Markus og Martinus, tvillingene som vant MGP i fjor, haha!

    32. Han snakket med Dennis som var med i paradise ifjor på chat eneste. Også bor jeg i samme bygd som Tønes som vant 2 spelemans priser 🙂

    33. Jeg har også tatt på Taylor Swift på en konsert da hun gikk blant publikum 😀 Møtte også en del kjendiser da jeg var i usa.

    34. Jeg er dansker, så håber du forstår! Men i sidste uge sad jeg og min bror i hans bil, og vi stopper så for rødt, og ved siden af os i en anden bil sad Wafande (som er en meget kendt dansk sanger), og smilede og vinkede til mig. Så fedt! Udover det har jeg også mødt mange andre kendte danskere, men desværre aldrig amerikanere eller englændere.

    35. Ikke over nett då, men traff hun som spiller Bella i twilight i syden. Det var litt gøy, snakket litt med hun 🙂 Er ikke sånn veldig fan av hun da, men var litt gøy 🙂

    36. Det kan jeg trygt si, ja! Forbildene mine, Robin og Bugge som jeg har vært fan av i tre år(de som har Backpacker, Overlegen osv). Reiser ofte rundt i Norge bare for å komme på konserter med de, og nå har jeg fått så god kontakt med de at de alltid tar meg backstage, og da sitter vi å spiser og snakker i timesvis!
      De har også tatt meg opp på scenen to ganger og gitt meg en mikrofon, også har de introdusert meg som den største fanen deres. På bursdagen min nå i desember kom de også hele veien fra Oslo til Skien bare for å overraske meg med konsert på skolen, noe de gjorde frivillig og uten betaling. Sykeste opplevelsen når forbildene dine plutselig står rett foran deg!
      I fjor ble jeg også intervjua på radiokanalen The Voice sammen med dem, og offentliggjort som Norges største Robin og Bugge fan.
      Tatoverte navnet deres på leggen i juli, og angrer nok aldri på det, så mye glede som de har gitt meg!
      Skjønner hva du mener, jeg får jo anfall hver gang de retweeter meg eller noe sånt, haha.

    37. Jaa! Beau Brooks follower meg på Twitter. Også har to artister fra favorittbandene(Seremedy og Desaiha) minw likt noen av bildene mine på Instragram og svart meg på Twitter ! 😀
      Også har Åge Sten Nilsen vinket og sakt hei til meg, det har også Alexander Rybak! ^^
      Jeg blir skikkelig strarstruck xD

    38. Har møtt Rihanna, Petter Northug (haha), Tinie Tempah og Taylor Swift 🙂 Også sto jeg i samme heis som Charlotte Thorstvedt og Henrik Thodesen en gang og da snakka de med meg 🙂

    39. Har møtt Paramore backstage en gang + Lady Gaga vinket til meg da hun hadde konsert i Oslo i november. På twitter har David Draiman (vokalist i Disturbed), Erna Solberg og selveste BJØRN EIDSVÅG svart meg :O Også har jeg hatt en samtale med Siv Jensen da jeg møtte henne på Fpu sin sommerleir i sommer 🙂

    40. så viss lindsay har svart dæ og selveste chuck bass har likte et av bildan dine! koffer i helvetta legg du ikkje ut bilde? så oppmerksomhetsyk at du må lyg nu? ;))

    41. Hei på deg! Utrolig flott blog. Liker spesielt den er så av så høy kvalitet at du tar oss som leser seriøst. Mange bloggere bare lager masse innlegg og gidder ikke bruke tid på bloggeni det hele tatt. Det er derfor alltid like deilig å se noen som faktisk tar meg som leser serriøst! Jeg la ned min egen blogg fordi jeg fikk så mye frekke kommentarer, men jeg ønsker at du ikke skal gjøre det samme om du får mobbe kommentarer fordi da vinner de uhøflige. Men jeg har noe annet jeg håper du vil se på! Det er en konk jeg har funnet som er veldig bra!! Premien er energi drikke i et år. Det er veldig bra for meg om jeg vinner fordi jeg er helt addicted to Battery – jeg drikker det hele tiden! Hehe. Men kanskje du har mer lykke enn meg?! 😛 Tenkte uansett jeg skulle dele den med deg.<3 Ha en flott dag!!!

    42. Har fått et kyss på munnen av R.I.O!! Han som kyssa meg faktisk 🙂 Sto og snakket med han, og så spurte vi om å få en klem, og så kysset han meg på munnen 😀

    43. Det eneste “store” som har skjedd med meg på sosiale medier er at Betina Farinetti begynte å følge meg på instagram. Men jeg har verken facebook eller twitter så… Men så har jeg møtt og snakket med Vegard Leite. Da ble jeg starstruck!

    44. I fjor var jeg på konserten til Miley Ray cyrus, i Nashville. Jeg fikk komme backstage, åsså visste hun meg bilder av hundene sine! Har autografen og bilde av meg og henne<3<3 Savner det! Spurte om nummre, men hun sa at jeg ikke kunne få det, fuck. Men hun har svart meg på twitter en gang, woopwoop! Håper hun husker meg, har sendt henne melding å inbox, men har ikke fått noe svar, men det står SETT<3<3<3<3

    45. Hei! 🙂
      Har spørsmål ang. Hovefestivalen. Jeg er 17 år og skal dit i år, derfor lurte jeg på hvordan du fikk med alkoholen din inn på festival området og sjekker de bagasjen våres? 🙂
      Takk for svar!

    46. Vel, Justin Bieber, Cody Simpson, Greyson Chance, Hank von hell, Morten Abel, Jens Stoltenberg, Chris Medina, Ray William Johnson, Tim Halperin og Corbin Bleu følger meg på twitter! Snakket en del med norske kjendiser og snakker en del med Chris Medina fordi jeg er en STOR fan av han 🙂 Til å med snakket med kjekkasen Stian Blipp (men på chat på tv2.no da) Også har Øyvind Mund vært hjemme hos meg. Haha! Så ja, en del 🙂

    47. Ja, da jeg var på twitter sendte jeg bare en liten sånn melding til han Liam Payne fra 1D at jeg var en stor fan osv. Han svarte faktisk på meldingen jeg sendte ham, frikte helt ut da jeg så svaret. Kan bare ikke fatte et jeg fikk svar fra ham!!!!!!!

    48. The Veronicas retweeta og følger meg på twitter, Aaron Paul som spiller Jesse i Breaking Bad sendte meg personlig melding på twitter, Sons of Anarchy kontoen tweeta meg, Synyster Gates fra Avenged Sevenfold viste meg tunga og smilte under konsert haha, P!nk snakka til meg under konsert

    49. Jaden Smith, Cody Simpson, Greyson Chance, Austin Mahone og Justin Bieber følger meg på Twitter!:) BE JEALOUS. Jeg har meet&greet til Justin konserten, har snakket med Austin via Twitter, møtt Greyson Chance på en sånn snakke lignande ting, konsert me Cody.:)

    50. 2/4 av et boyband jeg er fan av har sendt meg tweets i flere anledninger, jeg har møtt christian ingebrigtsen fra A1, kurt nilsen, gaute ormåsen, kysset aleksander with samt at han holdt en privat konsert for meg og en venninne, jeg har stått max 5 meter unna the jonas brothers og avril lavigne, og jeg har festet med conor maynard på en nattklubb i london. der ble jeg også kjent med eks kjæresten til louis tomlinson(one direction)sin nåverende kjæreste, eleanor calder.

    51. En gutt som er med i en kjent gruppe i Australia som jeg elsker, follower meg på twitter og det gjør også storesøsteren hans og manageren som også er moren til tre av guttene i gruppen, (Janoskians). Man kan vell si at jeg friket ut ganske så mye. Jeg ble også retweetet flere ganger av en kjent sanger i Australia, (faydee) og samme gutten som follower meg! 🙂

    52. du vet at justin bieber har rundt 36-37 mill followers? hahah, er 99% sikker på at det ikke er han som har fulgt deg.. er veldig lite sannsynligvis for at han har gjort det, og håper virkelig ikke du er så dum at du tror justin bieber følger deg på twitter.. haha:)

    53. Har fått klem av Alex Meraz som spiller Paul i Twilight filmene, møtt Tone Damli Aaberge, møtt, snakket med og fått autografen til Marit Larsen, en dansk skuespiller jeg ikke husker navnet på, møtt Samsaya, Ryan Butler (en av bestekompisene til Justin Bieber) fulgte meg på gamle twitteren min + at jeg har snakket med han på sånne “private meldinger” på twitter. Jeg har også snakket med Tyler Ward fler ganger! 🙂

    54. ARIANA GRANDE SHOUTOUTA MEG, JUSTIN BIEBER RETWEETA MEG OG LOUIS TOMLINSON FØLGER MEG (alt på twitter) døøøødddeeee

    55. Hei! Ville bare si at De som har en blå og hvit “V” ved siden av kontoen sin, er den ” ekte” personen om du skjønner 😛 (twitter) Betyr vertifised user eller noe:P

    56. Husker seriøst ikke alle, men jeg har vært backstage med en del. Har hvertfall møtt Erik og Kriss, karpe diem, Jørn Hoel, de derre samene som sang om den hunden eller hva det var, Kristian Rene (han lå på matta ved siden av meg på sats i dag haha) oog jeg husker ikke flere.. Seriøst Erik og Kriss skulle egentlig kanskje komme i bursdagen min da jeg fylte 13 år og synge, men de kunne ikke 🙁 so sad

    57. Møtt mange kjendiser faktisk. Hotel cæser folk, brann spillere, davy watne, stian blipp, Paradise tommy, vida, Mads(fra 2012), snakket med paradise mads fra denne sesongen på facebook, kik og snappet med han. Magne fulgte meg på instagram. Kriss fra Erik og Kriss svarte meg på twitter. Program lederen i Amazing race freddy dos santos, sturla berg johansen(program leder i pengene på bordet). Har møtt mange fler men husker ikke de nå

    58. Haha, jeg var en av de som pranket! 😀
      Meen mange kjendiser følger meg på twitter, f. eks Cody Simpson, Aly&AJ, Austin Mahone, Joel Courtney, Monique Coleman ++
      Elsker bloggen din!
      -qreme.blogg.no

    59. niall fra 1d tweeta meg, bieber følger meg, jessica jarrell har tweeta meg, og noen i crewet til bieber har også tweeta meg. 🙂 og cody simpson følger meg, wooo!

    60. har kansje ikke møtt kjendiser som e fra et annet land men har møtt Eric Saade , Lidolido og Karpe Diem og Marcus og martinus

    61. Har Kik’et med Harry Styles.. også har Gerard way fra My chemical romance svart meg på twitter 🙂

    62. Josef fra Madcon plystra og ga meg heisblikket en gang jeg var i Oslo. Vet ikke hvor mye det er å skryte av? Men kjendis er kjendis!

    63. Jepp!! James og beau fra janoskians follower meg på Twitter og Sarah de bono fra australske the voice tweeta meg!:) sjekk ut janoskians på YouTube !!<3

    64. Gratulerer… Har ei venninne som aldri har skrevet noe eller vært fan av Justin Bieber og JB følger hun. Både Justin Bieber, Chris Medina og lignende følger hun.
      Tilogmed fått personlig bursdagshilsen ifra Chris Medina har hun fått.

    65. A1(hvis du vet hvem det er?).
      En av de som er med i gruppen A1 var på tur ned fra scenen da han tok meg i hånden og sa “Good night” og blunket til neg 😛

    66. Jeg kjenner Bella Thorne. Jeg var i Thailand med henne i 2009(før hun ble kjent) fordi faren og moren min er veldig god venn med hennes foreldre.
      Ellers møtte jeg Jens Stoltenberg på bensinstasjonen en gang da jeg var veldig liten. Hahaha

    67. Hvis det sto at Justin Bieber hadde litt over 1 millioner følgere. så er jo det helt feil siden Justin Bieber har jo 37,1 milioner følgere <3

    68. Var på Taio Cruz Konsert og han tok meg i hånden 😛 så var jeg på afterparty med Chris Brown. har vært på flere konserter som er bra nok for meg 😛 også var jeg på nobel fredspriskonserten 2012. med Jessica Parker og Gerard Butler som toastere! også mange andre flotte artister.
      Men en ting, men vet jo aldri om en profil er ekte eller fask uansett om man har en eller 4 milliarder følgere 😛

    69. Er bestevenn med han som vant mgpjr 2010, onkelen min er i bandet vassendgutane, søskenbarnet mitt er med i bandet batteri som fikk 2. Plass på mgpjr (2008 tror jeg) har snakka med Dennis Poppe fra paradise hotel på mobilen 😛

    70. Wow du er sykt heldig 😦jeg er Justin Bieber fan og prøver så hardt å få han til å følge meg på Twitter .. Btw: jeg heter AnnHegeBieber på Twitter 🙂 kan du følge meg tilbake ? Liker bloggen din 😀❤jeg misunner deg 😉

    71. Fikk kontakt med Justin Bieber på kik en gang, etter en som prøvde å lure meg, fant jeg ut at han var u-ekte ved at han skrev dårlig engelsk. Jeg undersøkte grundig på internett , ved hjelp av en kode fikk jeg kik’brukernavnet til Justin, jeg skrev noen mellinger og han svarte at han hadde ny bruker igjen. Vi har skrevet cirka 5 mellinger. Jeg snakker aldri til han, og han ”chatter” heller ikke med meg, noe som er veldig forståelig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg