Liten giveaway

Hei hei! Kom akkurat hjem fra hyttetur med 8 venninner, og er helt utslitt. . De siste dagene har det vært så mye press, så det var godt å ta noen timer uten internett, telefon og omverden rett og slett! Nå sitter jeg å drømmer meg bort til varmere strøk, skulle gjerne ha tatt en venninne under armen og hoppet på første restplass til syden. Eller kanskje noen av dere skal til varmere strøk snart, eller en spennede storby og kan ta meg med i kofferten? :) 

Ellers vet jeg at jeg har vært en crappy blogger i det siste, jeg vil bare prioritere venner og familie litt nå som det er ferie endelig! Så derfor tenkte jeg å ha en liiiiten giveaway til dere lesere – fikk paranormal activity i posten for litt siden, to eksemplarer, og jeg har sett den filmen før så tenkte å gi ut dette til to lesere som får dette + en annen hyggelig overasskelse i posten. Alt du må gjøre er å legge igjen en kommentar med mailen din ♥ 

Her har dere traileren – synes dette var den beste av paranormal activity filmene.

561 kommentarer

Siste innlegg