. . og hjem igjen

 Nå sitter jeg sliten, trøtt og glad på gardemoen og lader pcen litt for flyturen. Fikk dere sett meg på tv, gjorde jeg det bra? Jeg får jo aldri sett det selv ettersom det er direkte, men jeg ville neppe sett det uansett – hater å se meg selv på film og har knapt sett igjennom videobloggene mine, haha! Noen som kjenner seg igjen?

Jeg kan fortelle litt om min dag i oslo. Først møtte jeg min venninne Maria som kommer fra Harstad, vi gikk litt rundt i byen og kjøpte meg nytt supersexy undertøy (som jeg skal vise dere i morgen), tok solarium og gikk for å spise lunsj på vapiano som ligger ved nasjonalteatheret. Anbefaler dere å spise der, vanligvis når jeg er i oslo spiser jeg jo bare på fridays men dette var like bra. Andrea, Stine (som er kusina mi) og en vennine av henne kom også å møtte oss!

De her bildene her, altså. . Ikke de fineste i verden akkurat, har helt angst for å legge ut dette bildet. . Men sånn er det vel når man står sammen medbare fine jenter, man blekner jo litt i forhold 🙂 

Etter det dro jeg i studio hvor jeg møte mange kjente fjes hos TV2, hyggelig at jeg faktisk begynner å bli litt smålig kjent med noen av de som jobber der, haha! Det er jo min drømmejobb, media, tv, pr . . alt slikt. Jeg gikk rett i sminkingen som tar ca 15 minutter, og så slappet jeg av litt før jeg skulle på skjermen. Jeg var som vanlig ingenting nervøs, men jeg presterte å si “jævlig” på tv. Kan man si det? Jeg fikk helt noia etterpå, bare “å herregud jeg sa JÆVLIG på tv, kan man si det, er det lovt, oh no”, haha. Jeg tror det gikk bra, da! Og jeg er jo tross alt nordnorsk.

Toppen jeg har på meg er fra sheinside.com 

Meg og de andre flotte jentene som var med i sendingen med meg! Paradise-hotel deltager Ariel og blogger Anettemarie.no 

Haha, litt morsomt bilde fra en av pausene i sendingen! Dårlig fokus på meg, men jeg viser “peace” iallfall

 

115 kommentarer
    1. Du har ingenting å bekymre deg for når det gjelder det bildet med de andre jentene! Du er en utrolig pen jente, og minst like pen som dem om ikke mer.

    2. Fyflaaate hvor pen du var på de bildene! Fikk dessverre ikke sett deg på tv og ble skikkelig sur når jeg glemte det…. får man sett reprise ellernoe på nettet? Vil så se!! Du var utrolig fint sminka forresten! 🙂 helt syyykt pen du er, urettferdig! og du er mye penere når du smiler, både med og uten tenner, gjør det oftere!:):)

    3. i fjord på den ”dukkefotshooten” din så sa du at du ikkje ville vært med i vi menn!! fordi det va tacky. MEN NU STILLE DU I FHM???? KAFAN. det e et horat blad, værre enn vi menn 😉

    4. Så på det liker at bloggere er på tv får liksom se hvordan de “egentlig” er. Syntes du svarte bra på det de spurte om! 🙂 men er det bare meg eller vet fler har sakt det, har du ikke hake?? :O ser ut som fjeset ditt er firkantet. Er kanskje ikke noe fint å ha firkantet annsikt siden man ser mye tykkere ut enn man er.. Mener ikke noe negativt med det men ble nok en negativ setning.

    5. første gang jeg kommenterer på bloggen din 🙂 eg så på ettermiddagen og du gjorde det fint, eneste eg har å kommentere var at det så ut som du himlet med øynene og så opp mye og sånn.hehe. skikkelig rart å faktisk høre deg snakke har bare lest bloggen din hele tiden og ikkje hørt stemmen din. men når eg først kommenterer vil eg bare si at eg e veldig fan av deg og bloggen din og skulle ønske eg hadde hatt en vennine som deg 🙂 ha en fin dag videre 🙂

    6. Du har nydelig hår! Øynene dine kommer veldig godt frem i den hårfargen du har nå. Du er en av de nydeligste jentene jeg har sett i hele mitt liv. Ansiktet ditt, håret ditt og ikke minst kroppen din. Blir sååå sjalu! Håper du har en kjempe fin dag videre <3

    7. Synes du er flink på tv, jeg. har sett på ettermiddagen hver gang du har vært med. Det eneste som er litt synd er at det ser ut som du holder på å kjede deg ihjel når du ikke snakker, også er du litt fjern i blikket og himler ofte litt med øynene, både når du snakker og når andre snakker

    8. din løse hore..men på disse bildene var du faktisk litt pen, du så liksom ikke ut som den faila selvbruningshesten som du gjør ellers..men fortsatt en hest, værre enn en hest, purke

    9. jamen whaat? e det andrea badendyck? va det ikke hu som satt å skreiv dritt om dæ og/eller puppan din på bloggen sin for ikke så lenge siden da?

    10. unskyld meg men åssen gidder du og være med i et manne blad som gamle menn leser og være lett kledd du er ikke akuratt like gammel som linni tenker du ikke på vist du blir gravid og at ungen din ser at du har vært der . hva er det du skal si til den ungen vist den lurer på hvorfor du var med der

    11. Du har blitt så pen nå Sophie! ELSKER håret ditt, og at du har en så fin og mer “naturlig” look. Du er kjempefin, og utrolig flink!! 🙂

    12. Kjempefine bilder. Tror bare du kommer til å angre om noen år at du tok så mye sol…du er enda penere når du er mer naturlig med alt hud hår sminke. Tenk på det.

    13. Ærlig talt. Du må virkelige spise på andre steder enn dritten du får på steder som Fridays. Det er søppel og burde vært lagt med. Du er veldig ung men så uviten kan du ikke være. Dra på Delicatessen, Schillers, Hanami,Olivia,Lille B,Hells Kitchen,Døgnvill.. Alt annet er virkelig bedre

    14. Hei Sophie. Egentlig så pleier jeg ikke å legge igjen kommentarer, men nå måtte jeg bare gjøre det. Wow (!!) du var helt utrolig fin på de bildene der. Du må være en av de peneste jentene jeg har sett, og dette kommer rett fra hjertet. Kommer ikke over det, haha litt latterlig egentlig. Stå på jente, du er jævlig rå!:)

    15. du burde virkelig ha øyebrynnene dine slik du hadde på disse bildene..til vanelig er de jævlig stygge, unnskyld, men det der var fra hjerte!

    16. Hærregud folk! hu må da få lov til å gjøre det a vil, da a har muligheten til det!? ikke sikkert hu er like enig i alle valg og ting dere foretar dere… skal man kritisere andre, får man se på seg selv først, og være sikker på at man er 100% perfekt, ellers dummer man seg bare ut! jeg hadde glatt sagt ja til fhm og sånt, om jeg kunne jeg! og vært stolt av det! om man skulle tenkt på eventuelle barn og alle rundt seg og hva de mener og synes hele tiden, så hadde man ikke fått gjort noe annet, og man hadde heller ikke hatt et eget liv, sånn egentlig. så gjør det du har lyst Sophie, uavhengig av andres meninger, til syvende og sist, så er det seg selv man skal leve med resten av livet, og da bør man være fornøyd med seg selv, skal man orke! U go girl! =)

    17. Fikk ikke sett det, men håper du kan legge ut en link til det ? 🙂 Du så ihvertfall utrolig bra ut på bildene, kjempe fin sminke ! Du er så hot 🙂

    18. domma dæ ut på tv frøken! Du såg vældig nærvøs ut.. å øyan gikk jo hit å dit på dæ. Så dirækte ukonfortabel ut dær du satt. Å mærkelige svar fra dæ. Prøvde å svare så våksent, men trur du glæmte ka du sa ætter kvært såm du snakka:) haha..

    19. Det virket som du ikke hadde noen respekt for de andre i studio. Du himlet med øynene hver gang noen andre snakket og det ble litt pinlig å se på deg. Om du vil jobbe i tv/media må du nok jobbe med deg selv ganske mye. Du har jo veldig liten selvtillit, det skinner igjennom. Jeg hadde nok ikke jobbet så hardt med utseende, men heller jobbet litt med personligheten…

    20. Jeg så det, powernappa en halvtime og plutselig hørte jeg “Sofie er med oss, du blogger jo” så våknet jeg. Du var kjempeflink! 🙂 Og så rolig på TV som du er må du virkelig være stolt av, du er helt rolig og sier det du mener 🙂

    21. Synes litt synd på dæ ætter æ så dæ på tvn. Må være fløut å se kor du dreit på læggen i ætterkant! se nu kordan du oppføre dæ når dæm andre snakka?!

    22. GUD dør av å se dæ på det klippet 🙁 haha..
      se kordan du blir når andre snakke å så filme dæm plutseli. RART

    23. HERREGUD! Sophie, her va du helt fantastisk nydelig sminka! Øyenfargen din glitra. Åh, fantastisk. Æ ork som regel aldri å kommentere, men det her.. WOW! Helt fantastisk 🙂
      Stor klem nabobyen. Fnis.

    24. Jeg så sendingen og synes du var kjempe flink!! Flink til å snakke for deg og veldig profesjonell! Du passer utrolig bra på TV og jeg tror du har gode sjanser til å kunne jobbe med TV/ media i senere tid. 🙂

    25. WOW!! Du var utrolig pen på de bildene hvor du hadde blitt sminket! Aldri sett deg så pen før, fy søren

    26. vet dåkker at det e ho snopysjøl såm skriv de fleste kommentaran sine? Bare får å virke så pop 🙂
      Lykketil din vandranes AND!

    27. hehe næi den leppa såg ikke behageli ut 🙂 Plages med snakkinga , det ser man jo tydeli! Yeeepå med mere fyll i den.

    28. Neineinei, du har ikke noe framtid i media/tv etc. Dem trenger noen med hjerneceller ikke ei fjollebærte som kun bruker all sin tid på utseende..
      Bygg vidre på glamourmodell-karrieren istede, ser du allerede er godt igang!!

    29. Man ser hvor ubehagelig du har det, og hvor liten selvtilliten din faktisk er. Du klarer ikke å sitte i ro når kamera er rettet mot deg. Du trykker frem leppene (det trenger du ikke, for de er mer enn nok trykt frem), flytter litt på deg hele tiden og man ser hvor fokusert du er på å se “bra” ut. Not good. Og hvordan du snakker på, eller ansiktsuttrykkene dine når du snakker, virker bare skikkelig frekt.

    30. De andre som var med i programmet virket så naturlige på TV, men ikke du. Du gjorde flere brå bevegelser, glana i taket/himla med øynene og tok deg usikkert til håret osv…Nå som du har vært på Ettermiddagen en del så bør du begynne å bli litt komfortabel og slappe av. Du svarer så veslevoksent så det virker som at svarene er innøvd. Hvor mange ganger har man ikke hørt det med 14 åringer bør ikke være på internett da de kan bli påvirket, og er en grunn for at det er 18-årsgense. Da de andre snakket om at hvis man er helt flat eller nesten ikke får noe pupper, ikke har pent ansikt, personlighet osv så skjønte de at folk tar silikon. Da så det ut som at du ble truffet 🙂

    31. Ser at mange kommenterer negativt om deg i Ettermiddagen. Jeg satt derimot med et helt annet inntrykk av deg etterpå. Du virker så voksen og reflektert når du snakker. Når man ser utseendet ditt så regner man ikke at det faktisk skal komme noe fornuftig ut av deg. Hehe. Stå på! Tror du kan ha en fremtid i TV-bransjen. Du ser bra ut 🙂

    32. 02.04 –
      05.24 –
      05.44 –
      Du er så lett å lese, det lyser ubekvemt av deg. Tror nok du skjønte at du virker veldig hormonell ved siden av de andre i studio. Sammenlignet med Ariel fra paradise hotel, virker det jo som om du fortsatt er 14 i hodet

    33. Stakkars lille dæ.
      Men det dær va virkeli ikke ett bra innslag med dæ.
      Det OSE jo av dæ kor falsk du er!
      14tis jenta såm trur du er eldre å mye bedre enn de du sitter i lag med. Siden du himler med øyan når dæm sir nåkka ikke du like..
      Huff dæ

    34. Plages vældig med leppen når du snakker 🙁
      Trur du burde slutte å ta sprøyte i dæm !
      Gratis tips 🙂

    35. På det bilde av dæ and the girl , ser ut såm du har flækktyfus 🙁 liten bommert med puddret 🙂

    36. Huff… Det var ikke bra i det hele tatt. Du snakket jo helt usammenhengende å gjentok deg selv flere gang. Er livet ditt kunn basert på hvordan du tar deg ut? Du er jo så unaturlig som det går ann å bli.

    37. Jeg fikk et skikkelig positivt inntrykk av deg jeg 🙂 Syns du gjorde det kjempebra, virket reflektert og smart 🙂 Og det er fakta, så prøv å ignorer de negative kommentarene (som alltid komme uansett hva du gjør haha). Du er bra !

    38. Du er veldig flink til å snakke for deg, men du må nok lære deg hvordan man oppfører seg foran andre på tv, så ut som du bare ga faen i det de sa til deg

    39. såg deg på tv2.no no 🙂 så fin!! men hvorfor sa du at du ikke har rumpe? syns jeg husker at du var så stolt over den 😮 du er veldig fin med og uten silikon! og du har drømme kroppen 🙂

    40. Du så veldig flott ut der du satt, men herregud du virket overlegen ovenfor de andre. Satt å kikka på dem med det fryktligste ansiktsutrykket jeg har sett. Skula på dem og jeg kunne hvertfall ikke annet enn å tro at du satt å tenkte “herregud, hva gjør dere her? Jeg er så mye bedre enn dere!” Og hver gang de kommenterte eller mente noe om puppene som du tydeligvis ikke mener, virka du bare sur og jævlig. Jeg hadde sikkert ikke vært komfertabel selv, men herregud… Neste gang, smil litt mere a og vis folk hvor glad du er og hvilken flott jente du er, isteder for å fremstille som sur, bedrevitner og overlegen.

    41. Jeg pleier aldri å komentere bloggen din eller noe. Men så deg på tv og du virka helt lost der du satt. Himla med øynene og virket som du ga faen i det andre sa. Litt overfladisk kanskje?

    42. Bra blogg! Skulle ønske jeg var så flink blogger som deg 😐 Hadde blitt glad om du ville stikke innom bloggen jeg deler med bestevenninnen min 🙂 Vi er ikke så spennende og flinke som deg, men.. Det er bare en fritidsaktivitet 😛

    43. du så ikke så veldig komfortabel der du satt, virker som om du kunne se deg selv i et kamera eller no og tittet bort hele tiden for å se hvordan du så ut?
      men de andre er jo eldre enn deg, sikkert derfor de er mer avslappet hehe!
      morsomt at du stilte i FHM, YOLO 😉

    44. Så bare litt…men den delen jeg så på virka du veldig nærvøs, og du himla noe veldig med øynene når di andre damene prata…kanskje ikke så bra:/ + at du så veldig mye opp…hva skjedde der oppe liksom. Men ellers synes jeg du svarte bra og så bra ut:)

    45. Jeg skal for første gang skrive en hyggelig kommentar til en toppblogger, så ta det til deg….: Ikke farg håret ditt lysere/strip det. De øynene med det håret, det er helt insane vakkert. Veldig Megan Foxish.
      Men jeg må komme med litt kritikk og, ellers er jeg ikke the hippiecrit… HVORFOR har du på en BH (og en hvit en av alle ting!!!!) under den toppen/kjolen med blonder på siden??? HVORFOR???!!!! BIIIIG FASHION NO-NO!!! Oooog du er for brun… Det er ikke naturlig å være brun på vinteren, og overeksponering av sol kommer (ikke kanskje, men garantert) til å resultere med tidlige rynker, pigmentflekker, mindre elastisk hud etc, og da kan ingen brunfarge hjelpe… Jeg er 23, og har solt meg som en gal selv siden jeg var 17, og etter solingen ifjor merket jeg desverre mye negative forandringer i huden min, og føler definitivt at jeg ser eldre ut enn jeg er… Slutt før du blir 20, jeg lover at du kommer til å angre om du ikke gjør det…. Det gjør jeg!
      Ellers så jeg deg ikke på TV, men jeg henger meg på det de andre sier: Du tenker for mye på utseendet. Det gjorde jeg og når jeg var 18. Det gikk litt over for meg etter at jeg ble tryggere på meg selv som person, får håpe det gjør det for deg og! High five!

    46. Heisann.
      Du svarte, som tidligere, godt førr dæ på sp.målan du fikk. Du virke seriøst reflektert, å vise at du “har nå mellom øran”. Tøft !!
      Men, så klart kommer det et MEN, munnen din…. Munnen/leppene ser smashing ut på bilda, som jo e d vi lesere ser mest av. Men på levende bilda/film, huff… Leppene eie ikke bevegelse. Dem kun åpne å lukke sæ. Helt stiv liksom.
      Fine fine jenta, please ikke ødelegg vakre dæ, men å fylle sååååå mye i dem. Ødelegg så mye av mimikken i det nydelige ansiktet ditt !!!
      Ellers vil æ bare si; Rock on. Du e kul :)))
      Hilde.

    47. http://www.tv2.no/underholdning/ettermiddagen/-jeg-ville-foele-meg-sexy-paa-stranda-4012117.html
      dær er klippet får dæm såm enda ikke har sett det. ligg på tv2.no
      Ikke meget bra!
      Va fårstyrranes å ha dæ i det programmet. Siden du ikke kunne sitte rolig. Hode å øyan gikk jo i alle rætninge, å når du fikk kamra mot dæ skvatt du til å sku jøre de leppen dine så oppfjasa 🙁 JESUS!
      Hadde ikke trudd du va sånn i virkeligheta. Alt du sa virka ut såm va helt innøvd. å ikke naturlig!

    48. Dæm du satt lamme va flink å svarte på en naturlig måte!
      Mens du satt dær såm en BEDREVITER å trudde du va så “gammel & klok” ..
      Greit nåkk du har en bra blogg å er på toppen. Men du er ikke noe bedre enn vanlie fålk. Men ser at du trur det..

    49. Sir ikke at du er stygg på noen måta, får du er pen å har en fin blogg. Men må da være låv å komme med kritikk når du var så merkelig.

    50. Ikke rart dæm ikke hadde fokus på dæ–. haha LOL!
      å når du pinade ikke skjønne ka programledern spørr dæm om.. døue av fløuhet på dine vegne!
      Syns ikke du ska prøve å bli nåkka innen tv, sats heller på manneblader , så HARRY FRA TOTEN KAN NAPPE LØKEN 🙂 er ikke noe å skryte på seg.

    51. Du fremstår som ganske usikker på dæ sjøl, syns æ. Du klare ikkje å feste blikket eller sette i ro, og det ser ut førr at du e så opphengt i kordan du ser ut at du ikkje klare å slappe av eller følge med i samtalen med de andre. Dessverre…

    52. Fikk et veldig dårlig inntryk av dæ ettter æ så dæ på tv. Du burde ikje satse på no tv karriere akkurat!!

    53. Du er veeldig pen! Men er enig i at de andre vennene dine på det øverste bildet var myemyemye penere enn deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg