new in

Sitter og drikker en kopp oboy mens jeg bestiler klær på nelly. . Jeg venter på en pakke derifra, men jeg klarte ikke å la være å kjøpe en til, hihi! Og foresten, pcen min viser at det er tirsdag i dag, jeg regner med det er feil . . ? Om det virkelig er tirsdag i dag så har jeg plutselig veldig dårlig tid, haha. 

Noen favoritter blandt tingene? Regner med jeg har fått de når jeg er hjemme fra skolen, da legger jeg ut alle ♥

Denne var kun tilgjengelig i SMALL, men den var sååå fin at jeg ikke kunne unngå å kjøpe den. . Håper jeg klarer å få sydd den opp, fordi jeg elsker slike kjoler! Den kan kjøpes HER. 

En helt enkel hvit kjole, tenker å spare på den å bruke den i konfirmasjoner i sommer. Kan kjøpes HER


Sykt fin topp, men desverre også kun i SMALL. . Og jeg bruker XS. Satser på at den passer, fordi jeg elsker den og den koster bare 199 kr HER

 

24 kommentarer
    1. Fine klær, men nå som puppene er større så ser det oftes finest ut når toppene er litt større, i det innlegget der det var bilde av deg og en gutt så man nesten begynnelsen på nippelen din..

    2. det sier seg selv at du ikke bruker XS når du har tatt silikon. Jeg har XS i klær, men jeg er bare en C-cup. Tror det var lurt og ta S 🙂

    3. Sykt fine klær, likte spessielt den svarte toppen!
      Men det er noe jeg lurer på, du sier at du bruker xs i klær, men de pleier jo vanligvis og være ganske trange rundt områdene ved puppene, da må vel de være litt trange? 🙂

    4. Jeg skjønner ikke hvordan du kan være XS med silikon? Jeg må ha M i alle klærne mine pga puppene selvom jeg egentlig er xs/s

    5. Vet du om det koster noe å retunere noe på nelly? Fordi jeg har lyst til å bestille noe der nå som det er fri frakt, fordi de ikke akkurat har min størrelse. en da kan dt henne at den ikke passer.
      Elsker bloggen din!

    6. søte klær, men er du trangsynt? du passer ikke i xs med de svære puppene dine, så tror det er best for alles del at de var i S. nippler og pupper som kun dekkes halveis er sinnsykt tacky..

    7. DESIGNET DITT ER SÅ SYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYKT FINT NÅ!!!! LOVE IT <<3

    8. Har kjole nr 2 selv i str S(bruker også vanligvis XS), og den passer såvidt over puppene(de ser rimelig sprengt å opp pusha ut i kjolen), angrer på at jeg ikke bestilte i M! Og jeg bruker bare 75b…. Den er altså veeeeldig liten i str,desverre..

    9. Mange bloggere lyver om størrelse og vekt, det er bare sånn de gjør! Alle kan se at Sophie Elise og til dømes Therese (tcmn.blogg.no) og mange fler, ikke er den størrelsen de sier at de er! Du kan lett se at de presser seg inn i kjoler i XS. Erlig talt så bør dere kjøpe klærene deres i en størrelse større, det ser faktisk litt horete og styggt ut når brystene deres blir skvist inn, og det er ikke pent. Når dere faktisk har tatt den avgjørelsen på å få større bryst, bør dere ta konsekvensene som kan komme; – at du faktisk ikke kan bruke de samme klærene som du gjore.
      XS er som oftest passlig til de med små bryst, har du større, så er S og større mer passlig. Det er ikke sexy eller fint med inn skviste pupper! Hadde dere droppet å tatt silikon, hadde dere kunnet holdt dere til XS, men når dere har så store bryst, kan dere spare oss med å legge ut “horete” bilder på bloggen!
      Og foresten.. Så går det ikke å sy om kjolen, da kommer du bare til å ødlegge den!

    10. hvite kjoler er så sinnsykt white trash! har du tenkt å gå rundt med løshåret ditt, fake-tan, gigalepper og silikonpupper i den kjolen der? gleder meg til å se outfitbildene, kommer nok til å flire meg ihjel.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg