kveldens antrekk

Jeg vet ikke hvordan jeg har klart det, men jeg har prestert å slå av WIFI på pcen min . . Så derfor må jeg bruke 3Gnettet, dere kan tenke dere hvor tregt det går. Jeg har jobbet med dette lille, enkle innlegget i over en time, haha! 

Nå sitter jeg egentlig bare å venter på at tiden skal gå slik at jeg kan dra ut! Jeg hater å komme veldig tidlig på vorsh – eller skrives det vorsj? Vors? Haha jeg vet jeg spør dere om det sikkert en gang i måneden, men jeg klarer aldri å lære meg det. . Grunnen til at jeg ikke vil komme tidlig er fordi da sitter man bare å venter på at man skal begynne, så ender det med at jeg blir trøtt og får lyst på brødskive og drar hjem. . Haha! Gleder meg uansett masse til kvelden med jentene ♥

Her kan dere se håret, fint sant? Kjolen og skoene er fra nelly, begge utsolgte. 

 

 

82 kommentarer

Siste innlegg