ett år

Jeg våknet nettopp i sjokk og var helt overbevist om at jeg hadde sovet igjennom hele skoledagen hvor vi på toppen av det hele hadde tentamen, men så kom jeg på at jeg bare hadde tatt en powernap og at jeg faktisk var på tentamen før i dag. . Takk gud, jeg ropte seriøst ” what the fuck!?” når jeg så på klokken og den viste 15:30. .

I dag er det ikke så mye som står på planen min, jeg skal booke hotell i tromsø til helgen iallfall. Jeg må komme meg bort litt, så jeg og de beste jentene drar like gjerne dit på lørdag og fester litt, haha!

Fant foresten fram dette bildet fra i fjor, og bildet fra i år – samme stol og samme dag, bare et år senere! Trodde ikke noen av oss hadde forandret seg særlig mye men tydeligvis – og HALLELUJA sier jeg bare, er det mulig å se mer jævlig ut eller? Haha!  Hva synes dere, går det mot det bedre? 

50 kommentarer

Siste innlegg