svar: silikon

Jo nå har det seg sånn at jeg har bestemt meg for å fortelle dere hva jeg har gjort, selv om jeg vet hvor følsomme dere kan være og på tross av alle moralkjerringer som kommer til å sitte å fortelle meg at det er “feil”. Jeg vet at det kan være vanskelig for enkelte å forstå og akseptere en sak som dette.

Den 18. desember, på min egen 18årsdag var jeg på fornebuklinikken i oslo og tok silikon. Dette er noe jeg har hatt lyst til å gjøre helt siden jeg var veldig ung, sikkert i 5-6 år har jeg hatt lyst på dette, og det er noe jeg virkelig har tenkt igjennom. Dette er ikke noe man bare kommer på over natten og gjør helt spontant, iallfall ikke jeg. Puppene er et kompleks jeg har hatt så lenge jeg kan huske, og det er ikke noe jeg har klart å akseptere med meg selv. Selvfølgelig har jeg prøvd å tenke at ” joda, de er fine”, “ingen er perfekte”; og venner og kjæreste har stilt spørsmål ved hva jeg egentlig har sett på som galt, og at jeg hadde fine pupper. Men visse ting klarer man bare ikke å akseptere, og det som spiller noen rolle er hvordan jeg ser meg i speilet og hva jeg synes om meg selv. Og om man har mulighet til å endre på noe slik at man selv skal føle seg bedre, så synes jeg såklart man bør få lovt til det!
Ettersom jeg har tjent mine egne penger de siste årene takket være bloggen, har jeg derfor betalt dette helt selv og ikke fått noen økonomisk hjelp fra mamma eller pappa, som mange sikkert har hatt lyst til å tro. Jeg booket dette inngrepet allerede i mai i fjor, og etter det har jeg ikke vært nervøs en eneste dag, til og med rett før hadde jeg ingen nerver og gledet meg bare. Jeg syntes det passet perfekt å gjøre det på bursdagen min, en bedre gave kunne jeg ikke bedt om og jeg startet livet mitt som myndig med å gjøre noe jeg hadde gledet meg lenge til, og som kun var for min egen del. Det føltes så. . stort, på en måte!

Før jeg kom i narkose sa jeg mye rart, siden jeg fikk avslappende middel og litt forskjellig, blandt annet “herregud så deeeilig, mm strawberry, det smake som strawberry” og “i harstad kaller vi enhjørning for hest med pinne i panna”. Operasjonen tok litt over 1 time, og når jeg våknet opp var jeg helt på en annen planet og selv husker jeg ikke noe av hva jeg har sagt / gjort på den perioden på grunn av alle slags mulige medisiner jeg hadde blitt pumpet full av, men heldigvis sovnet jeg igjen.  Jeg våknet opp igjen etter ca 1 time, og jeg følte meg overasskende bra. Jeg snakket, spiste, drakk vann og klarte å gå (litt ustødig bare, mange ganger sa jeg “herregud jeg er dritings” haha). Etter det dro jeg og mamma til hotellet, og samme dag var jeg ute og spist og levde helt normalt. Men dagen etter var nok det verste jeg har vært med på, jeg hadde så vondt at jeg kastet opp flere ganger, hallisunerte og fikk høy feber. Jeg tok sterke smertestillende som svekket synet mitt slik at jeg knapt klarte å se en halv meter forann meg. Jeg klarte ikke å gå og måtte sitte i rullestol på flyplassen. . Den neste uka var også ganske brutal, jeg har nok aldri hatt så vondt i hele mitt liv. Er glad det er overstått, det var mye verre enn jeg hadde sett for meg! 

Jeg er fornøyd med resultatet, arrene vises så og si ikke og de kjennes allerede ganske normal ut, og ser naturlige ut! Jeg vil ikke legge ut noe før/etter bilde, føler det er for privat og toppløs kommer jeg aldri til å vise meg offentlig, uansett hvordan sammenheng. Men her kan dere få et bilde som viser litt:

 

214 kommentarer
      1. Brystforstørrelse ved tabletter – https://hespac.com/breastno.htm Jeg har brukt Probreast Plus i 3 måneder og jeg oppnår utrolige resultater. Til å begynne med var det vanskelig å se resultatene, men etter omtrent 3 uker etter å ha brukt deres produkt begynte mine bryster å oppleve et spektakulær forandring.

    1. det har jeg også veldig lyst til å gjøre. Du passet det kjempe bra (: ikke bry deg om hva andre sier eller syns, det er du som skal være fornøyd med deg selv. Klem amalie

    2. jeg bryr meg ikke om du har tatt silikon eller ikke, sjønner ikke meg på folk som gidder å bry seg om sånnt! det er ditt problem ikke dems 🙂

    3. Jeg støtter helt at du har fikset på noe som var et problem for deg, hadde jeg hatt penger til det, så hadde jeg også gjort det med en gang jeg blir 18. Nå for tiden kan man fikse på alt man ikke er fornøyd med, og jeg syntes det er bra man har muligheten til det, bare man ikke drar den for langt og overdriver.

    4. Hei sophie! Jeg lurte på om du har slitt med strekk merker eller noe sånt etter at du tok silikon?
      Liksom strekkmerker rundt puppene?

    5. Det er ingenting galt i å gjøre slikt og synes du er tøff som tørr og stå frem foran så mange lesere og si dine egne meninger og begrunner dine valg! selv om det ikke skulle hvert nødvendig med tanke på at alle mennesker skal få gjøre hva de vil med sin egen kropp uten drittslenging og slik!

    6. Jeg vet det, har sett det lenge.. Jeg skjønner veldig godt at du har hatt lyst til og ta silikon, forstår ikke at andre har et problem med deg…

    7. latterli at du lægg ut dettan innlægge ætter at ho tcmn har jort dt! du prøva bære å verk bedre ein aille andre..

    8. Flink som valgte å snakke om det! skjønner at du kanskje følte det var litt press på deg, siden alle driver å spør hele tiden 🙂
      men off, smertene hørtes helt forferdelig ut! :S mine var ikke i nærheten! og jeg tok under muskelen, til og med :S tok du over eller under? og hvor mye tok du? har hørt smertene forverres om du har veldig store implanter 🙂
      håper det går bra med deg nå! de ser vertfall veldig bra ut! 🙂

    9. Jeg skal ikke holde noen moralpreken, men hvis du har hatt lyst til dette i 5-6 år så syns jeg virkelig synd på deg. Den eneste form for “skjønnhets” operasjon jeg har medlidenhet for er fettsuging. Når jeg ser på deg så ser det ut som at du sliter noe helt sinnsykt med deg selv. Til alle jenter: SILIKON ER IKKE LØSNINGEN! they don’t give you anything more than more sexual attention from desperate playerboys. just sayin

    10. tok du over eller under muskelen ? 😀
      Jeg blir 18 i mars og har tenkt på silikon siden jeg var 15.. men usikker på om under eller over muskelen

    11. Jeg syns det er trist at man opererer seg fordi man ikke liker seg selv eller ikke er helt fornøyd med noe, ikke pga selve operasjonen men det med å faktisk gå rundt å tenke “åå jeg skulle ønske jeg kunne få større pupper, større lepper, større rumpe”. Jeg selv skulle ønske jeg hadde større pupper og var litt høyere, er sykt lav og har ikke pupper omtrent hahahah. Men du er fin du, og om du vil ha mindre eller større syns jeg du skal gjøre det for det er din kropp, ikke kjerringer som ikke har noe bedre å gjøre enn å klage på bloggere.
      Det var bra skrevet btw, ha en fin dag videre Sophie! 😀

    12. Bryr meg ikke om hva du gjør, men jeg begynner å lure når TCMN akkurat har tatt silikon og fått masse positive tilbakemeldinger, har du vært redd for å få negative meldinger? Eller kanskje sjalu på ho? 🙂 Veit ikke jeg, bare lurer.

    13. HAHAHHAHA! sykt! du må komme med det når tcmn har gjort det? hadde du ikke tørd å gjort det hvis ikke? vil du komme lenger opp på topplista? plis voks opp!.

    14. Jeg synes at du er kjempe tøff som gjør dette! Å resultatet var kjempe bra!! jeg skal også gjøre det når jeg blir 18 år! :))

    15. Teit at de skriver at du prøver å være bedre enn andre, og at du kun skriver innlegget for å være bedre enn TCMN.
      Vær deg selv du! Synes det er utrolig tøft gjort av deg, og i og med at du har tenkt så lenge igjennom dette så er det jo greit mener jeg 🙂 Jeg selv hadde alt for store pupper og tok brystreduksjon i en alder av 16. Håper bare du ikke får mye vondt i rygg og nakke når du har så tynn og flott kropp! Pupper er tungt vet du 😉 Selv om jeg er eldre enn deg så ser jeg på en måte litt opp til deg! Du virker som et fantastisk menneske som ikke er redd for å si sin mening og er seg selv. Stå på!

    16. Det ser ikke så naturlig ut. Man ser jo at det er silikon. Håper du er fornøyd med deg selv nå da, det er jo alltid det viktigste. Selv om det er litt trist at man må operere seg for det 🙁

    17. Største herme gåsen på jord!!!!
      1. Først farger TCMN håret brunt så gjør du det…
      2. Så er TCMN åpen om silikon, så forteller du plutselig om det…

    18. Det er bra at du gjør det du vil for å være glad, jeg vil også selv ha større pupper, men er usikker på hvor store jeg vil ha dem… Jeg vil også ha silikon, pga. de henger ikke, blandt annet ..når man har sex, ligger på siden osv. :p missunner deg veldig, når jeg har spart nok så er det min tur !

    19. Hvor mye cc har du i hver? Over eller under muskel? 🙂 tok der selv i juli 🙂 kjempefornøyd med klinikken! Hvilken kirurg hadde du?

    20. Hermegås: Det er hennes eget valg å farge håret, om hun er toppblogger eller ikke, hun farger håret om hun vil. Det blir som å si at alle i norge som farger håret brunt hermer da.
      + Det er sikkert folk som har stilt spm. ang puppene hennes, don’t be such a hater! Use your brain.

    21. takk for at du endelig innrømmet både at du fikset på leppene dine og puppene. for the record tror du er mer enn glad for å hvise deg toppløs nå når puppene dine ser bra ut. du er så hypokritisk. sier også veldig mye om hva slags person du er å hva som er viktig for deg når du velger å ta silikon istedet for å kansje ta lappen eller planlegger unviversitetet? harstad is where youre from and harstad is where you will stay. for the rest of your life.

    22. det vil aldri bli pent når alle vet det er plastikk.. alle vet du er både puppeløs og leppeløs in real life. de kommer til å henge etterhvert

    23. Til OBOY: Medlidenhet for fettsuging? Bare tynne mennesker får ta fettsuging, og er du overvektig og skal ta det må du trene bra mye og forandre kosthold før de fleste leger i norge vil gjøre det. Dessuten hjelper ikke fettsuging stort med mindre man skal kvitte seg med alt fette å bare ha muskler og hud igjen på magen. Jeg har ingen medlidenhet for fettsuging, ta og tren litt i stede, da føler man seg bedre og ser bedre ut gjør det og, itillegg til at det ikke er smertefult.

    24. hvor mye push up har du brukt før da? du hadde jo de sykeste puppene og nå har du mer, sier litt om hvor mye du jukset før

    25. Helt seriøst, jeg tror ALLE her allerede har sett at du har silikon. Du viser puppene helt sykt på bilder, puppene er faste akkurat som silikonpupper er. Så jeg skjønner virkelig ikke hvorfor du holdt det i skjul, før nå

    26. Heia 🙂 jeg forstår deg veldig godt. men kan jeg få vite størrelsen du brukte i bh før og hvilken størrelse du bruker nå ?

    27. Jeg ønsket meg store pupper eller sillikon fra jeg var 13-15 .. og hva skjedde 😛 plutselig ble de stoore og finere utviklet da jeg ble gammel nok. jeg har vært slank og kraftig hele livet men puppene har alltid vært store fordiom 🙂 men seriøst det er ikke livet med store pupper jeg lover dere… jeg har bare hatt badboys og alle tiltrekker seg av puppene mine og jentene enda mere bare på en slem måte… off men sammtidig <3

    28. Må le litt : http://sophieelise.blogg.no/1340259982_silikon_jeg.html
      Vis du har hatt dette ønske siden du var 5-6 da er det noe helt feil i barndommen din enten miljøet du var i på barneskolen noe som høres helt uvirkelig ut. Eller foreldrene dine som snakket for mye om utseende og hvordan man Skal se ut. Ingen 5-6 åringer bryr seg om utseende! Ingen av så små barn bryr seg om de går med de stygge klærne og 6åringer syntes pupper og sprettrumpe bare er EKKELT! Så vis du brydde deg om utseende så myye at du ville dra på sykehus og OPPERERE som 6åring som naturlig er redd for å dra til tannlegen vil aldri tenkte seg å dra for å OPPERERE. Just saying jobber i barneskolen i mange år og har aldri opplevd barn som har allerede bestemt seg å fikse på kroppen som ikke er utvokst i det hele tatt. Du har er STORT problem. Anbefaler sykolog selvom det er for sent, noe foreldre dine burde ha sett så mye tidligere om dette startet allerede i 1 klasse.

    29. Taså ro ned! Blir så jævlig irritert. Det som er saken her, er at folk må få lov til å gjøre hva de vil med sin egen kropp uten at folk skal rage helt, fordi guess what suckers? DET ER HENNES LIV. Til helvete med janteloven og alt dritet den drar med seg.

    30. Syns du er utrolig tøff og sterk som kommer ut med det 🙂 det var utrolig pent på deg, Sophie! Har selv tenkt å ta når sjansen lar seg gjøre 🙂 ha en fortsatt fin dag!

    31. OMG! jeg må bare si hvor frustrert jeg blir av dere jævla små drit unger som tror døkk vet alt. nr 1. Les riktig hva som står i innlegget da, ida bla: ikke siden hu var 5-6 år men ønsket det i de siste 5-6 åra. nr 2. hu har aldri sagt at hu ikke har tatt silikon, men at den forklaringen kom når hu ville det. og nr 3. om du er 11 eller 40 så er du enten for ung og dum til og skjønne hvorfor man vil ta silikon fordi du ikke er utvokst ennå… eller så er du for gammal og dum, eldre generasjonen er jo så tafatt og dømmende på det meste.
      så en siste ting, jeg er sikker på at alle leserne her inne har et forbilde med silikon, rager dere på forbildet ? eller er det bare på sophie døkk gjør det fordi at hun er bare ei vanlig jente fra nordlandet ? : )

    32. hvor mye tok du? åssen slags silikon og hvor mye betalte du? tok du over eller under de muskel greiene? kjennes det helt normalt ut selv om du har silikon ?:) vil ha det selv og skjønner du:)) og resultatet ser veldig fint ut på deg foresten:)

    33. Til IDA:
      Må le litt selv, kanskje du faktisk burdte LESE innlegget før du skriver? Det står ikke at hu har villet ta silikon siden hu var 5-6 år, men har villet I 5-6 ÅR! Så en anbefaling om psykolog blir bare for dumt.. ÅH, at DERE ikke ser selv hvor dumt det blir.. Blir så utrolig flau over alle dere som bare venter på en anledning til å slenge dritt, eller komme med en mening ingen overhode bryr seg om. Har dere ikke bedre å gjøre? TRIST

    34. du ida, ta også ro deg ned da. Hun skriver at hun har hatt lyst på det i 5-6 år, ikke SIDEN hun var 5-6 år. så jeg tror ikke det er behov for noen “sykolog”, som du skriver, her.

    35. HAHA, hva faen? Den eneste formen for skjønnhetsretting du har medlidenhet for en fettsuging? Du har medlidenhet for feite late folk som ikke gidder å røre på seg og faktisk GJØRE NOE med problemet sitt selv? Sophie kunne ikke trene eller spise seg til større pupper, men feite folk kan faktisk trene seg til en bedre kropp. Din kommentar er noe av det latterligste jeg har lest.

    36. Håper du ihvertfall er fornøyd nå! så veldig bra ut, kanskje vi kan få se ett bedre bilde forfra å? 🙂
      Hvor mange gram tok du? 🙂

    37. Hahha, patetisk. Du takla ikke at TCMN fikk mer oppmerksomhet enn deg ang. det der? Hahhaha.. Måtte jo kompensere du og, ikke snakk om at en annen blogger får mer oppmerksomhet enn deg. Du har virkelig et skrudd selvbilde.. Du kommer til å ende opp på en dokumentar om folk som har latt plastikkoperasjoner gå altfor langt, med ballong lepper og ballong pupper. Du hadde drit svære pupper fra før..

    38. Det var deg ja, som lå i sengen ved siden av meg 🙂 Hehe, du så ganske så omtåka ut da jeg gikk forbi :p Glad jeg ikke delte din opplevelse, jeg var oppe å gikk 15min etter operasjonen og hadde det heller ikke så vondt i tiden etter selv om jeg tok under muskel. Er fast leser av bloggen din, syns du skriver godt og om mye interessant selv om jeg er 10år eldre enn deg 🙂 Stå på, du er ei flott jente!

    39. Hvis du tror du blir lykkeligere med bare litt større pupper vil du sannsynligvis aldri bli det 😛 du hadde jo store pupper fra før! Hvilken strl bruker du nå?

    40. Hvordan visste du i det hele tatt hva silikon var da du var 5-6 år?? Skremmende..
      Jeg har en jente på 5, og for henne er pupper kun noe som babyene får melk fra(noe de strengt tatt er til..) og jeg håper og tror hun kommer til å tenke sånn om pupper en god del år til…

    41. “Hermegås”: Hahah herregud så tragisk du er; ja for det er ingen andre som farger håret. Det er nok flere personer som har farget håret enn bare tcmn og sophie på den tiden. Folk må faen meg få lov å farge håret i hvilken farge de vil uten at det skal være hermegåser… Sophie farger jo håret ofte uansett, så det viser jo bare at hun liker å forandre litt på hårfargen av og til. Så hvis en annen blogger hadde farget håret blondt nå, og sophie hadde gjort det rett etter så hadde hun hermet? Herregud så tragisk verden har blitt. Skal hun heller tenke “Ånei nå kan ikke jeg farge håret, for nå har den bloggeren gjort det. Jeg må nok vente et halvt år før jeg gjør det 😎 “?
      Og til deg Sophie, jeg synes det er fint at du gjør noe med det du ikke er fornøyd med 🙂 Det er din kropp og du må få lov å gjøre hva du vil uten at folk skal klikke helt. Er du fornøyd så ser jeg virkelig ikke grunnen til at andre skal klage. Og mange av disse som kommenterer stygt hadde faen meg aldri turt å kommet bort til deg på gata å sagt det samme, de er bare tøffe over tastaturet 🙂 Stå på !!

    42. haha, det er faktisk utrolig hvor lavt enkelte folk kan synke med kommentarene de legger igjen på bloggen til denne fantastiske, sterke jenten Sophie! Hun har sakt selv at hun ikke egentlig hadde lyst til å skrive om dette ennå, men selvfølgelig føler hun ett press når folk maser slik på henne. Og når hun gjør noe hun egentlig ikke vill for dere leserene som ville dette, så kommer det SÅ mange som bare MÅ komme med en kommentar der de sier at de ikke synst noe om det osv. Da er det virkelig ikke nødvendig å kommentere i det hele tatt. Jeg skjønner det er mange av dere som kanskje er imot alt som har med operasjoner osv, men dette er noe hun har tenkt lenge på som hun sier. Jeg er like høy/lav som sophie, men har mye mindre pupper enn det hun hadde fra før av og har hatt en del problemer med selvbildet siden jeg ikke har den største rompa eller de største puppene. Alle vennene mine er 1.70 høy og har c/D cup, menst jeg selv er A. Nå vet jeg ikke om du synest selv du hadde små før, men jeg har uansett tenkt over dette med silikon osv før og jeg vet ikke om jeg kommer til å gjennomføre det. Men jeg vil vertfall du skal vite Sophie at jeg støtter det vertfall og har full forståelse for hvorfor du muligenst valgte å ta det. Og til dere som mener at det bare er for oppmerksomheten hun kommer til å få av andre “gutteplayere”, skjerp dere. Hun skrev klart og tydelig at dette var for hennes egen del og ikke for hva alle andre kom til å si og mene. (selvfølgelig er det koslig å høre en gang i blandt at en har bra kropp, uansett om en har opperert eller ikke)

    43. Hei skjønningen!
      Jeg skal ta silikon i juni, men lurer på om hvor mye du betalte, hva du la inn og når kunne du begynne å leve som normalt igjen?
      Stor klem <3

    44. Greit at du har tatt silikon, men det virker jo ikke som om du har brukt støttebhen man skal bruke i ettertid i det hele tatt? Det er jo utrolig viktig!

    45. så bra at du endelig skrive rom det på bloggen !! <3 synes det viktigste er at du selv er fornøyd med deg selv, ikke hva andre mener! har selv planer om å ta silikon når jeg blir gammel nok :)stay strong

    46. viss du leser tcmn sin blogg så har du nok fått med deg det at hun har tatt silikon. Men hun har store plaster og har blåmerker rundt operasjonssåret. Hun bruker også støtte bh og hadde vanskligheter med å bevege overarmene i starten og du kan ikke ha tatt mye visst du har gjort det for for meg så ser det helt likt ut. Håper sånn serriøst du bare skulle sjekke reaksjonene våre for dette virker LITT usannsynlig

    47. KAN DERE LA SOPHIE VÆRE I FRED? INGENTING er tydeligvis bra nok for dere! Før skulle dere kommentere vært eneste innlegg å plage hun for att hun ikke var åpen nok om silikon osv. Når hun først er det, hva gjør dere da? Finner noe annet å plage hun for… Kan dere ikke gi hun en pause? Hun er ett vanlig menneske, som deg og meg. Og tviler på att Sophie “farger håret sitt likt som tcmn” gjore det med vilje. Sophie hadde ikke gjort det. Hun farget håret sitt fordi hun faktisk kler det bedre enn lyst. Noe som hun har 100% lov til å føle, og dermed lov til å farge seg brun. Hun har 100% lov til å ta silikon, slenge inn 1000cc ( ikke tilfelle) hvis HUN VIL. For dere bestemmer ikke over Sophies kropp, det er kun hun som gjør. Ingen andre. Kan dere vokse opp vær så snill? Jeg syns du kledde det kjempe godt:) Super fint ble det Sophie:)

    48. Til deg “<3" vis du leser litt nøye, så sa hun at hun tok på 18 årsdagen sin, å det begynner å bli en stund siden, og hun trenger ikke gå med støttebh og ha blåmerker i flere månder?

    49. Jeg er så utrolig stolt av deg som turte å dele dette med folk du ikke kjenner, og det er jo et skritt videre. Det spiller ingen rolle hva andre syntes om deg, det er DU som skal se deg selv i speilet hver dag, det er DU som skal se deg selv naken etter du har dusjet, DU og kun DU. Det handler jo om hvordan du ser på deg selv, hvis du er fornøyd med hvordan du ser ut skal ikke noen andre si noe på det. Mange forstår ikke, men det er den følelsen når man står å ser seg selv i speilet..
      Og nok en gang, utrolig stolt av deg, stå på 🙂

    50. Skummelt ka både jente og gutta i veldig ung alder e villig til å gjøre for å se “perfekt” ut, spesielt jente. Legg seg under kniven og ofre sprøyteskrekken, blir nesten litt oppgitt. At det e blidd sånn her per dags dato skremme meg. Men såklart, man skal få lov til å være 100% fornøyd med seg sjøl. Ekke rett at menneska skal gå rundt å være misfornøyd og nærmest msilike den man e, det e ikke rett. Så for all del, bruk flere tusen krona på ka enn du vil- ingen kan ha nåkka å si på det anna enn du sjøl.

    51. “Hva vi jenter i ung alder finner på”? Virkelig? Tror du ikke vi kan slutte voksne beslutninger selvom “vi” bare er 18-20 år? Det er så feil. Og leser du inlegget godt nok har Sophie tenkt på dette i 5-6 år. Er ingenting galt i å fikse på noe man er misfornøyd med. Vi lever ikke på 1800 tallet lenger. Verden forandrer seg, folk fikser faktisk på kroppen sin..

    52. ikkje bry dæ om ka andre sir! du e tøff som sir d, og d e åsså ditt valg 🙂 du e nydeli <3 fortsætt å blogg 😀

    53. Ser ikke store endringer på puppene dine og som noen har sagt før, må du ikke bruke støttebh etter operasjonen og man får liszom ikke feber av å ta silikon..

    54. Synes det er flot at du skriver så åbent om det, jeg har selv overvejet en lidt anden kosmetisk operation. Men ville ikke skrive om det på min blog fordi folk dømmer en 🙂

    55. Skjønner ikke hvorfor du forsvarer deg sånn når du skriver dette innlegget! Jeg har så mange venninner som har fikset på puppene sine fordi de rett og slett ville det eller fordi de var misfornøyd. Det er ikke noe skam ved å endre noe du ikke liker ved deg selv 🙂 De som eventuelt slenger drit er bare misunnelige over at du faktisk har muligheten og inntekten til å gjøre det du vil! Og takk for at du endelig delte din erfaring. Det viktigste er at du selv er fornøyd. Du virker som en kjempe jente og er beundrer deg over at du faktisk gjør det du vil 🙂

    56. dere som sier at hun kommer med et innlegg om det bare fordi Therese Charlotte gjorde det, skjønner dere ikke? Hun skrev dette innlegget fordi det fyket med spørsmål angående dette emnet! Og her svarer hun tilbake, og dere skal være takknemlige for deres desperate spørsmåler! Sophie Elise hadde helt klart tenkt til å skrive om dette etter en lengre stund, eller kanskje ikke skrive om det fordi hun selv har sagt at slike ting vil hun holde privat. Sophie tok restylane før TCMN, Sophie tok silikon før TCMN.

    57. Endelig et innlegg, mange ventet på? Neida, men jeg må beklage for å si at puppene dine faktisk ikke ser naturlige ut, i hvert fall ikke på bilder 🙂 Du hadde store pupper fra før av disse ser mye strammere ut ikke hengende og større ut, alle smarte mennesker på dne jord skjønner at ingen naturlige pupper ser slik ut 🙂

    58. Det er bra at du endelig er åpen om det, selv om de aller fleste har visst dette allerede fra da du tok det. Er likevel morsomt å tenke tilbake på alle fjortissene som TOTALNEKTA på at du hadde tatt silikon og mente alle som sa du hadde det bare var sjalu på deg hehe.
      Skal ta silikon før sommeren selv faktisk! Hadde planer om å ta det i august da jeg ble 18, men ettersom jeg aldri fikk pengene til det måtte jeg vente. Nå har jeg snart pengene i orden så nå venter jeg bare på å bestille konsultasjonstime og sånt 🙂

    59. Jeg respekterer dine valg! Så utrolig teit av andre å rakke ned på andre, som om de ikke har noe de vil endre på. DU gjør det fordi DU kan det. DE kan det ikke og velger å være stygge med andre fordi noen andre får det som de vil og ikke de. Men veldig hyggelig og ikke minst modig at du deler dette med oss! Syns det er kjekt å lese andres erfaringer. Håper du er mer fornøyd nå,og trives mer i din egen kropp!

    60. Synes det var trist at du, som var så naturlig slank og fin men samtidig hadde pupper, ikke klarte å være glad i deg selv. Synd at du sliter sånn med ditt selvbilde, og ikke klarer å bare være deg uten å studere feil i speilet og lure på hvordan du tar deg ut til alle tider. En dag vil du nok få komplekser for silikonpuppene dine som begynner å henge, eller er i veien for ting du vil gjøre, og da blir du aldri seende ut som før om du tar ut innleggene.
      Gjort er gjort, men husk at skjønnhetsfikser ikke altid fører til gode ting. Gresset er alltid grønnere på den andre siden, sier de jo..

    61. Han som driver blogg.no er muslim. Hvordan kan han tillate en slik umoral på topplisten er meg uforståelig? Han er en skam for Islam.

    62. Jeg vil bare si at du må fortsette å stå på, være deg selv. Personlig ville jeg aldri ha gjort noe slikt selv, jeg er stort sett fornøyd med den jeg er. Jeg kan likevel forstå at andre ikke er fornøyd med kroppen sin, selv om de har penere kropp enn meg (slik som du)
      Utrolig bra at du velger å snakke om det, du er utrolig tøff som blogger om livet ditt slik det er og (forhåpentligvis…) ikke legger lokk på alt det som er litt vanskelig.
      Det å forandre kroppen sin slik du har gjort er veldig personlig, så jeg kan ikke helt skjønne poenget med å kritisere flotte deg!! Stå på Sophie, du er et utrolig vakkert menneske, og må aldri tenke at du ikke er bra nok, for det er du virkelig 🙂
      Jeg håper du får en kjempe, kjempe koselig helg!!
      Inga

    63. Jeg synes du så ganske bra ut før du tok silikon! Men det komplekset har jeg selv og skal snart på sånn konsultasjonstime eller hva det heter og tar silikon mest sannsynlig i juni en eller annen gang..

    64. Ida: det står ikke at hun har hatt lyst på det siden hun var 5-6 år, men har hatt lyst på det i 5-6 år. l2read.

    65. Jeg klandrer ingen som vil legge seg under kniven, men jeg synes det er utrolig trist at det har blitt så vanlig og at så mange jenter føler seg presset til å gjøre det samme. De sier “jeg vil ha normale pupper”, men er store og faste pupper det normale, når de aller fleste i verden har en litt hengende B/C-cup? Dette idealet er noe vi menneskene har skapt selv, det er ingenting som heter “normale pupper”. Det virker som om det nesten begynner å bli “obligatorisk” for jenter å ha silikon. Utrolig trist, for man kan jo bare undre seg over hva neste steg vil bli. For en verden! Klandrer deg ikke, Sophie, men må også få sagt at ditt tilfelle om at du har hatt lyst på silikonpupper siden du var 5-6 år, er veldig ekstremt… Da kan du ikke ha vært helt frisk. Men jeg tror nok de fleste som vil operere seg er veldig friske mentalt, men vi lever i en syk verden.

    66. Fint for deg! 🙂 Men synes det er et dårlig forsøk på å få samme lesertall som tcmn ved å tilfeldigvis komme med denne ærligheta rett etter hun åpna seg. Min mening.

    67. Støtter deg! 🙂 Husk resultatet kommer ikke før om et par mnd, da hevelsen er helt nede. Det var slik med meg vertfall. Følte de såg litt “sprengte” ut i begynnelsen. Men de vil se mer naturlig ut. Ser bra ut 😉

    68. Det ser IKKE naturlig ut! Nesten ingen har så store og runde pupper naturlig! Du har jo bare fake kropp og det gjør deg ikke noe penere.. Og leppene dine. UFFAMEI

    69. Hei! Syntes du så bra ut før, men resultatet av operasjonen ble jo veldig naturlig ser det ut som. Lurte på hvor mye du tok og hvor mye du måtte betale for det? Skjønner om du syntes det er en privatsak, mnen har tenkt på det selv, så fint med litt innsikt 🙂

    70. Haha LATTERLIG av “oboy” som har eneste medfølelse for FETTSUGING! Er man feit kan man slanke seg, men man kan ikke spise seg til større pupper, og det er et velkjent problem hos både jenter og kvinner at man ikke er fornøyd med puppene sine! Jeg har også hatt lyst på silikon i evigheter, og sliter med selvbildet hver jævla dag på grunn av puppene, så en dag skal jeg manne meg opp til å gjøre som deg 🙂 Herlig at du endelig skriver om dette, setter stor pris på det! 🙂

    71. ..jeg merker at de fleste som gjør slikt ikke har dårlig selvtillitt.. De klarer bare ikke akseptere at de ikke er perfekte i alt.. Ja, at de bare vil prøve å slå alle.. Bli den fineste i alt.

    72. Synes du er kjempe tøff som både gjør det og er åpen om det. Stå på og fortsett og blogge, du gjør en super jobb. <3

    73. Altså folkens.. Det at dere sier hun gjorde det bare pga. Tcmn tok det valget synes jeg rett og slett er patetisk. Tror dere virkelig hun legger seg under kniven bare fordi hun vil være bedre enn henne? Eller at hun er redd får og komme lenger ned på topplista? Voks opp!

    74. Det ble et fint resultat å jeg syntes du er tøff!
      Men jeg må bare si- Tenkte du virkelig på silikonpupper når du var 5-6 år? WHAT?! Du må vertfall hatt en veldig annerledes barndom enn meg, hvis du tenker på pupper i 1.klasse, haha

    75. Tuusen takk for at du delte dette med oss 😀 Stort av deg! 🙂 Du ser kjempe bra ut og syns det er modig av deg å bare hoppe inn i det 🙂 Missunner deg <3

    76. Fyfaen så oppmerksomhet syk du er! Kan tenke meg du har følt deg grusom den siste perioden da tcmn har tatt silikon også. Nå må du DELE oppmerksomheten med henne!! UFF dette merker vi har vert vanskelig for lille deg å takle!!

    77. Det vi vil vite er jo fakta om operasjonen, som hvor mye du la inn, om du la inn over eller under muskel, om du har høy-profil proteser eller vanlige osv..

    78. Finally! 😀
      Synes det er kjempefint, og støtter deg fullt ut. Satt å ventet på et slikt innlegg 😛

    79. Det er skremmende å se hvor mye kroppsfiksering det er blant unge i dag. Hvorfor kan ikke unge pene jenter som dere være fornøyd med det dere har.Skal ikke komme med en moralpreken att dere er dårlige forbilder osv. Men sånn som jeg ser det er du Sophie en nydelig jente som ikke har hatt behov for å fikse på kroppen din. Men all ære til deg som har stått fram og fortalt ærlig om dette. Til dere som kaller henne stygge ting, dere må selv se dere i ett annet perspektiv, er det misunnelse.. Jenta har kommet langt, kan kjøpe det hun vil å hun tjener penger på bloggen. Jenta er tøff, ingenting i veien med henne, å når man rakker ned på henne så viser d jo bare att dere har ett fryktelig dårlig selvbilde. Hennes liv, hennes valg=)

    80. “Jeg er fornøyd med resultatet, arrene vises så og si ikke og de kjennes allerede ganske normal ut, og ser naturlige ut! Jeg vil ikke legge ut noe før/etter bilde, føler det er for privat og toppløs kommer jeg aldri til å vise meg offentlig, uansett hvordan sammenheng.”
      tippe du bare e sjalu for at tcmn har turt å gjort det, å du ska liksom vær så my bedre enn ho..

    81. Jeg syns du er utrolig tøff som gjør det. For livet er for kort til å ha dårlig selvtillit. Du bør gjøre hva faen du vill som får deg til å føle deg bedre.

    82. Hei! Har tenkt litt på å ta silikon selv, ikke fordi jeg vil ha større bryst men pga jeg vil ha formen. Det har sett ut som du hadde veldig store bryst før operasjonen, derfor lurte jeg på om det var formen du var ute etter? 🙂 Helt rett i det du sier, vist det er noe du ikke er fornøyd med så må jo du få lov til å forandre på det 🙂

    83. Ikke vondt ment, men dagen etter at TCMN hadde skrivd om silikon, kom du også! Hvorfor det? må likesom therese starte med det sånn at du kan se hvor mye dritt og oppmerksomhet hu får først? Støtter deg ikke helt egt, for therese hadde små pupper, men du hadde jo store! Ditt valg alt dette her, iknow, men du burde slutte å gjøre ting etter Therese charlotte.

    84. Til Ida: For the record så bryr (utrolig nok) 5-6 åringer om utseende, i alle fall når det kommer til klær. De vil se fine ut på håret, og de vil imponere kjærstene deres i barnehagen/skolen. Trust me!
      Noen andre nevnte på her at Sophie hadde skrevet en gang at hun ikke ville ha silikon, og at hun nå har hatt det. Man kan endre meninger, og ikke minst så lyver man ofte til seg selv når man har komplekser med seg selv.
      Hver dag prøver jeg å overbevise meg selv om at bl.a. puppene mine ser fine ut, men det hjelper ikke. Skal jeg fortsette slik hele livet? Det handler ikke om andre, hvordan andre ser på meg. Det handler om hvordan JEG ser ut.
      Som Sophie også sier i dette innlegget, man gjør noe med det. Alle som ikke er i den situasjonen hvor man har et kompleks med seg selv og ønsker å gjøre noe med det, ikke vær en bedreviter.

    85. synes det er jævli fint med silikon! vurderer selv og ta, men må nåkk tjene litt penger først !:) digga bloggen din !!

    86. Hei Sophie! Ville bare minne deg på innlegget du skrev i juni. Inget hat, bare et tips til neste gang, sjekk hva du har skrevet tidligere. Synes likevel det er bra du står for det, selv om det er helt på trynet at ungdom i dag har så mye skjønnhetskomplekser. og du som er så flott!
      Jeg siterer:
      “Silikon? Jeg?
      Skrevet: 21:15 , 26.06.2012 Kategori: Blogg
      Siden jeg startet min bloggkarierre har det med jevne mellomrom gått rykter om at jeg har silikon. . Lurer på hvor mange ganger jeg må påpeke at jeg er for ung til å ha det..? Men men, her er rykter jeg kan avkrefte med en gang. Jeg vet at ryktene kommer fra en videoblogg hvor jeg IRONISK sier at jeg er norges yngste med silikon, jeg burde ha skjønt at folk ikke tar ironi. Well well.
      1. Har silikon
      2. Har silikon og tok det ut
      3. Skal ta silikon.
      Ingen av disse stemmer! Jeg vet at jeg har sagt før at jeg skal ta silikon, og det var jeg ganske bestemt på – men så var jeg i Oslo for litt siden på konsulasjon, som er et møte med plastisik kirurg som kan fortelle deg litt om operasjonen, du blir tegnet på, man bestemmer størrelse osv. Det var ingenting galt med kirurgen min og jeg er heller ikke redd for operasjoner, men det var bare noe med det.. Jeg fikk også vite at i noen tilfeller hvor de opererer så må de flytte på brystvortene, altså skjære dem av for å så sy dem på en annen plass.. WHAT THE FUCK!? Det er mest sansynlig det sykeste jeg har hørt i hele mitt liv, slike historier kommer sjeldent opp i dagslys og man får kun høre om de der det faktsik går bra. Wow, hadde det skjedd med meg så hadde jeg gått helt under jorda!
      Jeg har ikke noe imot de som velger å ta inngrep for å endre sin egen kropp, men helt ærlig ser jeg ganske bra ut og har ingen akutte behov for å endre noe som helst ved meg selv. Derfor, hvorfor skal jeg risikere at noe som allerede er bra skal bli helt ødelagt, bare fordi jeg vil oppnå noe annet?”

    87. jeg bryr meg ikke om du har silikon eller ikke, means nothing to me, din kropp – ditt valg.
      jeg har selv silikon, og aldri angret, tok ikke like store som deg for tenkte det lett kan se vulgært ut.
      jeg syntes før dt var morsommere å lese bloggen din, nå synes jeg den begynner å bli farlig lik tcmn sin. det er ikke no galt det, men det blir bare mer kjedelig, man har liksom alleredet lest det før.

    88. Til dere som mener Sophie hermer etter tcmn angående hårfarge og silikon. Syns det virker mer motsatt. Med en gang Sophie skrev på bloggen sin at hun hadde tenkt å farge håret sitt brunt, farget tcmn det brunt. Med en gang hun som svarte på spmrunden på bloggen fortalte at Sophie hadde tatt silikon, så skrev tcmn på bloggen sin at hun tenkte å ta silikon. Syns det alltid har vært sånn at tcmn har “hermet” etter Sophie hele veien, men hva så egentlig? Latterlig at det skal være sånn “OMG!!! Hahaha du hermet xDxD hva som feiler deg???!!”

    89. litt fail av alle dere som sier hun tok silikon for tcmn tok det, hun tok jo det nesten to mnd før og hadde jo nesten bestilt timen et år før.. Jeg beundrer deg som klarer å være så sterk stay strong

    90. “føler det er for privat og toppløs kommer jeg aldri til å vise meg offentlig” -NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! 🙁

    91. “Jeg har ikke noe imot de som velger å ta inngrep for å endre sin egen kropp, men helt ærlig ser jeg ganske bra ut og har ingen akutte behov for å endre noe som helst ved meg selv.” – Dine egne ord, skrevet i juni.

    92. Ikke misforstå meg eller noe, jeg aksepterer avgjørelsen din, men 5-6 år?? Da har jo ikke puppene i det hele tatt begynt å vokse. Sykt at en seks åring tenker på at hun vil ta silikon. Men uansett du ser kjempebra ut Sophie og syns det var bra du sa det, selv om man kan se det veldig godt 🙂

    93. Folk må lære seg folkeskikk – har de ikke noe fint å si, kan de like greit bite i seg ordene sine !!
      Selv så syns jeg det er veldig bra at du står fram med det 🙂 Bedre det, enn at folk går å maser og maser. Og har du lyst, har du lov ! Du bestemmer jo selv hva du vil, og du hadde jo tenkt grundig over det 😉

    94. Skjønner deg godt! Har silikon selv og det er mest får å glede megselv enn andre får å si det sånn!! men det er ikke alle som skjønner det 😉
      Tøft at du vil blogge om det, selv om det egentlig skulle ha vært ett mindre “tabu”- tema.
      Det hemmer en selv på mange måter når man ikke føler seg komfortabel! stå på søta

    95. Skjønte ikke helt hvorfor du gadd å skrive det innlegget her egentlig. Folk flest lurer mest på hvor mye du tok (hvilken str du hadde før, og den du har nå), hvorfor du ikke brukte støttebh, hvordan dine erfaringer var til der du tok det osv. Ikke dine personlinge komplekser til de alt for store puppene du hadde fra før. Men ingen av de tingene tok du med. Virker som en hermegås! Therese er i det minste 100 % ærlig og deler alt. Svarer tilogmed på alt…
      Men gratulerer for at du endelig innrømte det! Bare synd du ikke turte å dele det med leserene dine før mange mnd etter inngrepet…

    96. Men var ikke det akkurat i den tiden du var så veldig solbrent? Kompliserte det helse situasjonen eller?

    97. Jeg bestemte meg for å legge igjen et lite spor her. Først vil jeg si at det selvfølgelig er DIN kropp og ingen andres. Hva du gjør med den har ingen andre noe med. Folk må lære seg å respektere andre, noe noen har visse vanskeligheter med. Jeg vil med det andre si at jeg tror de som ikke er fornøyd med seg selv ikke kommer til å bli fornøyd med seg selv før de har endret tankegang. Du er ei vanvittig pen jente, du er naturlig pen. Du hadde ikke trengt å gjøre noen ting, du hadde fortsatt vært pen. For å ta opp ett av dine forrige innlegg, med thininspiration, trening og perfekte kropper: du har en perfekt kropp. Hvis du er fornøyd med deg selv nå så er dette kjempe flott, da er jeg virkelig glad på dine vegne. Jeg syns du kommer med mange fine innspill og har mange interessante tanker, tanker jeg tror mange deler med deg, men du klarer å sette ord på ting, noe som tilsier at du er smart. Så du er både pen og smart, en kombinasjon du burde være stolt av^^ Jeg syns det er trist med de som begynner med kosmetiske operasjoner for å blir fornøyd med seg selv, men som aldri stopper. De blir aldri fornøyde, det er den største faren med dette. For å bli fornøyd med seg selv må en være fornøyd med den man er og det kommer innenfra:) Håper ikke dette ble sett på som en eller annen negativ holdning til innlegget ditt, for det var absolutt ikke ment slik, bare noen tanker!^^

    98. Æ syns dokker burde skjerpe dokker, folkens. først, ber dokker ho om å være åpen om det, å så, når ho e åpen om d, klager dokker over at ho “hermer” etter tcmn! kanskje va ho redd først, for å få negativ respons, åsså når ho så at tcmn fikk god respons, tenkte ho at ho åsså kunne gjøre det! å det med å farge håret e jo f**n mæ domt,ho farge jo håre som ho vil! jiises…

    99. Lite gjennomført innlegg, virker som du har skrevet det mot din egen vilje…du skriver om at du har hatt det forferdelig vondt, som om du prøver å skremme folk bort fra å ta silikon Jeg har selv store silikonpupper og for meg var det ikke ille i det hele tatt etterpå så folk opplever det forskjellig..uff Sophie hva har skjedd med deg? Du brydde deg så mye om leserne dine før men virker som du har mer nok med deg selv og ikke har så mye å yte til andre for øyeblikket? Du har så masssse mere bra å bidra med, du er en nydelig jente og du har så bra kvaliteter! Håper du kan se det igjen. Og du føler deg alltid deprimert når du har mørkt hår, så hva med å få lysere hår? Virker som det har mye å si for sinnstemmninga di. Også hva med å lage en fitness og treningsinnlegg? Eller lage et innlegg på hva slags klær du ska bruke da du skal til syden? Eller om hva som skal til for å være en topp blogger? Hvilke smykker du har som du synes er fine?? Hva slags veldedighets organisasjoner du støtter? Er slikt vi lesere liker å lese:) og ikke være redd for at Tcmn stjeler oppmerksomheten fordi du er utrolig mye vakrere enn henne! Du har MER å fare med enn hu! So let’s show the world how you roll! Du har mer enn nok styrke til det!:)

    100. hvorfor vil du ikke ta bilder av puppene dine(er jo bare å sensurere nipplene), når du tar halvnakne bilder av seg selv hele tiden og legger ut på bloggen uansett? 🙂 ser ikke helt forskjellen? du har en fantastisk kropp! kunne dødd for magen og midjen din.. for å ikke snakke om rumpa di! haha 🙂

    101. Men da kan rett og slett ingen jenter i Norge farge håret brunt fordi det gjorde TCMN og ingen jenter kan ta silikon for det har TCMN gjort? Høres helt på trynet ut om du spør meg…
      Hedde på topplisten farget håret brunt før TCMN, så da hermer vel hun etter Hedda da?
      Dumme jenter, voks opp!
      Skjønner at Sophie var redd for negative kommentarer, dere gir henne jo det hver eneste dag. Kan tenkes at du så at det ikke var så ille etter at TCMN hadde på kommentarer på puppene sine. Det er jo dere som har mast på Sophie om å skrive det, så ikke kom her og si at hun fjør det bare fordi TCMN akkurat har tatt silikon.

    102. og til dere som skriver dritt om silikon osv, hva feiler det dere? så, om sophie vil forstørre brøstene sine for å føle seg bedre og like seg selv mer, så får hun ikke lov fordi… hva? fordi silikon er stygt og fælt? nei.
      Så om hun vegde 200 kg, så skulle hun ikke få lov til å trene fordi den naturlige kroppen hennes er finest?
      Må vi virkelig leve 90 år med en kropp vi ikke liker? Om jeg har en nese som ser ut som en stor, skreiv potet, lepper jeg hater hver gang jeg ser meg selv i speilet, og pupper som jeg misliker så sterkt at jeg hater det jeg ser i speilet, så skal jeg ikke få lov til å forandre på det? Hvorfor ikke?
      Og til du som sa at det hjelper ikke å forandre noe på kroppen sin for å føle seg bedre, fordi man må “jobbe” med seg selv for å like det, du har tydeligvis ikke hatt noe du absolutt hater ved deg selv. Du har tydeligvis aldri sett deg selv i speilet i 10 år og hatt så lyst å gråte fordi nesen din(som du ALDRI kan forandre uten kirurgisk ingrep) er så stor og skeiv at du føler deg flau og ekkel når du går ute blandt folk.
      Må jeg virkelig leve med den nesen min for resten av livet fordi folk som dere ikke “godtar” at jeg vil gjøre noe med det? At jeg vil kunne gå ute blandt folk uten å konstant tenke på hva folk tenker når de ser nesen min, om de tenker “herregud, for en stor nese hun har” når de først ser meg.

    103. Skulle ikke skrevet det innlegget her, ettersom at det er så mange idioter som tror de kan og vet alt.. Er man ikke fornøyd med noe og vil fikse på det, så gjør man det. I 2013 er dette virkelig ikke “unormalt” lenger og det er et fritt land! Men koser meg mens jeg leser de latterlige kommentarene oppover her:)

    104. Heei!
      Om jeg hadde hatt penger hadde jeg også tatt silikon, sååå misunnelig. Jeg lurer litt på hvordan du kunna gå fra 70(noe) til 80DD. Blir man større i omkrets eller hvordan fungerer dette?

    105. Angående silikon operasjonen din, veldig mange mister følelsene på/ rund puppene, lurer på om
      Du mistet dem, eller har de?:)

    106. til ida: faen å dum du er. hun skrev at hun hadde ønsket og fikse på puppene i 5-6 år, ikke siden hun var 5-6 år, lær deg og les før du klikker mongo i kommentarfeltet.

    107. Hvordan kan folk være så frekke ? Når jeg leser disse kommentarene blir jeg helt målløs, tenker de ikke før de skriver eller ? Alle er nok bare sjalu, du er flott som du er Sophie! 🙂

    108. konkuranse eller, om hvilken toppblogger som har mest silikon, eller som har størst lepper ? Lurer på hvilken vei dette går med dere.. skal dere leve på blogg og utseendet resten av livet? ;p men du er pen da, det skal du ha 🙂

    109. Alle dere som er negativ i dette innlegget, pass på hva dere faktisk sier.. for det første er dere ikke snill mot henne i det hele tatt… det er hennes liv og ikke deres og hun må også få lovt til og gjøre det hun vil uten at dere skal bry dere… det er FAKTISK hennes liv og ikke deres, så pass på hva dere skriver til henne før dere sender inn kommentaren, så les først hva dere har skrevet og ta det vekk vist det er noe stygt som sårer henne.. 😉
      Stå på Sophie, IKKE bry deg om de negative folkene, de er bare sjalu på at du gjorde dette, tro meg 🙂

    110. Hadde faktisk ekstra respekt for dæ når du lot være å si nåkka om operasjonen. Greit at alle så det, men syns du va tøff som holdt det privat og bare lot folk tru ka dem ville. Et øyeblikk der skilte du dæ ut fra alle de andre rosa-bloggeran.. æ syns du e ei utrulig skjønn jenta og æ skjønne at du tjene goe penga på bloggen. Men æ syns du burde tenke over at når man utlevere sæ sånn for norges land så må man ta konsekvensan av d.. du har sikkert tenkt over d mange ganga før, men kanskje burde du igjen tenke på om d virkelig e verdt det.. en dag står du foran drømmejobben også får du den ikke på grunn av blogginga.. hadde æ vært sjef hadde æ nok ikke ansatt dæ, sorry, men d e realiteten..æ like å lese bloggen din og finn den underholdanes men kanskje e d på tiden å legge ned bloggen og satse på d virkelige livet. E sikker på at du kan oppnå akkurat d du vil 🙂 æ forstår at du har et liv uten om bloggen, men æ trur den prege hverdagen din mer enn du tørr å innrømme.. Du gidde sikkert ikke lese moralpreken min en gang, hehe og har sikkert hørt d før. Men men…

    111. Hvis det er så små bikinier du skal bruke når du skal ti lsyden snart, så burde du huske på at arrene ikke burde utsettes for sol innen det første året, ellers blir det forandringer i pigmenten i huden og arrene vil vises mer og de vil aldri bli nesten helt borte!

    112. Hvist dere så absolut missliler alt sophie gjør, slutt å vær her da!! Jeg er enig med sophie, med det att hvist større pupper gjør att hun føler seg bedre og slipper å hå nervøs rundt, og i tilleg når hun faktisk har godt råd til det, så burde hun få lov til å gjøre det, og i tilleg har hun tenkt nøye over det. Og hvist hun får noe smerter med puppene, att operasjonen gikk galt( noe det virker som om det ikke gjorde) så går det jo ikke ut over dere, det er hennes valg og da er det hennes bekosting!

    113. Hvorfor sier du ikke som sant er at puppene dine var misformet og at du aldri turte å vise deg i dusjen på skolen? det de gjorde på fornebu klinikken var å rette opp misfasongen, ikke for å gjøre de større.

    114. Hvordan kan du ha hatt lyst på silikon siden 5-6 års alderen? Da hadde du jo ikke begynt å komme i puberteten. Ingen hating, liker bloggen din. 🙂

    115. Hei:)
      Du hadde jo også veldig store pupper før du tok silikon?
      Det samme har jeg. Men tok du kun i silikon, eller tok du ut noe også, for at de ikke skulle bli for store?
      Min lege vil ikke legge inn på meg, på grunn av at jeg har så store. Hvor mye la du inn i tilfelle? (Dette trenger du ikke svare på)
      Håper virkelig du svarer meg! Jeg trenger svar:)

    116. Om du har fikset på puppene dine eller ikke, hvorfor skal folk henge seg opp i det? Du har tatt silikon, det forandrer ikke mitt syn på deg. Du er deg selv uansett om man fikser på lepper, pupper o.l. Synes det er tøft gjort å dele dette med oss, men jeg ble litt skremt av symptomene du fikk – bra at det gikk bra 🙂
      Stå på! Ikke bry deg om folk som slenger dritt eller er negative til at du har tatt silikon. Tenk heller at det er en grunn bak at de gjør dette, sjalusi! :p
      Btw : Kan du ha litt større skrift på innleggene dine?? Synes du har litt for liten skrift :s
      ~ Vanja

    117. Hei Sophie. Jeg lurer veldig på hvorfor du valgte å opperere deg på fornebuklinikken, og ikke på bunæsklinikken? Skal selv opperere meg på bunæsklinikken om en månede, så hadde blitt veldig glad om du hadde svart. Veldig fine pupper foresten! 🙂

    118. det er bra at du står for det du gjør Sophie , du er en sterk jente og du burde være stolt over det!
      Ønsker meg silikon selv ^^
      ha en fin dag videre
      Miriam

    119. hei, Soihie Elise!Jeg er stolt over hvordan du står frem. Og har lenge hatt mine små anelser om at du hadde gjort noe med dine bryst.
      Hadde jeg også lagt inn noe i mine bryst hadde ikke jeg heller stått frem om det med det første, ettersom det er veldig privat. Du er god!
      Ha en kjempe fin helg

    120. Du er så fin, Virkelig. Vurderer å ta silikon selv.. Vil ikke si at du har påvirket meg eller noe, fordi mange her kan ta det som negativt. Har selv tenkt på det lenge, og du ble fin altså. Og du var fin fra før!

    121. du har jo virkelig drømmerompa til alle jenter, og jeg lurte på om du kunne lage et innlegg om hvordan øvelser du gjør for rompa di? hadde vært evig takknemlig 🙂

    122. unsett hvor naturlige dere sier det ser ut så kan man simpelten ikke ta en puppeoprasjon og få et naturlig resultat. så nei, Sophie, det der er ikke hvordan naturlig ser ut. men uansett, gjør hva enn du vil med kroppen din. Fake er jo utrolig populært.

    123. Har også silikon. Jeg hadde egentlig ganske store pupper fra før av. Men det hadde sikkert du og. Før var det D på meg nå er det F <3

    124. OMG DU ER SÅ SYYYYKT HERMEGÅS! Du har aldri fortalt noe som helst om silikon før, men når tcmn gjør det, ja da begynner du å plapre i vei om at du føler at du må bare få sakt at du faktisk har tatt silikon? Seriøst? Get a life…
      Men på den lyse siden så må jo Tcmn være ganske smigret av at en som er eldre ser “opp” ti henne, da.
      Sorry viss du ble lei deg elns. Men det var litt rart at du skulle komme med dette akkuratt nå som tcmn begynte å snakke om silikon og vise bilder av resultet osv.

    125. Dette er ikke for å rakke ned på deg, eller noe. Men hvordan kan du, (og ganske mange andre) påstå at silikonpupper ser naturlige ut? Det er fine pupper, du er kjempepen og tøff som tørr å være deg selv, men igjen, hvordan kan du og mange andre mene det ser naturlig ut? Det ser slettes ikke naturlig ut. Naturlige pupper strutter ikke ut, er ikke så faste og runde (de fleste) som silkonpupper er. Vanlige pupper henger litt, har ofte forskjellige størreslse på hverandre, og når puppene er så store, så er de hvertfall ikke så faste uten silikon. Måtte bare si det, da jeg synes det er teit å mene det ser naturlig ut. Men du er tøff, alle har rett til å være fornøyd med kroppen sin, å vil man opperere for å føle seg bedre, så er det fult låv uten å ska bli dømt for det ene å d andre. Stå på 🙂

    126. “Men her kan dere se et bilde som viser litt”
      Litt?
      Litt?
      LITT ????
      Hvis du synes det er litt så lurer jeg virkelig hva som er mye for deg. Du er helt pult i hjernen Sophie,helt fuckings pult.

    127. Jeg er stolt av deg Sophie! Om man har pengene til det så hvorfor ikke gjøre noe med det? Jeg fikset leppene mine denne torsdagen og kunne ikke vært mer fornøyd. Ja selvtilliten stiger, og man blir fornøyd, man gjør det jo for sin egen del og ikke alle andre sin! 🙂
      Jeg syns det ble fint iallefall, og syns det er tøft at du skriver om dette nå siden det er egentlig ingen sin sak. Og de som reagerer negativt er da bare umodne og har komplekser med seg selv som de får utløpt ved å skrive en slem kommentar. Hehe 🙂

    128. Til alle dere her inne som vil forstørre puppene deres: Det er ikke kirurgisk inngrep dere trenger, det er psykolog. Ellers er jeg ikke i mot silikon, for de som ikke har pupper i det heletatt eller bare skinnposer på brystet synes jeg det er helt kult å lage ett normalt seende bryst. MEn man bær ikke gå inn for å betale for å skaffe seg en unaturlig utseende.

    129. Du burde jo ha tatt enda større når du først var i gang. Det er jo litt vanskelig å se på bildet, men det kommer vel flere bilder av ballongene dine etterhvert.

    130. Du som skrev det “hermegås” innlegget.
      Sophie farget håret sitt mørkereblondt først også gjorde tcmn det. Så tok sophie piercing i tunga og da la tcmn ut et køddeinnlegg om at ho hadde det også. Så tok sophie silikon FØR tcmn og sophie farget også håret sitt mørkt før tcmn.
      Ingen av de jentene er personer som hermer mener jeg.. De bare følger det resten av vennegjengen gjør eller verden.
      Hvor mange platina blonde farget ikke hører sitt brunt i 2012-2013

    131. Tok du silikon på 18 års dagen din, så var du ute å drakk deg drita full etterpå? Hvordan gikk det seg til :S? Det var veldig fint altså, bare lurer.

    132. Hvorfor kunne du da på bursdagen din og lignende gå på fest med kjoler med masse kløft da? Ser flere bloggere som har tatt silikon må gå med en svart (stygg) bh flere uker etter operasjonen?

    133. Det forundrer meg VELDIG at du ikke går med sportsbhen din, ja du kan ta den av 1-2 timer av gangen, men da skal du ikke pushe de. Du kan rett og slett ødelegge brystene dine…
      Fornebuklinikken har garanti, men slik som du behandler de (ut i fra) hva man kan se på bloggen, vil ikke denne garantien gjelde for deg.
      Det er snakk om 6 mnd med sportsbh/spileløs, noe kjipt ja, men verdt det!!

    134. er helt lattelig at du må gjøre alt det TCMN gjør, Du er 18år og ikke klarer å stå på egene bein.. Tror du kommer til å miste mange lesere pga dette.
      Tcmn farger håret mørkt, Sophieelise må følge trenden å farge håret mørkt. Tcmn tar silikon og da har plutselig du også fått det.. Veldig merkelig greier, Og det du sier med at du ikke vil legge ut før og etter bilde det er bare bullshit, fordi er det en jente på Blogg.no og viser mest kropp så er det jo du!

    135. HAHAHA, siden du var 12?? DU MÅ KØDDE. Er du ikke smartere enn som så, så syns jeg jævlig synd på deg. INGEN ER FERDIG UTVIKLA SOM 12-ÅRING VETTU!?!?!??!?
      Jeg fatter ikke at dere er så forbanna opptatt av puppene deres NÅ der oppe i nord, når dere ikke er ferdig utvikla engang??? Og jajajja, så klaaaart gjør du det bare for deg selv.. kun for din egen del, ikke for oppmerksomhet, neeeidaaa.. PISS MEG I ØRET. Dette var dagens vits.

    136. også en ting.. du sier du leser alle kommentarene og bla bla blaaa som du får, men svare, nei det kan du ikke?

    137. Hei! Ikke missforstå meg, jeg er ikke en som skal rakke ned på deg eller noe. Jeg liker bloggen din og er en fast leser. Men som jeg skjønte rett så tok du silikon 18. desember 2012? (hvis det er feil så glem denne kommentaren). Men jeg bladde litt tilbake på bloggen din, før du tok silikon og jeg kan ikke fatte og begripe hvordan du kunne være missfornøyd med brystene dine. Du har ikke gitt noen eksempler for hvorfor du var missfornøyd og det er nok derfor jeg skriver dette innlegget bare fordi du har skrevet ”missfornøyd”. Men herregud (ikke frekt ment) Du hadde jo perfekte store pene pupper før du tok silikon. De er sikkert like perfekte nå, kanskje enda mer perfekt. Men se på disse bildene av deg http://sophieelise.blogg.no/1343657455_30072012.html#comment WOW!! Hvis ikke du var fornøyd så vet ikke jeg. Men støtter alle i å ta silikon hvis de er missfornøyde, men det du hadde.. Vell jeg hadde vært fornøyd!
      Husk at dette ikke var noe frekt ment, jeg vet hvordan det er å bli misforstått.

    138. Syns faktisk det står respekt av det å være så ærlig om det. Å alle de idiotiske kommentarene oppover her er jo faktisk bare til å le av, jeez, det lyser jo misunnelse lang vei! Helt ærlig så er vel jeg og litt misunnelig på deg, haha, men man trenger vel ikke bare komme med drittkommentarer av den grunn(?) 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg