en bra kveld

God dag! Eller, i mitt tilfelle blir det vel god morgen, ettersom jeg har så godt som NULL energi for øyeblikket og kun har vært plassert i senga. Men jeg hadde en bra kveld/ natt i går! Vorsjet sammen med noen venninner hos Isabel, og allerede der ble det nok litt for mye for min del haha. .  Etter det dro vi videre på byen! Hadde det veldig gøy og møtte mange jeg ikke har snakket med på en god stund. Kvelden sluttet med at jeg brukte rundt en halvtime på å komme meg opp bakken til huset, det er ikke lett når man har høye hæler så det endte med at jeg nesten måte krype meg bort til kjelleren fordi jeg ikke orket tanken på å gå de ekstra 20 meterne til hovedinngangen. Med andre ord, det ble kanskje en drink eller to for mye . .

Fine Mariell!

Meg og Charlotte

32 kommentarer
    1. Hallo! Jeg må bare si at toppsladring.blogspot.no sier utrolig mye dritt om deg! Ja jeg elsker deg ! Du er ett utrolig forbilde for meg. Ja det ser ut som du har tatt silikon. Men gjør det noe ? Folk trenger vel ikke og klikke for litt silikon i puppene ?!! Jeg syntes at du ikke må si det, selv om du blir tvingt av leserne dine til og si alt om deg og det som skjer, leserne dine burde bare få vite 10% av livet ditt enn 99% ! Herregud forstår dere ikke at toppbloggere må få lov til og ha privatliv ? Eller skal sophie si sånn hei idag så hadde jeg sex. Det må finnes privatliv !

    2. Puppene ser kje så store ut her og ser ut som du tok kjolen litt lengre opp på di bilda,kanskje du provoserte md di andre bildene siden du tok større kløft og plutselig kje har det.på di bildene her,di ser kje så store ut sånn som det andre bildene,som alle hissa seg over,skjønne kje vitsi at du vil fremstille deg som billig/hore også når.man ser bilde av deg md andre folk,så var det kje så diger kløft likevelskjønne kje vitsi med at du ska provosere så mye og få haters enn å få bloggfans,folk begynne å se ned på deg,når du ska provosere sånt md utsende,nesten som du vil gi feil inntrykk og at folk ska operere seg for å bli fin ,siden du gjorde det,siden du aldri blir fornôyd md utsende og legge deg under.kniven,mn håpe kje du ska overdrive mer enn det du allerede gjort

    3. Kjolen er langt ifra så ille som alle skriver! Det de skriver er bare av sjalusi… Du er ei kjempe søt jente! Ikke bry deg om de som skirver ditt over nettet. Du er ei jente som tørr å være deg selv! Stå på. Bare glem haterne.

    4. Stilig kjole! Jeg lurte egentlig på om du kunne skrive litt om hvordan det var på Hovefestivalen og sonn, har utrolig lyst å dra dit selv i år. Hadde vert kjemekjekt med et innlegg me litt informasjon. Ellers, veldig bra blogg, har lest den i sonn 2 år nå og synes du gjør en god jobb, stå på! 🙂

    5. HVIS det har seg slik at Sophie har lagt inn silikon, så må folk tenke før de kommenterer altså.
      Ser noen snakker om silikon og noen om brystreduksjon.
      Altså; en ganske vanlig ting når man ønsker seg større pupper er at man ofte bruker ekstra hjelpemidler. Som feks en push-up bh eller ekstra innlegg. Noe som sikkert Sophie brukte en del før, da hun hadde den flotte kløften dere alle snakker om.
      Nå derimot, så ser man at denne mindre oppløfta kløften er mer naturlig. Altså kløft uten bh feks. Noe man får når man har lagt inn silikon. GET IT?!
      AND BTW; Du så FLOTT ut i den kjolen, Sophie! 😉

    6. Skjer med at du bare har pene venner? Hahahah, nydelige alle sammen! Men hvor kjøpte du den kjolen? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg