typisk min flaks

Ikke nok med at jeg ikke finner skolepcen min (latterlig, men sant), nå finner jeg ikke minnekortet til kameraet heller og jeg hadde tatt masse bilder til dere. Herregud, det er meg i et nøtteskall! Men jeg får vel fikset det på en eller annen måte, er jo ikke verre enn å ta nye bilder og kjøpe nytt minnekort selv om det føles litt unødvendig. Var noen som kommenterte at jeg har begynt å oppdatere dårligere / senere etter jeg fikk kjæreste men det har ingenting med saken å gjøre, det er fordi jeg enda er i feriemodus og ikke er helt klar i hodet før det begynner å bli kveld, haha. Men jeg skal faktisk snart legge meg, så får vi se hvordan det utvikler seg. Men takk for at dere gir slik konstruktiv kritikk! ♥

Jeg som de fleste andre har vel fått med seg at det er mye salg nå etter jul, også på de fleste nettsidene. Jeg har faktisk ikke kjøpt et eneste klessplagg i butikk fra MAI i fjor, er ikke det ganske sinnsykt? Haha, før var jeg innom bikbok hver eneste dag om dere husker det, syke greier! Nelly.com har blitt min faste innkjøpsside for alt mulig rart, så jeg tenkte jeg kunne vise dere et par ting jeg har kjøpt der i dag. Søndag er min shoppe-på-nettet dag! Til dere som lurer; nelly er helt trygt å shoppe fra, har aldri hatt noen negative erfaringer og man kan handle der selv om man er under 18 år. Bare å velge postoppkrav når du skal bestille, så kan du betale når du henter pakken på posten!

Hvor handler dere mest, på nettet eller i butikk? Såfall, hvor?

Truser, den type ting man aldri gidder å kjøpe (eller ikke jeg, iallfall). HER kan man kjøpe de! Og en bodyscrub, det er et must om man skal få av selvbruning i dusjen, HER kan man kjøpe den 

 

 

Ett sett med fire ringer, kan kjøpes HER! Sykt fine sko som jeg har sett på lenge, ååh. Kan kjøpes HER.

 

Denne kjolen følte jeg at jeg bare MÅTTE ha, jeg merket på nyttårsaften at jeg har alt for lite kjoler med paljetter. . Kan kjøpes HER.

Tights, tenkte å ha den bare for avslappningskvelder. Kan kjøpes HER

Viser dere alt når jeg får det i posten om noen dager!

36 kommentarer

Siste innlegg