føler meg ekkel

Har akkurat ryddet rommet, det gjør jeg kanskje en gang annenhver uke. . Vet ikke om det er lite, men det føles høyst nødvendig hver gang jeg tar fatt støvsugeren så får begynne å gjøre det ofte! Og jeg skjønner ikke hvordan jeg kan få hopet opp så mye søppel på rommet? Det er ekkelt og føler meg som en liten gris hver gang jeg ryddet å ser hva jeg har slengt rundt meg på rommet, haha. . Man vet ikke hva man har før man rydder rommet! ;)

Haha og så må jeg bare vise dere noe jeg personlig synes er hysterisk morsomt, nemlig å kle på hunden min klær – og denne gangen var det en bunad, som matcher en av de jeg har! Hahahaha, dere må ha vært her for å skjønne hvor gøy det var, hun minnet meg om en sur liten bestemor. . Den er iallfall fra hundebunad.no og jeg gleder meg til hun skal være søt (og sur) på 17.mai!

55 kommentarer
    1. Mener ikke å hate, men du sier du bare kler på hunden din når den er kald og det er jo greit, men her kler du på den bunad som matcher din egen? Du som er så imot dyreplaging?? Du sier også at det er dyreplageri å dra på seaworld, etter min mening er det i hvertfall ikke det. Dyreplageri er å pine og håne dyr. Det gjør de ikke på seaworld, der blir dyrene behandlet fint. Delfiner feks. De får mat, de som jobber der er snille mot de, ingen kan jakte på de, de får leke og de blir trent opp akkurat som at din og tusenvis av andre hunder blir trent, de blir ikke plaget eller pint på noen måte.Om du mener at de er i fangenskap så er jo det, det samme som å ha kjæledyr. Syntes dette blir for dumt og rett å slett hyklersk.

    2. guud, så nydelig du er!! finnes ikke vakrere.. du er virkelig forbildet mitt sophie elise, på alle måter

    3. fælt så dobbelmoralsk du er da….100% imot dyreplageri, men så kler du på hunden din på gøy i bunad?
      Ser greien når den fryser, men altså, det er dyreplageri å i det hele tatt ha en sånn type hund i et kaldt land som Norge. Du er ikke 100% dyrevennlig du, jente..Håper du ser den, til tross for at du ikke helt vil innse det.

    4. Hedda: Har du noen gang tenkt over psykisk dyreplaging? Det er utrolig mange som kun tenker på det fysiske. Selvom delfinene får mat og har det bra generelt på SeaWorld fysisk betyr det ikke at de har det bra psykisk.
      Og å bruke klær på dyr (med unntak) er jo ikke direkte dyrplaging, herregud. Hvis man bruker som den bunaden til hunden hennes 1 gang i året er det langt ifra plaging. Hunden har det uansett godt generelt?
      Og tilslutt, kjære deg, du kan ikke sammenligne ville dyr med husdyr.

    5. Utrolig bra skrevet Vilde! Heeelt enig med deg!
      Du har en utrolig bra blogg sophie, og et utrolig fint smil! utnytt det mer! 🙂

    6. Da er vi to, med det rommet!
      Du er så sinnsykt pen, sophie, hadde gjort mye for utseendet ditt, haha! <3
      Har foresten bursdag i dag! (den 27. altså), så jeg føler med deg, i å være født sent på året 😛

    7. Kjære Sophie, kan du ikke være så snill å svare på det spørsmålet 3/4 i kommentarfeltet påstår nå i det siste? Enkelt og greit, hvis du vil oppklare det – Har du tatt silikon i puppene eller ikke? 🙂

    8. Dette blir for dobbeltmoral å handle på, frøken.
      Når du gang på gang kritiserer andre toppbloggere for at de råder til å se eller svømme med delfiner eller besøke dyreparker, så behandler du selv din egen hund på en svært patetisk måte. Delfiner eller dyr som får tilbringe tid i en dyrepark, får områder å ferdes på, de får mat og de er i omgivelser med profesjonelle arbeidere tilstede.
      Du, har et kjæledyr og elsker det garantert høyt, men da bør du også forstå at det er ren, bokstaveligtalt REN dyremishandling å dra på unødvendige antrekk for å føle en form for “åååå, så nydelig”. Hunden liker det ikke, må du skjønne.

    9. Du er så utrolig pen når du smiler med tennene, du burde gjøre det oftere 🙂
      Og til deg Anne, jeg er enig med deg, men jeg vil ikke akkurat si at det er ren mishandling å ta på en hund klær. Man kan ikke sammenligne det med de hundene som står alene i et tomt hus i et bånd uten vann og mat.

    10. Sophie, alle ser at du har tatt silikon:) men jeg skjønner ikke hvorfor du vil “skjule” det på bloggen, det er ditt valg hva du vil gjøre med kroppen din, du må ikke tro at alle kommer til å se på deg annerledes hvis du skriver om det på bloggen.
      Tuvaw var veldig åpen om det når hun hadde tatt silikon, og hun fikk masse støtte. Jeg syns det er bra at folk kan stå for det man gjør, og jeg tror ikke du vil angre på det om du er litt mer åpen 🙂

    11. Ikke vær som nettenestea og lyv om at du har fikset på puppene da sophie, det virker bare utrolig feigt. Blir det neste at du også skal sensurere kommentarene når vi prøver å spørre om det?? 😉 Nei, vær heller som tuva, hun er tøff og fikk masse støtte 🙂 Silikon er tross alt veldig vanlig nå, det eneste som er kleint med det er de som prøver å lyve om det..

    12. Anonym: Hva så om hun har tatt silikon? Du er ikke nødt til å legge deg bort i noe som ikke handler om deg engang! Kanskje hun har en grunn at hun ikke vil si noe? Hvis hun har tatt da -.-
      Smil mer med tennene Sophie! Det kler deg veldig og er nydelig på deg 🙂

    13. Anne: ikke sammenlign delfiner med en hund. Å sammenligne omgivelsene de får i en park med et husdyr som hunden hennes er bare helt på trynet.

    14. Ikke gå helt Tuvaw og TCMN da! Blogg sånn som du gjorde før, og ikke skyld på plastikkbewbsa dine. Når du kan dra ut å feste er det vel ikke noe problem å sette seg ned og blogge som vanlig. Og dette kommer til å høres frekkt ut uansett hvordan jeg sier det, men det er hvertfal ikke meninga – Men ett tips er å ta på mindre mengder sminke men heller være mer nøyaktig, det er mye mer effektivt og ser bedre ut. For på bilde nr 3 ser du ut som en kake i fjeser (ikke på den positive måten).
      Til dere andre lenge oppe som diskutere dyrmishandling. Jeg vil ikke si at det at Sophie kler på hunden sin som en dukke er direkte dyremishandling og noe å angripe henne for. Man kan ikke kalle en person for en dyremishandler når hun egentlig ikke skader den fysisk eller mentalt. MEN, hvis dere ser på det siste bildet så ligger ørene bakover og ellers er det og ganske tydelig på ansiktet at den har det ubehagelig og ikke liker seg. Jeg syntes ikke dere skal stemple noen så kjapt, selv om jeg syntes det ble dobbelt moral uansett.

    15. herregud, jeg elsker leppene dine!!! 🙂
      Kan du værsåsnill å lage et innelegg hvor du skriver om hvordan din opplevelse med behandlingen var og hvor mye du har tatt og sånn? har lyst på det selv, men stoler ikke på nettsider som skriver “alt er bra, kjempe trygt” og skal selge produktet.

    16. Til alle som mener Sophie har tatt silikon:
      Hun har blogget hver dag, noe som ville vært umulig på operasjonsdagen, siden hun ville vært neddopet på opiater og hatt det utrolig vondt.
      Samtidig ville hun ikke kunne konsumert alkohol på over en uke, og hva har hun gjort?
      Også til det viktigste: Hun må bruke en utrolig stram bandasje rundt brystene i to uker, deretter to uker til med en behagelig “bestemor-BH”.. Ser det Sophie gå med det? 😛
      Hun har ikke kunne gått med en vanlig BH på fem måneder.. Så er dere fortsatt så jævlig sikker på at hun har tatt silikon?

    17. Gå til en frisør å få hjelp til å få fikset brynene dine. De er øynenes rammer! Ser ut som de kunne trenge en opprydding. Et pent ansikt må ha pene bryn :)) Klem

    18. Nei men herregud da? Er dere jenter virkelig seriøs med meg ? Å anklage noen for å misshandle hunden sin ? Hva skjer med dere!
      Virkelig. Jeg vil misshandle dere jeg. Herregud. Provoserende.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg