justin sin girlfriend

Hei dere! Jentene har vært her i kveld, de kom med gaver til meg og kake. Verdens snilleste, er de! De gav meg også et søtt kort. Det jeg fikk var Justin Bieber sin parfyme “someday” som jeg hadde ønsket meg, har ønsket meg den hos flere så er spent på om jeg plutselig ender opp med 10 like parfymer, haha. Hadde ikke gjort meg noe, den er såå god! Har noen av dere luktet den nye “girlfriend”? Er den like god?

I morgen skal jeg føle meg bra nok til å fikse meg, altså ta på sminke og klær igjen haha! Gleder meg til det, og forhåpentligvis kan jeg være sammen med kjæresten litt også. Savner han masse, håper jeg blir i god form fort, fort! Dere skulle bare visst hvor heldig jeg er med tanke på han. Well well! Håper dere får en fin natt:-) 

77 kommentarer

Siste innlegg