smokey eyes

Familien har tydeligvis hatt en liten juleoppdryddning de siste dagene, det er jo vanlig i de fleste familier å ha en stor opprydning før jul. Herlig med litt julestemning og frehst med rydding. . Tenkte jeg, helt til mamma for et par dager siden sa at jeg må rydde mitt rom før vi drar til oslo. Rommet mitt ser ut som et bombenedslag, jeg vil helst ikke tenke på hva slags bakterier som garantert bor på rommet mitt. Så det er hva jeg skal gjøre nå, plukke opp klær fra gulvet, koste støv under gulvteppet å gjemme søppel under sengen. Noen som hater husarbeid like mye som meg? Håper jeg ikke er alene, haha. . 

Har allerede fikset meg for kvelden, det vil si sminken, håret og neglene. Klærne er, som vanlig, den største utfordringen. Kjørte på med litt smokey eyes i dag, hva synes dere? 

58 kommentarer

Siste innlegg