For nøyaktig et år siden.

Synes det er kjempemorsomt å lete opp gamle bilder å sammenligne med hvordan jeg ser ut i dag, en av de fine tingene ved å ha blogg! I fjor på nøyaktig denne datoen, den 11. desember 2011 så jeg slik ut som på bildet under til venstre! Trodde ikke jeg hadde forandret meg så mye, men nå som jeg ser sammenligngen ser jeg det jo veldig godt. Jeg har blandt annet lysere hår, større lepper, er flinkere til å sminke meg (synes jeg i alle fall), flinkere med extensions ettersom de på bildet til venstre åpenbart er kuttet rett av ved tuppene. . Og jeg har lagt på meg, masse. Haha er sikkert 7 kg tyngre i år enn jeg var i fjor, men synes kroppen min er finere nå riktignok. Jeg hadde heller ikke øyenbryn før, noe jeg faktisk har nå!

Så hva synes dere, går det mot det bedre eller? 

164 kommentarer

Siste innlegg