konkurranse – selvbruning

Siden dere er verdens beste lesere (klisje, men sant!) tenkte jeg å gi dere enda en liten oppmerksomhet. . Føler det er det minste jeg kan gjøre, og jeg skal bli mye flinkere til å vise dere hva dere faktisk betyr for meg!

Jeg har en del selvbruninger til overs fra det fantastiske merket SunSpa som man kan kjøpe på makestyle.no – den selvbruningen brukte jeg blandt annet før festen min på lørdag når jeg var veldig brun! Det er nok en av de beste selvbruningene jeg har prøvd, og jeg har fått flere av venninnene mine avhengig av den . .Om man googler sunspa kommer det faktisk bilde opp av meg med en gang, haha!  Vel, til poenget! Som sagt har jeg en del til overs, så jeg skal dele ut tre flasker til tre lesere som får en hver! En flaske varer i et par uker om du bruker den noen ganger i uken! Alt du må gjøre for å kunne vinne er å legge igjen en kommentar her med navnet ditt og mail, så kontakter jeg vinnere i overimorgen! Lykke til, girls ♥ 

Det er den grønne i midten dere kan vinne! 

 

1292 kommentarer

Siste innlegg