jeg er fan

Har problemer med bildeopplasteren på blogg.no, derfor må jeg blogge om noe annet enn hva jeg egentlig hadde tenkt! Jeg, som mange andre, har jo en liten innvendig Belieber i seg som kommer ut ved spessielle anledninger. Og jeg kan godt være den første til å innrømme at jeg satt med et par tårer i øyekroken etter å ha sett denne versjonen av as long as you love me! Jeg mener, selv om man ikke er fan kan man ikke nekte på at dette er helt sinnsykt bra. Jeg liker den delen som egentlig er rap utrolig godt i denne versjonen. . *Smelt*

Om man kan være så flink uten playback, uten autotune og uten masse koring, bakgrunnsmusikk og andre hjelpemidler så har man talent! Men et spørsmål. . Hvor kommer hylingen i bakgrunnen av videoen fra?! Haha, det irriterer meg sykt!

 

Hvor mange beliebers finnes det etter denne videoen blandt dere lesere?

132 kommentarer

Siste innlegg