bilder fra i går

Herregud for en kveld det ble i går for min del! Jeg skulle som sagt feire bursdagen min i et lokale jeg hadde leid for anledningen, og vi jentene startet der med et vorsj som var veldig morsomt, før det kom mange andre i kostymer som vi hadde bedt. Det var kjempegøy å se hva alle hadde kledd seg ut som, synes kostymefestene er det morsomste så det anbefales virkelig om noen av dere skal arrangere bursdag! Har nesten danset beina mine av meg og jeg klarer knapt å gå i dag! 
Men desverre kom politiet etterhvert, ble sikkert litt for mye bråk. Jeg dro riktignok litt før selve festen ble avsluttet, kanskje ikke det mest ansvarlige man kan gjøre når jeg torss alt var bursdagsbarnet..  Håper ingenting eksploderte i lokalet mens jeg var borte og at alle hadde en super kveld så lenge det varte ♥ 

Jeg har kun bilder fra vorsjet!

Haha ser dere, jeg kan faktisk smile på bilder!!:-) 

70 kommentarer

Siste innlegg