kjolehjelp

Hei! Sitter nå og jobber med litt tyske gloser, om noen av dere kan redde meg fra dette hadde jeg blitt superglad. . Men nei, det må gjøres! 

Har også lett rundt på nettet i hele dag etter en kjole jeg kan bruke på nyttårsaften og en jeg kan bruke på julaften. Jeg hadde to krav – rød kjole på julaften, paljettkjole på nyttårsaften. Jeg vil helst ikke at den skal være utringet heller, fordi jeg føler det er upassende på julaften og rett og slett utrygt på nyttårsaften ettersom det pleier å bli en del drinker og man hopper litt hit og dit, hehe.

Nå har det kommet ned på to alternativer til hver dag, så da trenger jeg hjelp fra dere til å velge en! 

Hvilken av disse skal jeg ta på julaften?


1. Kjole kr 399 HER 2. Kjole 499 HER 

Hvilken av disse skal jeg ta på nyttårsaften? 

1. Kjole 499 HER 2. Kjole 499 HER 

186 kommentarer

Siste innlegg