california here we come

Tenkte bare å komme med en liten update fra sofaen, hvor jeg tilbringer mesteparten av min dag. Denne mandagen slo meg ut hardt og brutalt for å si det slik, jeg har null energi eller overskudd. Derfor er det jo godt å ha en serie å følge med på, for tiden ser jeg på THE OC! Jeg har prøvd netflix, som er film/serieversjonen av spotify, og det anbefales ikke etter min mening. Utvalget er latterlig dårlig, men selve ideen er jo god. . Så ja, om det ikke blir bedre snart melder jeg meg ut! Dere kan imidlertidig se alle av sesongene gratis HER.

Den siste tiden har jeg sett alle sesongene av gossip girl, og følte jeg trengte ett nytt tidsfordriv, derfor begynte jeg på sesong 1 av OC igjen! Må nok være 1000ende gangen. . . Å følge med på serier har virkelig blitt min greie haha! Hva er deres favorittserie?

Slik ser jeg ut, nyvåknet etter en liten blund på sofaen.. 

Min faste følgesvenn gjennom sikkert 10 år snart, safari-yoghurt! Jeg er en av de som ikke liker “voksenyoghurt”, altså yoghurt med biter av frukt i seg. Derfor spiser jeg kun yoghurt beregnet på barn, mmm det er så godt! Denne har jeg spist veldig mange av i dag. 

Cosmo er selvfølgelig på plass for å gjøre mandagen min litt bedre! Får det bladet i posten en gang i måneden, og jeg elsker det. 

Whoever you want me to be. . . ♥ 

 

62 kommentarer
    1. Min favoritt serie er Once Up An A Time!
      Også er det selvfølgelig, gossip girl, greys og criminal minds:)
      Søta!

    2. Du MÅ se pretty little liars! Tror det er en serie som passer for deg ettersom vi har ganske lik smak når det kommer til serier!:)

    3. vis du ikke har overskudd for tiden kan det hjelpe med litt trening 🙂 vet ikke om du allerede trener fast 🙂 Men vis ikke kan det hjelpe 🙂
      Da vil du få mer energi og sove bedre på nettene 🙂
      klem.
      Er bare et lite tips

    4. Jeg liker the walking dead, selv om jeg er livredd for zombier, så vil jeg se hvordan Rick og gjengen overlever og hvordan det går med dem! Koselig med serier synes jeg! Følger også med på awkward <33

    5. FRIENDS, uten tvil! Så den nettopp helt ferdig, det er sånn at jeg gråt fordi det ikke var flere episoder liksom <3

    6. The Vampire Diaries slutter aldri å overraske 😀 Jeg elsker det programmet, og har sett det siden det begynte i 2009! Anbefaler det virkelig. Ian Somerhalder er med i serien, og jeg elsker han virkelig av hele mitt hjerte. Jeg kan ikke velge mellom han og Justin 🙂 Ha en fin kveld videre!

    7. Heldig som kan spise yoghurt! Spiste alltid det før, spesielt safari yoghurtene siden de er uten biter, men så helt plutselig fikk jeg melkeallergi og kunne ikke spise det mer :/
      Ser på serien “private practice” nå jeg. Har vært syk i 1 uke, og sett nesten 2 hele sesonger, haha! Er også slik at jeg alltid må ha en eller annen serie å følge med på.
      Anbefaler disse seriene om du ikke had sett dem: Cougar town, frustrate fruer, modern family, private practice, greys anatomy, the big bang theory, ugly betty, og The big c.

    8. PRETTY LITTLE LIARS <3 aah, elsker det! åsså har du jo selfølgelig gossip girl, 90210 og criminal minds 🙂 loveiiit 🙂

    9. Jeg må begynne og følge med på the OC igjen.Tror jeg bare har sett de to første sesongene! Elsker Seth 🙂
      Min favoritt av typiske jenteserier er One Tree Hill! Jeg har nesten alle sesongene,og har sett de sikkert hundre ganger.Mangler siste sesongen 🙂

    10. Har akkurat begynt på the O.C selv, men er komt til de episodene med han Oliver, og de irriterer meg, haha:-)
      Mine favoritter er criminal minds, Nikita, pretty little liars og the vampire diaries. Kan anbefale alle på det sterkeste og syns alle er noen av de beste jeg har sett, og gjennom noen år med sykdom har jeg fått sett en del… 🙂 Håper du får en kjempefin uke! 🙂

    11. one tree hill, supernatural, the O.C, The Walking Dead, Frustrerte Fruer og mange andre! 😀 E heilt sjukt gla i tv-seria! 🙂

    12. Om du ikke har sett Hart Of Dixie, burde du laste det ned! Serien er ganske ny, de er kommet til episode 6 i sesong 2. Elsker den serien, Rachel Bilson fra the O.C. er blant annet med der!

    13. Haha da er vi to når det gjelder safarijogurten! jeg brekker meg av sånne biter, spesielt de med jordbær! Blæh.. Spiste faktisk mye av safariyoghurt i helgen 🙂

    14. Elsker frustrerte fruer 🙂
      Hvis du trenger tips til en ny serie kan jeg anbefale deg Make it or Break it! Utrolig bra jenteserie som du blir hekta på!

    15. Haha, det er helt latterlig hvor like vi er.. Du tenker ofte på samme måte som meg virker det som. Jeg har heller ikke noe energi om dagen, så har mange gode serier jeg følger med på! Syns det er mye kjekkere enn film, ser jeg film er det helst Disney/animasjonsfilmer eller spennende filmer og filmer som får meg til å tenke:) serier jeg ser er Vampire Diaries, gossip girl, once upon a time, desperate housewife, Pretty little liars, missing har jeg sett litt på, og så elsker jeg realityserien Giuliana and Bill! Smilte så bare det når jeg leste om “voksenyoghurten”, for det er det jeg også pleier å si! Haha, litago var best;) Til slutt må jeg bare si hvor utrulig flott du var med kortere hår:D Du såg så voksen ut, har ikke helt ord! Men syns du ble veldig “spesiel”. Du ligner kanskje ikke på Lana, men kan minne om hun!:) Stå på Sophie, du er kjempeflink 🙂

    16. haha, må vel være en av de få som kommenterer her som kji er veldig “rosa” av meg 😛 favoritt serier; merlin, vampire diaries og being human <3 de er faktisk veldig bra! fin blogg btw 🙂

    17. Nydelig du! Blir glad av å lese bloggen din 🙂 Hahah liker selv bare sånne yoghurter <3 Mine favorittserier er nok Bevvverly Hills 90210 og Home and away , har følgt me på home and away i snart 3 år og er ikke lei enda! Anbefaler sterkt førstenevnte også! 😉

    18. Min favoritt serie er One Tree Hill, anbefaler deg VIRKELIG å se de 9 seriene!
      (Vet ikke helt om du har sett de, men vist ikke mååå du se de!)

    19. Har to spørsmål:
      Hvordan får du exstensions håret ditt til å
      ikkje bli slitt se slitt ut ?
      Kan du linke til nettsider me dritfine kjoler,
      som du digger 😀 ?

    20. kan du sende meg linken på den nettsiden der hvor du ser gossip girl sesongen på nett? finner bare dritt sider og se på…
      takk : ))
      kos deg videre!

    21. Netflix er egentlig veldig bra! Hvis du laster ned et produkt som heter spotflux så får du koblet deg på nettet i USA eller noe og da får du UTROLIG mye mer utvalg av filmer og serier! 🙂

    22. Du må bare stramme piercingen innimellom, har i tungen jeg også. Og hvis du går lenge uten å stramme den kan den ene kulen dette av til slutt:S

    23. Syns netflix er bra jeeg 🙂 Ser mye på gossip girl!
      Du er ikke den eneste som ikke liker “voksen” yoghurt, hahah. Elsker safari yoghurten 🙂

    24. Yndlingsserien min er faktisk The OC! Har sett alle sesongene flere ganger. Vet hva som skjer heletiden, men griner uansett like mye hver gang det skjer noe trist. Anbefaler den serien på det sterkeste, kunne ønske den hadde fortsatt lengre, og flere sesonger hadde kommet ut!

    25. Ååå så utroli gøy at du også elsker the OC!!! Har sett hver episode hundre ganger nesten! Må bare si at jeg elsker alle figurene, spesielt Seth:D
      Ellers så har jeg sett ferdig One Tree Hill, Desperate Housewives og Friends. Nå ser jeg på Pretty Little Liars og Vampire Diaries!!! Absolutt elsker alle seriene, anbefaler dem på det sterkeste!:D
      Elsker bloggen din, Sophie!!<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg