The path to heaven

” The path to heaven runs trough miles of clouded hell”. Det skal LETT være min neste tattoo, dere vet i samme type stil som Megan Fox har på ryggen? Har lenge hatt lyst på en slik, men måtte bare finne rett sitat. Da vet jeg hva 18årsgaven til meg selv skal være!

Hva synes dere? Og hva synes dere om jenter/gutter med tatoveringer? Jeg synes det er deilig, haha. Jeg likte ikke gutter med tatoveringer før, men i det siste MÅ gutten ha tatovering, haha. Det gjør at han ser sykt bad ass ut, og det liker jeg. Helst tatoveringer på hele arma, full sleeve heter det vel, det er.. åh, det finnes ikke ord ♥

Forresten så skjedde det flaueste noen sinne nettopp. Jeg bor på “landet” så jeg er vandt med at jeg kan gjøre hva jeg vil uten å ta hensyn til naboer, så nå nettopp sto jeg i kun undertøy på rommet med ingen gardiner foran vinduet mens jeg sang og danset til chris brown. Skal jo på konserten som dere vet, så pleier å se det for meg i hodet og danse. Men uansett, så ser jeg ut vinduet (det er mørkt ute) og i oppkjøreselen sto det to gutter og STIRRER opp på vinduet. De var ca like gamle som meg også, så jeg bare hoppet ned på gulvet og klarte nettopp å komme over sjokket. . Haha er det mulig, nå skal jeg trekke for gardinene! 

80 kommentarer
    1. Haha! Vet akkurat hvordan det er, med tanke på at jeg har rom nede ved bakken og mange vinduer å skjule 😛 Er ofte man glemmer at andre faktisk kan se deg, selv om man ikke tenker så ofte på det..! Det er vertfall slik for meg 😉

    2. Åhh, hater når det skjer! jeg bor i leilighet, med masse leiligheter rundt, og jeg sto HELT naken i leiligheta og dansa også så jeg at det sto flere folk i vinduene rundt å så på meg. FLAUT

    3. MEGA FLAUT! Værtfall med tanken på at du verken har vist deg i undertøy, danset og gjort mye anna på bloggen for et par tusen lesere……..

    4. Jeg liker tattoveringer.
      Og en gang skulle jeg og bestevennen min overnatte ute i hagen i telt, også ble vi enige om at vi skulle går ut og danse i bh og truse, etter en stund pirket bestevennen min på ryggen og pekte. Også litt opp på en haug litt lenger borte stod det sikkert 15ungdommer og stirret, ikke på meg of corse…men på Bestevennen min….for å si det sånn hun er myr mere voksen i koppen enn meg.
      Er sikker på at noen av jentene der ble sjalu på bestevennen min.
      Og vi er 5år 5år yngre!

    5. FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL
      FØLG VENINNA/SØSTRA MI SIN INSTAGRAM: @MAARIECHANEL

    6. Elsker de to tatoveringene du har nå så den siste der kommer til å bli intet annet en awesome!

    7. Hvis du skal tatovere det sitatet så pass på å rett opp skrivefeilen du hadde her…
      Men hvor mange tatoveringer med samme betydning trenger du egentlig på kroppen? den du beskrev her + den du har med skilled sailor sier jo egentlig akkurat det samme…
      Jeg syns noen tatoveringer kan være fint.. Men det er ytterst få. Jeg syns det å tatovere mer eller mindre kleine sitater på kroppen syns jeg er tacky, og er på vei til å bli like harry som ørner, tribals og kinesiske tegn er den dag i dag..
      Jeg liker heller ikke når folk har creepy tatoveringer av fjeset til barna, forbildet eller hunden sin… grøss!!
      http://www.attitudetattoostudio.com/home.html
      huff huff

    8. Elsker bloggen din, Sophie! Syns du virker som en utrolig sterk person, og jeg sliter med litt av det samme som deg, som dype depresjoner etc. Er 14 år, og har hatt det sånn en god stund, og har sliti en del med selvskading også. Ville bare si at du er dagens høydepunkt for meg, og at jeg håper at du aldri slutter å blogge <3

    9. hvor har du tatt tatovering? Har lenge lyst å tatt tatovering nå men finner ingen plasser der de tatoverer folk under 18.. er snart 17:)
      Pleeease svar!

    10. haha så det for meg når jeg leste flausen din xD
      likte veldig godt den “quoten” men den var kansje litt lang? men den blir sikkert nydelig på deg uansett <3 På gutter liker jeg at de har 4-5 tatoveringer på overarmen og jenter liker jeg godt på innsiden av armene, bak ørene, magen, oppe på ryggen og på ankelen.

    11. Hei Sophie, håper virkelig du ser dette. Bloggen din er høydepunktet i hverdagen får meg, er sikkert innom 10 ganger hver dag bare får å se om du har skrevet noe nytt. Du er utrolig pen, og et forbilde for mange jenter, som meg selv. Du må ikke bry deg om alle de stygge komentarene du får slengt etter deg, ikke bry deg og smil. De er missunelige forde du er toppblogger og pen. Du er fantastisk og det må du bare fortsette med :D<3 Hadde vært kjempe hyggelig om du hadde svart med en liten komentar <3 Hjertlig hilsen Celine
      Btw: Jeg hadde dødd hvis det var meg xD Håper ikke du møter de igjen ;P<3

    12. Flaaaaut! Haha da har du ihvertfall en historie å fortelle folk♥ Har det skjedd noe med albuen din?

    13. Jeg har samme stil som henne på min tatovering jeg har på ryggen. Der det står “All the worlds a stage” av shakespeare, neste jeg skal ha er også fra han. “Hell is empty and all the devils are here.”

    14. hahah, flaaaaut 😀
      men btw, du ser helt jævlig ut etter at du fikset leppene dine
      det var fint første gangen, men nå.. ehe..

    15. møkkakjerring du liker jo å vise kroppen din på bloggen.. hvorfor skulle du ikke like å gjøre det i real life? du er alltid nødt å gjøre deg selv så enormt tøsete..!!!!!!!!!!!!!!!

    16. DU ER SÅ GOD! Jeg elsker det du står for å hvordan du er!! Du er inspirerende og sikkert en av de mest intelligente bloggerne jeg har lest om!! ♥ Hihi!
      Hilsen meg :*

    17. Hahahhahahaaha du plutselig har begynt å elske gutter med tattiser på arma for første gang nå fordi du endelig har fått sjangsen til å ha sex med en med det eller????:p

    18. Har det samme sitatet på ryggen jeg! men har kun den ene..
      Hvorfor skal du fylle hele kroppen din med sitater egentlig? Og hvorfor i all verden veger du sitater som alle har ganske lik betydning? du blir å se ut som en levende bok tilslutt du Sophie :p

    19. Sitatet er fint, kanskje en av de “fineste” jeg har hørt hit til. Jeg vil ha et sitat selv på kroppen, men er usikker enda. BEMERK deg en ting. Sitater som er lange.. ikke gjør de STORE. det er det styggete jeg vet! har ikke ooord..Jeg hater sidetatoveringer, sånn du har. men din er faktisk fin siden den ikke er så stor. men enkelte har sitatene så jævla store, og det er så innmari stygt!!! hahaa. mye hva jeg synes gitt, men det var mitt tips. hvis du skal dekke hele kroppen med sitater.. synes du skal ta noe annet jeg 🙂 selvom du “ser deg selv” i enkelte sitater, er det ikke så kult å ha de på kroppen resten av livet, eller perioder du kanskje går igjennom. peace out Y

    20. Kjææære Sophie Elise! kan du være så snill og lage et innlegg med kjoler fra nelly.com som passer til bryllup ? jeg skal nemlig i bryllup på Gran Canaria, og trenger VIRKELIG hjelp!! håper du ser denne kommentaren, hadde sett pris på det!:-D
      digger bloggen din og leser HVER dag!

    21. HAHAHAHAHHA det der har jeg hørt før! Sikkert jug, alle veit jo du trenger masse oppmerksomhet! Foresten, Donald ringte han ville ha igjen munnen sin!

    22. Jeg er enig med deg Sophie Elise, guttene må ha tatovering siden da ser de badass ut.
      Og det må ha vært skikkelig flaut for deg å bli sett i vinduet når du danser og synger til Chris Brown i undertøy. Fine bilder forresten!♥

    23. bare eelsker tattoveringer! er jente, og jeg skal ta full sleeve DAGEN jeg blir 18! har seriøst hatt lyst på det siden jeg var..hm, 8 tror jeg.. og jeg er faktisk utrolig stolt over at jeg tørr å vær meg selv, og vise at jeg ikke er som alle andre:-D ville også bare bruke litt av min tid på deg! fordi du bruker all din tid på oss, lesere:D vil bare si at du virkelig er fantastisk, og du fortjener virkelig plassen din, har lest bloggen din FAST i minst et halvt år nå, må det vel være. og jeg syntes aldri du gjør noe feil, og det er jo egentlig helt utrolig. jeg elsker at du tørr å vise deg frem, det er jo trossalt din blogg! jeg elsker også måten du skriver på, jeg elsker at du har sterke meninger! og at du er vegetarianer, og støtter dyrene såpass mye er jo bare helt utrolig bra, er selv veeldig for den industien! har absolutt ingen sminke, eller produkter som er testen på dyr, spiser ALDRI kjøtt. sist jeg spiste kjøtt, var vell rundt 4 måneder siden, og da kastet jeg opp! men ja, poenger mitt med dette, er å vise deg hvor mye du betyr for oss, eller meg da! du er virkelig fantisktisk, og det fortjener du så absolutt å vite! fortsett som du gjør! le av de som kommenterer stygt, og hold hodet høøyt oppe:-D -stor klem fra en veeldig stolt leser <3

    24. Synes det er utrolig fint med tatoveringer, og i allefall hvis den betyr noe for deg 🙂 Ikke bare at man synes den er fin, men at du har en spesiel tilknytting til den 🙂 Har selv en tatovering, som betyr masse for meg, og som jeg er kjempe glad i! =)

    25. Jeg elsker håret ditt!<3
      Jeg syntes det er fint med tatoveringer, men er ikke fint med for mange.
      hahah, kleint! 😛

    26. Hvem klarer å bli den mest inspirerte bloggeren på Bloggery.no? Bloggery er en bildetjeneste som gir deg en ryddig oversikt over alle dine bloggbilder.
      Gå her http://bloggery.no/campaign for å lese mer og delta i konkurransen for å vinne et Canon EOS 650D speilreflekskamera!

    27. Hei, jeg har bare noen spørsmål angående rykter. jeg vet du garantert er vandt til at folk snakker om deg, og finner opp ting siden du er en person “alle vet hvem er”. Jeg har gått på tre vidregående skoler, så kan vell si at det er mange som vet hvem jeg er og som setter seg opp bilder om hvordan jeg er og dømmer meg etter utseende, for jeg er en skikkelig jentejente, som liker og style meg før skolen og lignende. Jeg har akkurat begynt på en ny skole, og alt har generelt gått veldig bra til nå. jeg har allerede en del som skjer i livet mitt, og jeg har gjort det slutt med kjæresten. Jeg får til vanlig veldig mye oppmerksomhet fra begge kjønn, men i de siste dagene har det blitt litt vell mye. Folk jeg ikke kjenner roper navnet mitt, ler, peker og snakker veldig åpenbart om meg (alle snakker, så snur de seg) og jeg har fått hørt at det går rykter om at jeg er veldig lett på tråden noe jeg abselutt ikke er. Jeg er vandt til at jenter ser stygt på meg og snakker stygt om meg, men i det siste har jeg merket det samme fra guttene!? blir så sinnsykt irritert og lei meg med tanken på at noen bare sprer rykter og velger og tro på de uten å spørre meg om noe av det kan stemme, eller ved en gang å kjenne meg. Før var jeg en ganske umoden person, og dømte folk ganske lett, men nå dømmer jeg ingen og tror ikke en gang på halvparten av det jeg hører. I tillegg beskytter jeg de som bli snakket stygt om, og er ellers veldig postiv og smiler til alle, men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, for det er ingen som spør meg direkte om det er noe av det som blir sagt som stemmer. Noen tips om folk som er i en lignende situasjon som meg? Hvordan skal man klare å stoppe ryktene så alle får dårlige inntrykk av meg som person? virker nesten som noen er redd meg.

    28. Kjære sophie! Er fast leser av bloggen din, og jeg ville bare si at du er en av mine største forbilder, og jeg virkelig elsker personligheten din slik som jeg har fått inntrykk av hvertfall. Du er virkelig et lys i hverdagen! Klem Frida <3

    29. Hei! lurte på om du hadde gjort noe med leppende dine? Siden de er så utrolig fine og har lyst på større og finere lepper selv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg