Folk er så slemme

Så noen bilder av Selena Gomez hvor hun ligger å soler seg med overskriften “er selena gomez gravid?”. Jeg ble helt sjokkert og faktisk lei meg når jeg så det, hun ser jo helt normal ut? Det er slik en normal jente ser ut, bare fordi hun ikke har 6pac og er trent som en victorassecretmodell så betyr det ikke at hun er GRAVID. Det er media som skaper slankepresset, og jeg håper virkelig ikke Selena føler noe press på seg til å gå ned i vekt nå. For hun ser allerede veldig fin ut, og dette er et godt forbilde!

Tenk dere, Selena er så pen og hun er kjæreste med selveste Justin Bieber! Det føltes godt at hun har en normal kropp, og ikke er unødvendig tynn. Nei, GO Selena og jeg ser virkelig opp til henne! Ble utrolig glad av å se dette, og fikk god selvtilitt fordi hun har oppnådd så mye uten å ha en “perfekt” kropp. Da skjønner man at det ikke er et must! 

Hva synes dere om dette? 

229 kommentarer
    1. Er jo ikke magen de siktet til. Hun tok seg veldig mye på magen når hun lå å solte seg. Og klarte ikke ligge lenge på magen :)) Takk for meg

    2. Helt enig i det du skriver! Så utrolig kjipt at det er blitt et sånt slankepress her i verden.. Nå skal man liksom være 1.80 høy og veie 35 kilo…tragisk.
      Stå på og ha en fin dag! 🙂

    3. Enig med deg, er ikke rart man blir presset til å slanke seg og sånne ting, media er jo helt motbydelig fokusert på “den perfekte kropp” og spesielt blant kjendiser.. Synes Selena’s kropp ser både sunn og bra ut på disse bildene.

    4. Totalt enig! <3
      Jeg ser virkelig opp til henne. Kroppen min er ikke perfekt, men hvem har egentlig det?
      Fint innlegg. :)<3

    5. hun måtte legge litt på seg siden hun spilte inn en film, men hun er ikke gravid og hun er er helt perfekt. alle er perfekt på sin egen måte 🙂

    6. Veit ikke helt hvor du leste det men på på topp skriver de mer om at det er oppførelsen hennes som gjør sånn at det kan virke sånn. “prøvde tydelig å skjule magen” kan være stor grunn til ryktene. Seher skriver også at det ikke var tegn til babymage. get your story straight, or shut up!

    7. Herregud media er så kroppsfiksert som det går ann å få det! Som dere leserene skriver så måtte hun legge på seg til en filmrolle, og grunnen til at hun sikkert drev å så på magen sin, tok på den og prøvde å skjule den er vel kanskje fordi hun er ukomfortabel med den “nye” kroppen sin. Mer sannsynlig det enn at hun er gravid vil jeg tro :p

    8. Du skriver sånt men ærlig talt så har du jo selv referert deg selv som lat og at du ikke er fornøyd med kroppen din. Du trener og trener men skriver at du vil ha en tykkere figur med mer former.

    9. har blitt for mye slankepress her i verden nå, det var sånn da jeg gikk på skolen også. men å skrive at hu er gravid synes jeg er ganske slemt gjort. de som skreiv det burde sjekke fakta før de skriver noe som helst.

    10. Ohh!!Er Såååå enig med deg!!bare fordi hun har lit mere fett på kroppen betyr de ikke at hun er gravid??!folk har bare så lite å skrive om i blad og slik,at se må skrive om utrolig teite og barnslige ting!! Stakkar selena!hun skal jo spille inn en film der hun trengte å legge på seg.Noen folk er så dome!Full respekt til Selena<3

    11. Hun er pen som hun er, men fra tidligere bilder i år så må hun ha lakt på seg en del på dette bildet.

    12. Tror ikke det er magen de sikter på.. tror mer det er hvordan hun lå, hold seg på magen, å holdt seg på hode.

    13. Ja,jeg er enig. Men jeg leste at hun sjekket magen sin hele tiden, før hun så tok på seg genseren i igjen. Det var derfor de trodde hun var gravid…Jeg syntes absolutt ikke det ser slik ut selv, da 😉

    14. Jeg er delvis enig i det du sier, men hvorfor er hun et forbilde bare fordi hun ikke er sykelig tynn? Alle med normal forbrenning får en sånn mage i løpet av flere late dager med masse god mat osv. og må trene ofte for å holde seg tynn. Jeg legger på meg slik som henne med engang jeg slapper av i to ukers tid selvom jeg til vanlig er godt trent. Det beviser bare at hun har helt vanlig forbrenning, og denne magen kommer til å være borte så snart hun kommer hjem og begynner å trene igjen 😉 no worries.

    15. Helt enig deg søte sophie:-) man er den den man er:-) enten man er tynn,normal eller stor:-) er forferdelig at selena som er perfekt sånn ho er skal måtte lese det,er så altfor mange som blir syke fordi de alltid får høre at de ikke er gode nok i media! Både kjendiser og “normale” mennesker får slengt i ansiktet hver dag hva som er perfekt! Ha en fin dag vakre sophie,det er du både utenpå og innvendig:-)

    16. Hun har lagt på seg, det ser man jo fra de gamle bikinibildene. Jeg tror nok ikke hun er gravid jeg heller. Det er nok ikke så unormalt å gå opp i vekt når man lever et slikt luksus liv.

    17. Greia er at hun skal legge på seg til en film. hun er ikke gravid, eller sånn til vanlig. hun må legge på seg til en film

    18. Hva mener du med den “perfekte” kroppen? Den kroppen der er jo perfekt ikke noe galt med den. Du skal ikke være et beinrangel heller det ser penere ut med litt former!!

    19. synes det er så utrolig teit når folk skriver sånn! åhh 🙁 hun trenger ikke være gravid fordi om hun ser sånn ut og tok seg en del på magen da.. særriøst åhh! jeg elsker Selena og synes folk er rett og slett jævlige når de gjør sånn!

    20. Hun er et veldig stort forbilde for meg! Hun beviser at ikke alle kjendiser er sil tynne, og at det finns normale kjendiser i denne verdenen også! Mange kjendiser får ungdomene på feil kjør, en gang så sa rihanna at hun syntes det var stykt med litt flesk, og da ble mange sviktet! Jeg synes ikke noe om at Topp driver å lager rykter om graviditet og planlegging av -bryllup-??!!!! wtf liksom! Justin har sakt i et intervju ( og mange andre ) at han kke vil bli pappa eller bli gift før han er minst 26! Så jeg tviler på ryktene!! haha lol

    21. Litt uenig i noen av kommentarene retter mot Sophie her.. Virker da ikke som at henne prøver å slanke seg på noen måte. Det går jo frem i innleggene hun skriver at hun er glad i mat og spiser det hun vil spise. Hun har vell også sagt at hun har lagt på seg, men hun har da ikke sagt at hun syntes det er så fælt?
      Syntes hvertfall Selena ser bra ut jeg, og det er virkelig dumt at presset om den “perfekte kroppen” skal ødelegge for oss alle. Former er fint 🙂

    22. Jeg er helt enig med det du skriver. Hun er så utrolig pen uansett hva, men det som teller er personligheten hennes. Hun virker som en helt fantastisk person, og det burde ikke være mer utover det!
      Ang hun ene som kommenterte og Sophie Elise som sier at hun er lat, men trener masse…
      Jeg vil bare kommentere ang det. Alle har sine grunner uten at de trenger å begrunne seg helt HVORFOR. Jeg er egentlig veldig lat, men klassen min tror jeg er en treningsnarkoman. Jeg trente kun i sommerferien for nesten to år siden, men målet mitt for å bli stolt over meg selv er å trene så mye som mulig. Nå trener jeg annenhver dag, utenom helgene, fordi jeg ønsker å ha et bedre selvbilde til kroppen min. Bare fordi Sophie Elise trener masse, betyr ikke det at målet hennes er å slanke seg. For MIN del, og kanskje hennes del, er å bli sterkere og ha en atletisk kropp. Jeg vil ha en bra trent kropp med bra kondisjon og kunne ta andre jenter i håndbak, haha, og i det minste sterk nok til å kunne beskytte meg selv hvis jeg blir overfalt. Sterk nok til å dytte personen unna og løpe, og dra ut håndtaket på overfallsalarmen. Noen av dere bør se flere sider av en sak, og ikke bare ensidig. Alt er ikke bare svart og hvitt. 😉

    23. haha her sier du litt imot degselv sophie! Du skriver i “skjul” på flere av innleggene dine at “jeg vet jeg har lagt på meg, dere trenger ikke påpeke det” og at du savner den kroppen du hadde før? man skjønner jo her at du ikke syns selena er TYNN men heller ikke tjukk. men kanskje litt små chubb på magen og ikke “perfekt” som du sier. altså. sånn som hun ser ut er NORMALT!! det er DU som er alt for tynn sophie. du må sltte med det bullshitet ditt og syns synd på deg fordi DU er TJUKK?? du er alt for tynn i de aller flestes øyne, og det skriver alle også.. så slutt og søk oppmerksomhet hele tiden på at folk skal si du er tynn!!! det blir for dumt! ALLE er fine på sin måte, enten tjukk eller tynn! men at de som er tynne skal begynne og si de er tjukke, SHUT UP!!

    24. er det gøy å drite seg ut på riksdekkende tv? er det gøy å lyve på riksdekkende tv? er det gøy å tenke på at gamle menn napper laksen etter halvnakne bilder av deg? er det gøy å være stemplet som norges “løse blogger”? er det gøy å vite at halve guttene i harstad sender rundt nakenbilder av deg? er det gøy å være deg, Sofie? Nei, det tror jeg faen ikke. Jeg synes synd på deg som har driti deg såpass ut som du har gjort. Og det er ikke kun en ting du har driti deg ut med. Først var det dette med at du var imot pels, så legger du ut et innlegg hvor du har på deg en canada goose? Deretter er du imot dyretesting, men tar restylane som er testet på dyr? Og nå er det at du sier grensen for deg med drøye bilder er strandbilder, men fortsatt legger du ut halvnakne bilder hvor man kan se fitta di? Du er et tragisk, patetisk lite menneske. Du er alt det motsatte du prøver å være. Du er ikke barbie, du har ingenting å måle deg til når det gjelder en barbiedukke. Du er ingen dyreaktivist, du er heller ikke et godt forbilde. Du er ingenting, av det du sier du er. Hvordan føles det egentlig? Å vite at så og si alle jenter/gutter i Norge, i alderen 10-100 år vet at for hvert innlegg du skriver om at du er imot noe, så gjør du nettopp det du er imot? Det gir ingen mening. Du er hyklersk, og dobbeltmoralsk, falsk. Du er ingenting mer, du er kun det ovenfor oss lesere. De få som støtter deg er små jenter som ikke har fått hår på tissen enda, og som ikke ser deg fra et voksent syn som vi “bitre” andre gjør. Det er kun de som backer deg, de små jentene som ikke har levd livet enda og vet ikke hva det vil si og være ekte, eller det å stå for noe. Ha et fint liv, og lykke til med jobbsøking! PS: Du får ikke oss til å glemme ting DU gjør, ved at du påpeker andre’s feil. Så forresten at du hadde dobbelthake der du satt på Ettermiddagen igår :)))

    25. veldig enig! jenter burde se opp til noen som henne istede for modeller med en BMI på 10.. Hun har en nydelig kropp og er en nydelig jente, glad det er noen kjendiser der ute som har former.

    26. Kjempeenig! Mennesker skal ikke bli bedømt etter det ytre, men etter det indre! Det er det som teller og det er det som gjør man vakker! Jeg ville ikke ha bedømt noen uten å virkelig kjenne dem, uansett om noen mener de er stygge utenpå eller ikke!:)
      Super blogg! Stå på videre!:)
      Kos og klem – malla

    27. Jeg tror rett og slett at hun har vært litt uheldig med bildene, for alle vet at hun er veldig tynn. Syns hun er en kjempe flott jente 🙂

    28. Så sykt enig. Men det er flere bilder Selena er drit tynn, mens andre ganger en helt normal kropp.. For meg ser det ut som hun bare har spist litt for mye den dagen. Men jeg elsker henne, fordi hun er et godt forbilde.:)

    29. Jeg er så enig i det du skriver i dette innlegget! Syns hun er like vakker som før, og selv om jeg er en stor Belieber og elsker Justin, så har jeg alltid likt Selena kjempe godt! Hun er virkelig en person å se opp til. Og det er ingen grunn til ikke å gjøre det selv om hun kanskje har lagt på seg et par kilo:)

    30. på mange av de andre bildene ligger hun å holder på magen. Så det har ikke BARE det med at hun har fått litt mer flesk på magen i det siste :))

    31. du sier det ikke er et must, men da får vi se om du slutter å bry deg så fælt om kroppen og da 😛

    32. det der er IKKE selena gomez… bare en som ligner. så intervju av henne live for noen dager siden, og hun var tynn

    33. Jeg så det jeg også, og tenkte akkurat det samme. Herregud, hun ser da ikke gravid ut engang! Selvfølgelig kan det hende hun er gravid(det er jo tross alt mulig selv om det ikke ser sånn ut), men isåfall er det såpass nylig at det ikke synes ennå. Kroppen til Selena er kjempefin!

    34. det der kan umulig være selena, så bilde av henne i bikini for ikke lenge siden og hun har fantastisk kropp! hun er faktisk tynn 🙂

    35. Duu.. Du skrev bare om hva de trudde. Hun tok på magen sin hele tiden & hun var på en ferie, og hadde en helt anderledes mage. Hun hadde en fantastisk kropp der. Og ja, hun er ikke tykk eller noe, men kan hende hun er gravid. Easy

    36. Jeg ble helt oppgitt da jeg leste dette på topp.no. Det er jo helt unødvendig! De lager mye drama rundt en jente som er som alle andre(bare at hun er kjæreste med Justin)!

    37. Jeg kunne ikke vært mer enig, det er ikke vits å være såå sykt tynn.. Selv om det å er fint, så syntes jeg Selena ikke er feit, og har helt normal, kanskje litt tynn kropp! Jeg elsker når forbilder ikke bryr seg sånn veldig 😉 Hun er et av mine største idoler etter Justin Bieber, og jeg viser full respekt til henne 😀

    38. altså jeg klarer ikke se opp til henne, men jeg så det også.. gravid? NEI. Hun er bare blitt penere nå som hun har lagt på seg litt! og når jeg sier lagt på seg, mener jeg ikke at hun har blitt tykk, men ja.. dere skjønner hva jeg mener 😉 det er så jævlig teit at kjendiser skal ha press på å være tynne!

    39. Jeg synes det er teit jeg og. men jeg har lest mange steder hvor det står at hu måtte prøve å legge på seg pga. filmen hu er med i. men jeg vet ikke jeg. jeg synes hun er perfekt, og jeg synes det er veldig dumt at de legger ut om at de trur hun er gravid.

    40. Kom igjen a folkens, ingen liker tykke mennesker! Og ALLE er enige om at det er finest å være TYNN og ikke feit som selena har blitt

    41. Jeg er jo forsåvidt enig i det du skriver, men “ikke perfekt”? Hva er galt med Selena? Hun er mitt største forbilde, i mine øyne har hun helt perfekt kropp? Skjønner ikke hva du mener med at hun ikke er perfekt?

    42. Du der som hadde skrevet en ganske så lang kommentar til Sofie, for det første du er feig som ikke tør å skrive navn! For det andre, hvorfor bryr du deg i det hele tatt??? Det er ikke deg det angår så da trenger du ikke å bry deg.
      Sofie, du er en fantastisk person (selv om jeg ikke kjenner deg egentlig så leser jeg bloggen din hver dag og føler at jeg vet hvem du er) men uansett så er det mange som ser opp til dæ:) du er pen å mange unge jenter er sjalu, det er jeg å men vet jo at jeg ikke kan jøre noe med det:) Btw, bildet av selena er fake!!

    43. har hørt at hun må legge på seg fordi hun skal være med i en film 🙂 Har også hørt at hun og Justin har slått opp, men det vet jeg ikke om er sant 🙂

    44. helt enig, hun erett bra forbilde som viser at man kan være helt normal når det kommer til kropp og alikevel se pen ut .. <3

    45. Det var noe med at hun måtte legge på seg på grunn av en film, men jeg synes uansett at hun er en av de peneste jentene i verden! Hun er jo helt nydelig!

    46. Herregud sophie, det kommer bare dritt ut av munnen din.. Alså ingen har sagt at ho e FEIT, de har bare sakt at ho har lagt på sæ, serriøst, ho e verdenskjent å da e det e selvfølge at folk tror det når ho har blitt større. Vill jo førr faen ikke si ho e feit .. Å selena e forbilde mitt å ho har utrolig nydelig kropp.

    47. Synes det står sykt respekt av at hun ikke lar seg påvirke av alt det syke slankepresset, men heller ser ut som hun vil. Det er det som er et bra forbilde.

    48. Bra innlegg, men grunnen til at hun har lagt på seg er fordi hun måtte gjøre det for og bli med i filmen hun er med i! Men syntes hun har perfekt kropp nå!:D

    49. kjempebra skrevet! dette er noe som bare er teit, bare fordi hun ikke har sixpack så trenger hun ikke være gravid HALLO! tenk på de som faktisk finner på noe sånnt tull, haha ler meg ihjel. dette er bare teit. Selena er 10% normal. Hun har en perfekt kropp!

    50. Til deg som sa at jeg var feig som ikke skrev navn; Her har du navnet mitt. Er det noe bedre nå? Har det noe å si om man skriver navnet sitt eller ikke? nei. Man er fortsatt anonym på nett selv om man skriver navn, idiot.

    51. det er jo sykt, hun har jo modell-kropp!!!!!!!!!!!
      men kan du poste en video av deg på ettermiddagen?
      plizzzzzzzzz vi er tre jenter som vil det….plizzz??

    52. Hahaha . hun har lagt på seg, for å få en rolle i en film. hun er fullt klar over at hun er blitt større.

    53. Veldig bra skrevet, Sophie!
      Jeg blir helt gal av disse folka.. Det er så irriterende. Mange jeg kjenner, er sånn:
      De ser en jente som ikke er supertynn, også lager de sånn nedverdigene blikk/overlegent blikk, og går rundt og sier at den personen ikke har liv, fordi hun ikke er supertynn. Mennesker altså.. åhhS:
      Dumme folk, ja. Dessverre er det mange av dem, maaange. Elsker bloggen din<3

    54. det der er redigert da hun har flat mage og folk lager det bare for å få henne til å se stygg ut!!

    55. Selena er en inspirasjon til alle ungjenter, og det at de sier at hun er gravid, vil bare ødelegge for alle ungjenter, bare pga hun måtte legge på seg litt! So not cool!

    56. Helt enig! Blir mer et forbilde når hun ser sånn ut, som en normal jente, enn som en syltynn usunn jente!

    57. Rikke J. Way har rett.. Men hun får lett til å gå ned i vekt igjen med folkene hun har til å hjelpe seg. Utrolig fin enda den jenta der<3

    58. Må bare få si at hu har ikke alltid vært sånn, altså at hun har vært mye slnakere før, bare se andre bilder av hu..måtte si dette siden du sa “hun oppnådde så mye uten å ha perfekt kropp” alt hun har oppnåd hittil har vært med en perfekt kropp, intil nå da 🙂

    59. Så bra utrolig bra skrevet av deg! Jeg er så enig. Å dessuten så ser ikke en gravid mage sånn ut. En gravid mage får en bul. Det burde jo media og de fleste skjønne! Selena måtte jo legge på seg litt for å bli med i en av de nye filmene sine. Det er derfor hun er litt “feitere” nå enn hun var før 🙂 Hun er nydelig uansett spør du meg.

    60. For det første er bildet photoshoppet! Se på bilder fra springbreakers! For det andre mente ikke media det fordi hun så tjukk ut, men fordi hun så på magen sin hele tiden, dekket den til og klarte ikke sole seg mer en 5 minutter

    61. er utrolig mye sant i det du sier! media legger så mye press på folk at det er helt sykt.
      Må si jeg ble litt sjokka over å se kroppen hennes nå, har jo ikke sett den på mange år. og er utrolig glad for at hun har så god selvtillit og at så mange ser opp til henne, selv ELSKER jeg henne og håper å se henne bli gift med Justin Bieber! <3 elsker dem begge

    62. selena er nydelig! og hun har en perfekt kropp! den eneste grunnen til at hun er litt større nå, er fordi hun skal spille gravid i en film <3

    63. Hun er utrolig vakker, innsiden og ut. Men grunnen til at hun har lagt på seg er faktisk for en film hun skal spille i 🙂

    64. Fy faen. Blir så jævla sur når folk skriver sånt! TIL DERE SOM SKRIVER SÅNT KØDD OG FAENSKAP:
      Har dere tenkt på at kanskje ikke BARE Selena Gomez blir lei seg? Har dere tenkt på at jenter det jenter Hva er greia med å sitte å kritisere en person på nettet som er en mye bedre person enn du noen gang kommer til å bli?

    65. Jeg synes det er flott om folk kan få være slik de er, men det er ikke lett i dagens samfunn. FOLK! hate dæm.
      Men, hun har lagt på seg veldig på kort tid, men det er ikke en typisk gravidmage. Håper hun ikke føler seg presset til å sulte seg tynn.

    66. Selena er sykt pen! Helt perfekt syns jeg! Uansett skulle hun legge på seg til en film..
      Og at hun tok mye på magen kan være fordi hun hadde vondt?

    67. Jeg er tynn som en flis! Men etter en laang ferie med masse god og usunn mat er magen min helt lik! ALtså det er helt normalt! 😉

    68. skreiv feil istad*
      Har dere tenkt på at det er jenter som er mye større enn henne, eller etter deres mening grvide.?

    69. hva faen feiler folk? er helt enig med deg, selena ser helt normal ut og hun er et MYE bedre forbilde med den kroppen enn en victoriassecretmodell! syns det er så bra du tar opp sånne ting sophie, digger deg!<3

    70. Jeg er heeelt enig!!
      Det er jo sånn jeg er…
      Men Selena er jo vanligvis syltynn så det kan jo hende at hun er gravid…

    71. Hun er perfekt! Men jeg ville bare nevne at hun legger på seg fordi hun skal spille inn ny film 😉 no h8 <3 digger bloggen din

    72. de sa ikke at hun va kanskje gravid pågrunn av magen.. det var fordi hun ikke klarte og ligge i ro og var ikke avslappet der hun solte seg.

    73. Helt enig med deg der, man trenger jo ikke v©¡re sangstjerne med perfekt kropp hele tiden? Hvis vi tenker på Adele, hun har et mål om og ikke bli tynn 😉 Selena er perfekt i sin måte ;D

    74. Er enig med deg. Syns dette er utrolig teit! Skal liksom alle jenter med litt fett rundt magen være gravide? Haha, nei, sånn er det ikke 🙂 Hun er kjempe fin!

    75. UTROLIG teit gjort, alle trenge jo ikke misshandle kroppen sin for og se ¨perfekte¨ ut liksom det er mye bedre og spise sunt og godt enn og ikke gi kroppen det den trenger. GRAVID liksom teite greier!!

    76. for det første, har du ikke litt magefett som buler seg litt ut mens du sitter så vil jeg si du kanskje er litt for tynn, å når hun står å tar på seg tskjorten , så tenker hun ikke nok på at det er noen som står å tar bilder av henne, så hun slapper nok helt av med magen, sånn at den virker litt større. Men det er faktisk bare galskap at media skal lage så mye press, kan tenke med at fotografen er sikkert skikkelig tykk…. nei dette irriterer meg

    77. Helt enig! Hun har bare lagt noen kilo på seg… Hadde hun vært gravid hadde jeg blitt skuffet, både av henne og Justin Bieber. De er så unge, de må leve livet sitt imens de fortsatt kan!

    78. Tror selena holder på å spille inn en film der hun måtte legge på seg. Er ikke sikker da. Men selena har alltid vert veldi tynn, og hun har lagt på seg en del i det siste. Men jeg synest hun er kjempepen.

    79. først sier du at du ble lei deg av å lese det, og så sier du at du ble utrolig glad? haha, bestem deg kvinnfolk

    80. Hun var tynnere før.. men hun ville være med i en film og da måtte hun legge på seg og hun øa på seg ver enn forventet og det ser ikke ut som hun er veldig glad for det pga alt slanke presset!! hun er forsatt tyn syns jeg vertfall!
      er stort forbilde

    81. Grunnen til at hun har blitt litt større nå er pga. en film innspilling, der hun spiller gravid. Det kan være grunnen, for hun var ikke sånn før – men jeg synes hun er perfekt som hun er og at folk må slutte å legge press på unge mennesker og vekta dems. Det er grunn til at mange utvikler spiseforstyrrelser, nettopp pga sånne folk som mener at alle skal være spinkle og tynne. Man er aldri perfekt nok tydeligvis.

    82. Blir helt kvalm av alt dette fokuset på å ha “perfekt” kropp! Er selv litt kraftig, eller egentlig normal, og veldig stolt av det!
      Elsker at du står frem med slike saker 🙂

    83. Selena måtte legge på seg for å spille rollen hun har i “While Im dead…feed the dogs” =)
      Er enig i det du sier. Og samtidig er jeg sur for at med en gang noen går opp i vekt, skal dem liksom være gravide? latterlig..

    84. hun er ikke gradvid, det er bare det at hun skal spille inn en ny film fremover og da måtte hun legge på seg, herregud

    85. Ble også utrolig irritert når jeg så det på topp. De oppfører seg absolutt idiotisk! Herregud hva de presterer å legge ut. Hun ser jo ut som en helt normal jente! Utrolig hvordan kropphysteriet tar helt av, blir lei meg!

    86. Ser at mange av leserne dine kaller Selena Gomez for en gris og alt mulig. At hun har lagt på seg, og så mye bedre ut før. Jeg fatter ikke at folk kan være så trangsynte, og jeg blir provosert. Hvor dumme er de egentlig. Jeg er mye større en Selena Gomez. Men jeg er ikke tjukk, og jeg er ikke overvektig. Jeg er vanlig, jeg er ikke tynn. Jeg har en kjæreste, selv om jeg har valker på magen når jeg sitter og selv om jeg bruker M i både gensere og bukser. Du er slank og fin, Sophie Elise -og det står respekt av at du forteller at Selena er fin som hun er nå, i steden for å slenge dritt og si at hun har lagt på seg – siden du selv er slank. Jeg ville egentlig formidle til mange av leserene dine, selv om de sikkert blir sinte på meg, at det går an å være fin og ha en normal kroppsvekt med fett på både mage og lår – uten at man er tykk og stygg.

    87. Whaat! selena har jo alltid vært ganske så tynn, men her må jeg faktisk innrømme at hun ser litt krafitg! i forhold åssen hun så ut før. Ikke misforstå!

    88. alle tror selena er tynn fordi hun alltid bruker korsett o.l, men herregud da, bare for at hun er kjendis trenger hun ikke å være syltynn.

    89. hun ser sånn fordi hun var for tynn til å innspille i en video så hun måtte legge på seg..
      Men hun er ikke feit elle gravid og hun ser ikke ut som ei gravid dame uansett !

    90. Er helt enig med deg!
      Selina har jo helt normal kropp , og JEG syns hun er virkelig en fantastisk og verdens heldigste jente! Kjæreste med Justin Bieber OG hun er en super flink artist , og har en kjempe fin kropp! Denne jenta har vel sånn egentlig ALT en jente kunne øsnke seg!

    91. Jeg er helt enig med deg! Men det som faktisk var greia med disse bildene og overskiftene var fordi hun tok seg så mye på magen og ikke greide å ligge lenge på magen og til slutt gikk inn…

    92. Kan jo hende hun ikke ønsket å vise den alt for mye, og ikke ønsket å gjemme den akuratt heller. For deretter å gå inn. Spør du meg har hun blitt enten photoshoppet, eller gravid. Man får ikke “sånn” mage uten å ha litt fett ellers på kroppen. Se så tynne beina og armene er!

    93. Enig med “slankmegfeit” tidligere i år da hun var på stranden med justin hadde hun helt flat mage.. jeg tror ikke hun har lagt på seg BARE på magen på så kort tid

    94. Det der er garantert redigert.. Selena Gomez har ikke sånn kropp, med mindre hun har lagt på seg SINNSYKT fort.

    95. Hun er perfekt akkurat som hun er, mediene burde ikke legge ut sånn før de er 110% sikre på at hun faktisk er gravid!!

    96. det er litt rart at hun ser sånn ut nå, for noen uker siden så jeg liksom bilde fra en fotoshoot og da hadde hun helt flat mage..

    97. Ble helt sjokka, og faktisk litt lei meg når jeg så at de mente hun var gravid. Tenk hvor mange ungdommer som føler det presset, fordi alle kjendiser har helt flat mage! Syntes Selena har en perfekt kropp, og hun trenger IKKE gjøre noe som helst med den. Er helt enig med deg! ♥

    98. Det er trist at samfunnet er blitt som det har blitt.
      Selena er en nydelig jente, og det er fantastisk at hun er så trygg på seg selv at hun kan vise seg i bikini! Og det skulle virkelig bare mangle:)

    99. Helt enig i hva du sier!! Ikke missforstå meg, jeg mener ikke hun er tykk (jeg har mye større kropp en det hun har), men jeg hørte hun måtte legge på seg på grunn av en film! men er jo ikke sikkert det er sant, pressen kommer jo med så mye tull :S

    100. alle må jo ikke være syl tynne heller… akk som hu Kate, bare folk ser litt mage så er di gravide.. huff..

    101. Hun måtte legge på seg på grunn av en film, har jeg hørt. Men se så tynne beina og armene hennes er i forhold til magen, det KAN hende at det er litt redigert, så det skal se ut som hun har lagt på seg “mye”. Med photoshop kan man gjøre nesten alt. Men Selena er fortsatt like nydelig som hun alltid har vært.

    102. Gravid ? hvem faen tror de at de er ?Selena er en kjendis osv, betyr det at hun skal ha den perfekte kroppen ? NÆI ! Fyfaen så respektløst. Jeg sier bare, hvor er fette de snakker om ? I mitt syn så er det en perfekt kropp da !!!<3 You go girl ! <3 <3 :**

    103. måtte riste på hodet av både bildene og det du hadde skrevet. Bildene er redigert og hun har ikke vanlig kropp, hun er kjempe tynn. bare søk på google så finner dere bilder med samme bikini.

    104. jeg ble så glad at du delte dette på bloggen din bare fordi en jente legger på seg litt betyr det ikke at hun er gravid jeg mener kom igjen jenta er 20 år hun er ikke in tenårene lenger hun har rett til å legge på seg jeg synes det er så teit at blader som topp skal skrive inlegg som dette og de ikke engang vet hva som ligger bak det og selena er vakker akkurat som hun er og hun er helt normal ikke for tjukk eller tykk så fuck dem som sier noe annet. gravid my ass sier jeg bare!

    105. blir rett og slett kvalm av dere drittslengere over, var spesiellt en lang kommentar jeg reagerte spesiellt på. HVA har Sophie gjort dere? Hun er en blogger som faktisk tørr å stå for sine egne meninger, som mange andre “perfekte” bloggere ikke har gutz til. Man kan ikke vite alt her i verden, så til dere som sier hun burde sjekke fakta før hun skriver noe (HVILKE fakta egentlig? At Selena la på seg pga en film? wow jeg kunne levd et langt og lykkelig liv uten den infoen) må seriøst ta og skjerpe dere femti hakk. Hvordan tror dere det føles å skrive en blogg for mange tusen lesere hver dag? I tillegg lesere som aldri blir fornøyd. Dere finner seriøst noe å slenge dritt etter, samme hvor bra innlegg hun skriver. Det samme med søsteren hennes. Få dere et liv og slutt å rakke ned på andre!
      Stå på Sophie, du er BEST! <3

    106. folkens, er jo ikke rart hun tar seg på magen, når folk slenger dritt om den? hadde også prøvd og sjule den ved og holdt hånden min forran den. gi dere nå, faen altså

    107. hun skal spille gravid i en film, derfor har hun lagt på seg:) men syns hun ser helt normal ut,IKKE feit!

    108. har hørt at dun måtte legge på seg fordi hun skulle spille inn en video/film elns.. men jeg er helt enig med deg!:-))

    109. Jeg hørte hun måtte legge på seg på grunn av en film. men hun er fin uansett va, hun er mitt forbilde<3

    110. er jo jævlig stygt av folk å spre disse ryktene om hun ikke er gravid!..hun er jo ikke tjukk en plass, synd at folk skal synke så lavt på grunn av noen bilder…men ingen vet jo om hun er gravid eller ikke, men jeg tviler hvertfall!

    111. Harreguuud! er heeelt enig med deg! helt sykt at det er såpass stort press som det er rundt kropp og vekt. Folk burde få se ut akkuratt som de vil uten at folk kaller enn gravid! faen!!

    112. Hun har bare lagt på seg litt for en film. Sånn gjør kun skuespillere som virkelig brenner for yrket! Dessuten ser ikke en gravid make slik ut, kjendis-media skriver bare masse crap for å tjene penger på det

    113. jeg også fikk bedre selvtillit av dette, at hun ikke er syyyltynn med 6pac og veier 30 kilo lissom!

    114. Så har hun ikke akkurat valgt å legge på seg selv 🙂 Hun skal være med i en ny film, der hun skal spille gravid!

    115. E du skada? e jo ikke det at ho e tjukk. e jo bare å se kor ho har lagt på sæ de siste mnd. ho e jo egentlig syltynn

    116. Jeg er helt enig med deg, synes hun ser kjempe bra ut uansett! Men tror ikke de siktet til at hun hadde lagt på seg, med tanke på graviditetsspørsmålene, tror det heller var for at hun virka så stressa, tok seg hele tiden på magen og ikke klarte å ligge på magen på stranden osv 🙂 For å være ærlig tror jeg ikke hun er gravid, og grunnen til at hun har måttet legge på seg er fordi hun skal spille i en film, men synes hun er helt normal nå 🙂 Et bra forbilde!

    117. De skreiv det fordi ho og ikkje kunne slappe av i sola.. og fordi hos såg på magen hele tiden, men tror ikkje på at ho er gravid
      Støtter deg der altså. Er helt enig i det du skreiv

    118. Det går rykter siden hun har “sjekket” magen sin hele tiden og til slutt kledde på seg og gikk inn. Det er fordi hun måtte legge på seg til spring breakers, sikker litt ukomfertabelt :/

    119. Ble litt glad av å se disse bildene, hun har jo lik mage som meg jo. Ikke 100% flat. Men det betyr da fader meg ikke at hun er gravid?!?! Hvis man skulle begynne å mistenke noe bare fordi folk får en liten kul på magen, ja da er man syke. Jeg liker ikke alle disse folkene som tar mange bilder av kjendiser og bare slenger ut masse dritt om dem (nå sier ikke jeg at det er noe galt i å få unge). Men man trenger ikke å skrive om det bare for å ha noe å gjøre på. Hvis man skal skrive om noe, synes jeg man først bør finne ut om det er sant! 🙂

    120. Enig, enig! Det sies også at hun måtte legge på seg for at hun kunne spille i den nye filmen ”Spring Breakers” 🙂

    121. Hun er ikke sånn vanligvis. Før så hadde hun utrolig tynn, slank og perfekt kropp. Synes ikke det er noe galt med kroppen hennes nå heller, men grunnen til at hun har lagt på seg er at hun måtte gjøre det for å spille i en ny film, bare sånn at du vet det. Er storfan av både hun og Bieber selv og synes at folk burde slutte å være så dømmende..:)

    122. ååh, bare æ hadde være sånn, alså dette e serriøst, æ syns det der e dritfint. ho e jo helt normal å ikke noe feit..btw så har ho lagt på sæ fordi ho skal vær med i en film å der skal ho vær gravid. true.

    123. kunne ikke vert mer enig <3
      jeg har problemer med det folk sier til meg så når jeg ser meg selv i speilet begynner jeg nesten å gråte fordi jeg tror på det folk sier men veninnene mine sier at jeg må slutte
      hva bør jeg gjøre?

    124. Hun har jo åpenbart lagt på seg, derfor reagerer folk. Er det liksom rart?
      Og uansett, hun har lagt på seg fordi _hun skal være med i en FILM_

    125. Det der er jo ikke i nærheten av å se ut som en gravid mage, folk er utrolig frekke… kanskje har hun lagt på seg, men hun har gjort det grunnet en film hun skal være med i!

    126. herre man folk skriver drit for de har ikke noe annet å skrive om! de tjener flesk på dette! akkuratt som det de sa om at david beckham hadde vært utro med en jente han bare hadde møtt 2 ganger fordi de var på samme hendelse, de forvekslet bare få ord å på grunn av det trodde alle han hadde vært utro! folk skriver drit du bestemmer sjøl om du er dum nok til å tro på det eller ei!

    127. Selena er god på å være seg selv!
      Hun trenger ikke å være super tynn for at fansen skal like henne 🙂
      Jeg synes at Selena må bare fortsette å bare være seg selv 🙂
      Jeg digger Selena Gomez !!

    128. Hvis dere hadde lest hele saken, og ikke tatt noe ut av sammenheng, så kanskje det hadde vært flere som skjønte hva det her egentlig dreier seg om. (Hvis dere søker litt på Google, så kan dere finne ut følgende..) Selena var mye inn og ut av sykehus fordi hun følte seg dårlig. Det var da ryktene om graviditet begynte. Og til slutt bekreftet en venninne av Selena til media om at ryktene var sanne, Selena er gravid, og Justin er faren. Hele greia med disse bildene, (hvis dere ser videoen også) var at hun tydelig var ukomfortabel. Hun holdt mye for magen, og la seg ikke ned på magen, noe som styrket ryktene. Det har ingenting med hvordan magen hennes ser ut på disse bildene, men oppførselen hennes, og tidligere rykter og hendelser.

    129. Selena hadde veldig tynn mage før derfor trur folk det at hu er gravid,får ingen har set at hun har blitt så stor… Leser du ikke om kjendiser du eller sophieelise !? Bich

    130. er veldig enig med deg, jeg synes det er herlig å se at ikke alle kjendiser er sylslanke. Hun er jo veldig profilert ettersom at hun er sammen med JB og at hun selvom kan ha litt “mageflesk” er veldig sunt for andre å se 🙂

    131. åååh,selena er vakker uansett hun! hvorfor ho kanskje har lagt på seg litt er pga til en film hun er med i!
      SELATOR <3<3

    132. grunnen til at hun har lagt på seg er fordi hun måtte det på grunn av en film hun skulle være med i. paratuel guaidens ellernoo.

    133. Har ikke noe imot henne! men alle kan jo se at hun har lagt på seg. Hun var jo Veldig tynn før… men alikavel betyr jo ikke det at hun er gravid.

    134. Leste du ikke hele saken?
      De lurte på om hun var gravid pga hu solgte seg også holdt hun seg på magen og hadde vondt, hun la seg ned igjen også prøvde litt og se det gikk over, men det gjorde det ikke så reiste hun seg opp igjen og kledde på sesong dro hjem, så hentet Justin hun litt etter på….:) deltar jeg leste hverstefall :))

    135. Jeg syns ikke Selena ser “normal” ut, altså hun er slående vakker, men mitt syn på normal er kanskje mer fett i kroppen. Selena har kjempefin kropp, men jeg syns hun er mer tynn enn normal. Hvorfor noen tror hun ser ut som om hun er gravid, aner jeg ikke.

    136. Du er søt hvis du tror det bilde er uredigert. Hu har blitt større fordi hu skal spille gravid i en film, men det bilde er overredigert. Hu er ikke stor på dette bilde, men hu er tynnere enn dette

    137. Jeg elsker Selena! Men, hun har jo nådd ganske så langt vet du, men før hadde jo hun en ganske så perfekt kropp. Men i det siste har hun lagt på seg får en film ellerno.. hun har iallefall ikke vore slik heletiden… men hun er søt!:)

    138. Blir for dumt når du skal skrive det du skriver her. Du legger så press på mange småjenter om at de skal være tynne og ha store pupper osv osv.. Så føler at du ikke bør uttale deg noe om denne saken her.. Du må tenke to ganger før du legger ut bilder av deg selv i korte shortser og lettkledd hvor du viser hvor tynn osv du er. Bra du har fin kropp osv, gratulerer. Men slutt og vær så naiv da… Og Selina trodde de var gravid pga oppførselen hennes ikke pga hun har lagt på seg!

    139. Selena måtte legge på seg for å være med i filmen “while Im dead..feed the dogs”, der hun skulle spille en gravid kvinne, og det er stygt av pressen å vende dette til noe annet enn det det er.
      Selena er naturlig tynn, og bare pga hun har lagt på seg litt betyr det ikke er gravid

    140. Hun måtte gå litt opp i vekt, på grunn av den filmen som kommer. Men ærlig talt, hun ser da søren meg ikke gravid ut! Helt enig. Stå på Selena, ikke hør på media! <3

    141. Man ser jo at hun ikke er gravid, da hadde det ikke gått innover på mitten liksom..Da hadde den vært rund. Å dessuten er hun ikke feit der, så syns media kan holde kjeft med det slankepresset. Det er mange jenter som skriker flere gang om dagen fordi de er misfornøyde med seg selv.. Sånn skal det ikke være!

    142. Selena er vakker! Stakkars jente som blir frontet i media på denne måten! Feit?! Verden er gal, misforstått og destruktiv.
      Jenter skal HA kjøtt på kroppen! Det er nettopp det som gjør dem kvinnelige og feminine! Det er en GRUNN til at jenter og gutter har ulik kropp lissom! – Og det er oxo en grunn til at mange kvinnelige modeller har gutteaktige, og følgelig skrapa, syklige kropper; Motebransjen styres av homofile moteskapere og designere, som nettopp tenner på den mannlige og tvekjønnede kroppen!!!
      Smil og vær glad – godteri og kos skal man jammen ha! 🙂 Man lever tross alt bare én gang, og det er verdt å nyyyyte! <3
      Kisses! :-***

    143. Altså det sies at hun har lagt på seg, men det tror jeg er fordi hun skulle spille inn i en ny film eller noe, det er det jeg har hørt! Men syntes ikke hun er noe feit, eller overvektig…syntes hun er HELT normal! <3

    144. Helt enig! hun la bare på seg fordi hun skal/skulle spille i en ny film :)Til vanlig er hun jo sånn tynn tynn, men det er jo ikke derfor hun er et forbilde heller. Jeg ser virkelig opp til henne på grunn av at hun er en utrolig snill person, og hun liker å hjelpe andre. hun har en utrolig personlighet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg