oslo og tv2 i dag

Hei dere! Nå sitter jeg på flyplassen og venter på flyet mitt til Oslo. Klokken 11 drar jeg nemlig til hovedstaden for å være med på tv 2 sitt program “ettermiddagen” igjen! Om jeg ikke tok heeelt feil så skal vi snakke om ungdom som får missbrukt bildene sine på nett ettresom det har vært et veldig aktuelt tema i det siste, og det er også noe jeg føler jeg har en del peiling på. Blir sikkert gøy, så om dere vil se går det mellom klokken 17:30 og 18:30! Når jeg kommer til Oslo skal jeg møte Andrea og Stine, blir sikkert veeeldig koselig! Har ikke sagt noe til dere før nå ettersom jeg ikke visste om jeg kunne dra, hadde egentlig tentamen i dag men fikk den heldigvis utsatt. Da ble jeg glad!

Føler meg helt GRUSOM i dag med tanke på utseendet, både håret, klærne og alt ble bare feil. Men vi alle har vel noen slike dager i blandt! Gleder meg til å bli sminket ordentlig av en proffesjonell når jeg kommer fram til Oslo. . Snakkes der! 

67 kommentarer

Siste innlegg