lesbisk politiker thats me

Har akkurat kommet hjem fra stands med unge høyre på skolen jeg går på, nemlig Heggen! Jeg kom for sent så fikk ikke vært der så lenge, men det gikk vel helt okei! Er mange som har spurt hvorfor jeg gikk fra AUF til unge høyre og jeg var aldri spessielt aktiv i AUF så det er ingen big deal egentlig . . Men det er vel mest fordi jeg føler alt fokuset var på kjærlighet og sammhold (ingenting galt i det, riktignok. .) og mange ble vel medlem for feil grunn. Jeg personlig har jo også vokst og føler mine verdier har endret seg, derfor byttet jeg – så enkelt er det. Etterhvert som man opplever nye ting og ser norge fra et litt annet perspektiv (blandt annet etter jeg fikk jobb dvs bloggen) så kan ting forandre seg.  Nok om politikk for en stund!

Nå er jeg sammen med Lisa, fikk en kommentar om at vi er lesbiske og at alle vet det . . ? Ja helt rett, nå skal vi ha sex. Snakkes senere ♥ 

67 kommentarer

Siste innlegg