hemmelig-singeloppførsel

Har nettop kommet hjem etter å ha vært på stands med unge høyre, altså at vi var rundt på forskjellige skoler for å verve nye medlemmer! Gikk ganske bra, fikk vervet 5 stk så sier meg fornøyd med det. . Men neste gang skal jeg prøve å gjøre bedre! Fikk noen tskjorter i dag som vi måtte ha på oss, smarte meg hadde tatt høye hæler så dere kan vel tenke dere hvor missmatch det så ut. . Men håper ikke det er hva folk bryr seg om, hehe :) Bli med i unge høyre, vi har alle de kjekke guttene – promise you! Hahahah. 

Måtte sensurere fingrene, så stygg neglelakk. . 

Nå skal jeg se på “barbie-dagbok” og “bratz – the movie”. Haha elsker virkelig alle barbie og bratz filmer, myscene er også fantastisk! Lindsay Lohan er faktisk med i ” myscene – goes to hollywood” som seg selv, bare at hun er en tegneseriefigur da. . Var slik min obsession for barbiefilmer startet! ;) Dere har kanskje hørt snakk om “hemmelig-singeloppførsel”? Slike ting man gjør alene som man ikke kan gjøre med en kjæreste. . Vel, å se slike filmer mens jeg ler høyt og lever meg skikkelig inn er min “hemmelige”greie. Ikke så hemmelig nå lengre, riktignok! Hva er din “hemmelige-singeloppførsel”? 

86 kommentarer
    1. Liker at du engasjerer deg for politikk 🙂
      Hahah, føler vi er litt like akkuratt på filme fronten, osv, fikk også litt lyst å se barbie og bratz!

    2. Var ikke du med i auf? Var det du skrev etter utøya tragedien.. Var det bare fordi de fikk så mye oppmerksomhet det eller?! DET hadde jeg ikke trodd om deg!! Takk og farvel, denne bloggen leser ikke jeg mer.

    3. Kan du skrive litt om hvorfor du plutselig nå er med i Unge Høyre? Var det ikke du som skrev så mye etter Utøya episoden at også kunne vært der fordi du var i AUF?

    4. haha min hemmelige-singel oppførsel må vel være at jeg og elsker bratz filmen, syns de er så søte filmer.. Har faktisk sett den bratz filmen når de er mennesker, 5 ganger… 🙂

    5. Ser så mange stygge og teite kommentarer! Er utrolig unødvendig! Elsker bloggen din og du er utrolig tøff Sophie!
      Du er også utrolig pen!
      Fikk litt lyst til å se de filmene nå jeg 🙂 <3

    6. whaat? Ser det er flere som lurer på det samme.. Men var ikke du med i auf? ;o
      Kan du svare på dette i neste innlegg eller noe?

    7. Hei! Jeg lurte på om du kunne skrive litt om hvorfor du nå er med i unge høyre, og grunnen til at du byttet fra AUF? 🙂

    8. elsker bloggen din! 😀
      kan du være så snill og skrive et innlegg om flimer du anbefaler? (som finnes på 1channel.ch), helt slike jentefilmer! (ikke barbie og sånt da,ehe)

    9. Selvfølgelig er det mulig å bytte parti. Men jeg finner det litt rart når man går fra Auf til høyre, så mye forandrer man ikke på et år, da er det noe som sier at man ikke har satt seg godt nok i hva de forskjellige partiene står for.
      Ellers syns jeg det er bra du er engasjert 🙂

    10. uff, folk skjønner ikke at det går ann å skifte meninger? jeg var også medlem av AUF før, men meldte meg ut fordi jeg endret syn og gikk for Høyre istedet… Sophie er et helt vanlig menneske! hun har lov til å endre meninger.

    11. Wow trofast AUFer, hvis dette er tull så er det en dårlig tull, dette kan medføre at du får uønsket brev fra AUF sentralt, altså “du er uønsket i AUF grunnet…” dette skjedde med ed i fra mitt lokallag, han var med i AUF OG unge høyre, du burde ta dette litt mer seriøst. Det er mange som lever hver enste dag for politikken, da burde ikke du tulle rundt fra parti til parti ettersom hvor det er kjekkest gutter, mest pr/media, mest status osv.
      Slik som jeg ser det er det slik at Utøya 22.07.2011: “AUF is the shit liksååm” og så Kjekkest gutter: “Unge Høyre OMG liksom”
      Skjønner du hva jeg mener? Skjerp deg.

    12. Hva mener unge høyre om pelsindustrien egentlig? Vet at Høyre er for å beholde jævelskapet og fortsette med statsstøtte!

    13. Kjære alle små barn som klikker helt fordi hun er med i unge høyre nå, og VAR med i auf. Det går faktisk an at meninger og tanker blir forandret med tiden. Husker dere når dere var små og ALDRI skulle få noen kjæreste? Og nå regner jeg med at dere har skiftet ut den tanken. Det kan faktisk sammenlignes. Det er uansett feil å skal være med i et parti der man ikke føler at man passer helt inn likevel, da vil jeg si at det er bedre å finne et sted man passer inn;)

    14. Jeg prøver igjen; ønsker SVÆRT gjerne en forklaring på hvorfor du byttet parti. Det er litt rart at du var AUF’er under/etter 22.07….. og nå ikke?

    15. men vakke du i auf a? Er seff greit at du bytter men bare lurte for det er jo ikke så normalt.
      Ha en fin dag 🙂

    16. Folkens, hun har nevnt overgangen til unge høyre før. 🙂 Hun har bare vokst og funnet ut at politikken til Høyre passer henne bedre akkurat nå og at standpunktene deres er nærmere hennes egne enn hva AUF sine er. Det er sånt som skjer og folk forandrer seg hele tiden, ikke kom med massevis av usaklige kommentarer ang. dette, vår så snill. Det blir for dumt. Man skal respektere andre uansett politisk standpunkt. Jeg er selv uten politisk orientering.

    17. Du gidde å sensurere vekk stygg neglelakk , men ikkje når du teke bilde av dej sjøl, å halve BH ‘ en vise ? -.^ Lol!:)

    18. Hvorfor er du medlem av Unge Høyre, og ikke for eksempel Venstre, når miljø og dyrevelferd er så viktig for deg??

    19. Årh.. jeg kunne godt begynt i unge høyre, for å vært med de guttene!
      Bratz-filmene er best!

    20. Kan ikke du skrive et innlegg hvor du forteller om hvorfor du nå er medlem i et parti som står for helt andre verdier enn de du tidligere følte passet for deg. Det er en stor overgang og jeg tror mange lurer på det samme.

    21. Jeg ELSKER barbie filmer! min hemmelige singel-oppførsel vil være å se på Hannah montana, Wizards of Waverly place, Barbie filmer og masse disney + klikke meg lenger og lenger inn i youtube! 😀

    22. Heii! Jeg er en stooor fan av bloggen din! Elsker ALT med den!
      Jeg lurer litt på om du liker sånne boyband eller sånt, som foreksempel One Direction, The Wanted, Justin Bieber, Ed Sheeran…?

    23. Du lager hele tiden sånn duck-face på bilder… kan ikke du prøve å smile litt istedet? Duck-face ser helt stygt og bîtchy ut -.-

    24. Man er ikke med i et parti hvis du syns at guttene er sjekke!!!!!
      Stem Arbeiderpartiet!!!!
      Har ikk e noe imot at du stemmer på høyre:)

    25. Trodde du var stolt medlem av AUF? nå som 22. juli oppstyret har senket seg er det kanskje ikke så kult lenger?

    26. Vet ikke hvordan det er der du bor, men her jeg bor er unge høyre fylt med idioter som bare lar folk høre det de vil høre når de liksom skal representere et parti og ta standpunkt. Dessuten kjøper de medlemmer med å invitere de på gratis pizza og friste med gratis hotell- og spaopphold om de blir med i partiet. Nei, jeg er jammen glad jeg er sosialist.

    27. Alle ser hvordan Jens har styrt landet de siste årene – RETT VEST. Er en grunn til at 2/3 har valgt å droppe ut av AP. Go Høyre!

    28. Wow, og jeg som trodde du var smart. Dette viser helt klart at du er nok en ravdum blondine uten like, skam deg. Høyre er en skam for landet, og jeg håper noen trekker pluggen på de snart, de vil privatisere hele Norge og trekke fra alt av likestilling vi har, rasshull.

    29. Sophie skrev for noen dager siden at hun byttet fra AUF til unge høyre fordi hun er mer enig med dem. Hahaha, klarer ikke bestemme meg for om det er trist eler morsomt at dere faktisk bryr dere…

    30. Hermer etter Sex and the City much?
      Det er sykt at du, en smart og oppgående jente, frivillig velger Høyre.

    31. Du skrev jo for under ett år siden att dem som stemte annet enn rødgrønt ikke kunne ha snev av sympati i seg. Og att du brydde deg om alle menneskers vellferd , og du var så langt fra øyre og frp som du kunne forblitt.
      Rart og være opptatt av felles sosiale goder, men så er man ikke det lenger da og gjør helomvendig?!
      Du er vel virkelig ikke med i ett parti pga. Guttene , det blir i såfall for dumt.
      Sikkert mange som lurer , du kan jo skrive hvorfor du gikk fra en ytterside til en annen. Det var jo også en rask overgang.
      Du skrev også att høyre var de rikes parti , så det er det du bryr deg om nå ; penger.

    32. Hvordan går det med UH for tiden? Medlem, men på andre siden av jorden (Kina) så passiv medlem akkurat nå. Studerer her for et år.
      Og vet det høres veldig feil ut, men ikke bry deg om stygge kommentarer på bloggen.
      Du tørr si dine meninger, og det er kjempe bra. Stå på videre! Og verv flere medlemmer neste gang(A)

    33. Folk melder seg ikke inn i feil parti. Idioter melder seg inn i feil parti for all the wrong reasons, og du er en av de.
      Synd at du meldte deg inn i AUF bare for oppmerksomhet, men bra sånne som deg finner dere til rette i Høyre, der dere hører hjemme.

    34. WHAT!?
      Greit nok at du har mye penger, men tenker du ikke på dem rundt deg? Høyre er partiet for de rike, greit nok. Men det du sier nå er at du mener at vi skal ha ALT privat, slik at DU får best behandling på ting. Og i tillegg så melder du deg ut av AUF for å så gå inn i motsatt parti? Noe stemmer ikke helt her. Kanskje du meldte deg inn i AUF pga sympati, men der tror jeg du dret deg på leggen..
      Skal ikke si at Høyre er et dritt parti, siden dem har masse bra, i likhet med andre partier, men du må tenke på helheten, ikke bare det lille du får øynene opp for. Bedre skole står alle partier for, men handler om hvilke prioriteringer dem tar. Les litt mer om partiene før du legger ut dette her, for det provoserer veldig. Hvis du kan det meste om partiet, så er det greit, men regner med at du ikke kan det. Og ikke vits å diskutere med meg der, jeg sitter i styre i AUF Hamar, og har hvert med i 3 år nå, så hvis du har noe å komme med, så greit. Men husk at det finnes 170 000 BARN i Norge som er under fattigdoms grensen, og dem har en mor å en far, så det er en del i Norge som er ”fattige”. Og det høyre mener er jo at ting skal privatiseres, noe som kan være ganske smart, slik at sykehus køene blir kortere, men der har man et dilemma. Da får ALLE de ”rike” MYE bedre behandling, siden de flinke legene drar dit, og dem som ikke er så flinke blir på de offentlige sykehusene.. så good luck, håper virkelig du viste det her fra før av, eller har du spydd deg på leggen også 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg