Dverg på løpetur

I dag blir en fin og avslappende start på uken! Skal bare ta noen drinker ute med jentene ettersom min kjære Lisa har bursdag og vi har tursdag med skolen i morgen, det passer jo perfekt! Turdag = fridag. I alle fall for meg, hihi! 

Dagen min kunne ha startet bedre.. Jeg skulle rekke bussen og akkurat når jeg var utenfor en barneskole begynte sikkert 40 barneskoleelever og løpe sykt fort, jeg skjønte ikke hva som skjedde før jeg så bussen i det fjerne. Så jeg måtte altså løpe som en gal sammen med en kvart barneskole for å rekke bussen, haha. Litt av et syn! Og siden jeg er så lav så det virkelig ut som om jeg hørte hjemme blandt den flokken, haha. Følte meg så dum! Så mistet jeg mobilen og headsettet i bakken og stresset som bare det, mobilen min er virkelig på kanten for å bli helt ødelagt nå. Heldigvis gikk det bra! Jeg går liksom enda og håper at jeg skal bli litt høyere, jeg kan jo ikke være 1.59 cm og få barn, gifte meg osv?? Det gir jo ingen mening! Kjære gud, vær så snill. . Så et lite spørsmål til dere – om du måtte velge mellom og vokse 10 cm eller krympe 10 cm, hva ville du valgt? Jeg ville vokst, uten tvil! 

Har også funnet noen kjempefine ting på nettet til dere, vil bare ha ALT! Men aller helst vil jeg nok ha jakke nr. 6, herregud snakk om perfeksjon! I alle fall så perfekt som en jakke kan bli. . Drømmer meg bort litt, jeg. 

1. Kjole fra nelly HER //  2. sko HER // 3. batman-tskjotre HER // 4. kjole HER

5. Sko fra nelly HER // 6. Jakke HER // 7. Sko HER // 8. Tskjorte HER 

9. Kjole fra nelly HER // 10. Skjorte HER // 11. Tskjorte HER // 12. Sko HER // 

 

13. Kjole HER // 14. Bluse HER // 15. Blazer med paljettarmer HER // 16. Tskjorte HER 

 

202 kommentarer
    1. Først så var jeg veldig ufornøyd med at jeg er så høy. Jeg ble kalt sjiraff, flaggstang og lyktestolpe… Det virker kanskje bare morsomt, men det såret. Men jeg har også fått mye skryt av voksne og venner av høyden min. Så jeg er blitt mer og mer fornøyd med at jeg er 1.80 høy. Så jeg tror faktisk jeg ville vært så høy som jeg er jeg, uten å endre.

    2. Ville så sykt blidd lavere!! Er ca 1.70 og er bare 13… Kan ikke bruke de høyeste hælene mine, da blir jeg 20 cm høyere enn alle andre…

    3. Jeg er nærmere 170, og syns jeg er lav, haha 🙂 Fin skjorte forrsesten, hvor er den fra?

    4. HAHAHAHAH 😀 morsomtse innlegget ever!! 😀
      Jeg er 15 år og er 170 cm, jeg føler meg lav. Hva føler du deg da? xD Hihi sykt søtt å være lav da menmen <3
      HIHIHIHIHIHIHIHI :DDD <3 tnåeee

    5. LolZ mamma er 1.59 og det ser faktisk ikke dumt ut i det hele tatt. Hadde sett dumt ut nå, jà, men når du ikke ser ut som en liten baby i ansiktet lenger så kommer det ikke til å se dumt ut.

    6. Bloggen din er sykt kul og inspirerende! Spesielt liker jeg “Hjeresaker”… Ville bare si det!
      Men om jeg skulle bli 10 cm høyere, eller 10 cm lavere, ville jeg blitt lavere, for jeg er bare 12 år og er ca 1, 57… er en av de høyeste i klassen, og resten er så lave, så det er ganske kjedelig…

    7. KRYMPE .. jeg er 1.72, kan ikke gå i høye sko :'( og i noen tilfeller er jeg høyere enn gutter osv.. faen as

    8. Vokse!! Jeg er bare 1.45 og 14 år, og legene sier at jeg cirka kommer bare til og ende opp med og være 1.48… 🙁

    9. ville definitivt krympet 10 cm! er ikke noe morsomt å gå på 1vgs å være 177 cm. er jo høyere enn så utrolig mange gutter:/

    10. Ville krympet 10 cm, er 173 cm, men med høye heler så blir jeg fort over 1.83 cm – noe jeg virkelig ikke liker i det hele tatt.. jeg ville trives i en høyde på 1.60 🙂

    11. Jeg elsker å være kortere enn gutter, altså ville jeg nok krympet 10 cm og vært 1.55 høy.. Syns 1,75 er liiiitt for høyt, spessielt med høyhælte sko haha 🙂

    12. Jeg er 174 cm, og jeg vil hverken vokse 10 cm eller krympe 10 cm. Jeg er utrolig fornøyd med høyden min. Får høre fra gutter og jenter at 174 cm er den perfekte høyden. Jeg må ærlig innrømme at det ser litt små rart ut å være rundt 1.60 høy. Ikke du, siden du er slank, da ser du automatisk litt høyere ut på bilder. Men det er så mange på 1.60 som har så stor og brei rumpe, det ser ut som at noen har most dem sammen xD Må le hver gang, også tror dem jo selvfølgelig at de har den flotte og store rumpa, når de bare ser ut som en liten nisse/dverg. Har ei venninne som er 1.58 cm, og hun har sånne former. Man kan jo ikke noe for hvordan man ser ut, men det er absolutt ingen fordeler med å være lav. Jeg kan gå på konsert og se bra til senen i helt vanlig og behagelige sko og dermed å ha det kjempe gøy hele kvelde. Og går jeg i sånn 7 cm sko, blir jeg ikke mer enn ca 1,80 og jeg synes heller ikke det er høyt. De fleste og kjekkeste guttene er rundt 1.85m.
      Også må jeg legge til det at det å se ei på 1.60 med en på 1.85m er utrolig dumt!! Må alltid le når jeg ser sånne merkelige parr, fordi JO det ser dumt ut 😛

    13. Jeg er 14 år og 1.64, Men den ene bestevenninna mi er 1.81( hun ser over hele 9.endeklasse korridoren uten problemer, hehe) og den andre bestevennina er 1.53!
      Det er så utrolig stor forskjell på høyden til folk som er like gamle, det er helt utrolig!

    14. Du er nydelig, Sophie! Ligner sykt på en barbie (positivt ment) <3
      Jeg ville nok vokst 10 cm! 🙂 Går i 10'ende og er 161-162 cm høy - ville gjerne vært høyere!

    15. før jeg fikk kjæreste som gjorde at jeg elsket høyden min (1.76) så gråt jeg faktisk hver kveld fordi jeg ville være lavere. nå har min fantastiske kjæreste fått meg til å elske høyden min <3 alle kompleksene jeg hadde før jeg møtte han er faktisk vekke!

    16. Jeg er ikke mer enn 2-3 cm høyere enn deg,så hadde ikke gjort noe og bli et par centimeter høyere.Jeg er snart 20,og jeg har ikke vokst siden 9-10 klasse.

    17. vokst, er 1.54 og ødelegger livet mitt.
      Går i niende klasse så har fortsatt en sjanse til å vokse men.. søsteren min er like høy som meg.. såå

    18. Åhhh…Du er sååååå driit pen!! Du ser jo ut som en barbie. På det ene bildet viste jeg helt ikke om deg var deg eller en kjempe fiiin barbie <33
      Ville vært 10 cm høyere.... :P:P

    19. For og si det sånn: Jeg vil selvsagt vokse 10 centimeter, men om jeg skulle få valgt mellom å være 1.58 og 1.80 hadde jeg valgt 1.58. Da kan jeg gå i høye heler uten å se ut som en giraff!

    20. Jeg er 1.66 cm! Jeg ville vokst 10 cm tror jeg, synes det er litt fint å være høy egentlig! Mye finere enn å være lav etter min mening!

    21. Kan du begynne å bare ha klær fra nelly igjen? Jeg, og sikkert mange andre lesere, har ikke tilgang på de andre nettsidene (nastygal, romwe osv) fordi de ikke har postoppkrav :/

    22. krympe! uten tvil! bedre å være kort for da kan man bruke høye hæler for å bli høyere mens når du er høy kan du ikke gjøre noenting for å bli lavere..

    23. faen da! ikke klag på høyda de, finnes folk som er mindre, jeg er kun 155…. og jeg hadde gjerne vært 10-15 cm høyere…
      – HaMaHo

    24. Ahhh,de brynene de brynene dine..vipper og bryn på halv 8.desuten kan du ikke være mer enn 150 høy.sorry,men du er såååå lita og sped.

    25. Må le av Mina Charlotte her altså. Man merker at hun vil være lavere haha. Jeg er 150, slank og jeg har fått høre av GUTTER at jeg har den mest perfekte kroppen ever, når man er 175+++ så har man null former, og ser ut som en lang tynn strek… Heller være liten, søt og uskyldig, enn å være høy,ha mannlig trekk og ha null former! liten = feminin, høy = mannlig. Sophie, vær fornøyd med kroppen din! den er PERFEKT.

    26. Ville nok valgt å krympe 10 cm. Har alltid vært høyere enn alle andre, så ville vært fint å være lav til en forandring. Men, så er det jo slik at vi blir jo ikke fornøyd uansett! De som er lav vil være høy, og de som er høy vil være lav.

    27. Jeg er 183cm, og har slitt med høyden min hele livet. Så jeg ville garantert krympet 10cm, kanskje 15 og…

    28. vokst definetivt! jeg er 1.61 og det ville vært trist og være stuck som det resten av livet

    29. Er du 1.59?? eg kjenner ei jente som går i 7 klasse og hu er 1.74!!!Men eg er 11 år og ca 1.50, og ville absolutt valgt å vokse 10 cm!!<3

    30. jeg er like lav som deeg… eller 159,5 😉 Men jeg kunne godt bare vært 5 cm høyere! Men sliter alltid med og finne bukser i butikker som faktisk passer til meg i både leng og bredd.. fann en kortbukse til “normale” personer som passet meg PERFEKT i lengden, har blitt mobbet mye i etter tid ass 😉 Hadde vært fint om du kunne tipse om butikker som har bukser for “oss” lave ;))

    31. jeg er 1.78 cm, og har ikke særlig lyst til å bli 1,87 haha! men som 1.67 blir jeg for lav for min smak igjen… jeg elsker laaange bein.. så ingen av delene haha!

    32. Er 1.58 og hadde gjort hva som helst for å bli 174! Hater å være dverg, bare upraktisk også synes jeg det er så fint å være høy, slank og blond <3 Også pen da!

    33. Ville vokst.. er 21 år og like lav som deg. Ikke alltid like gøy.
      Har bare vokst 9 cm siden barneskolen. 🙂 Men det er jo en fordel med det. Alle guttene er høyere enn meg uansett. Og jeg kan gå med høye sko uten å bli kjempehøy. 🙂

    34. Du er så utrolig heldig som er så lav! Jeg elsker å gå i høye hæler, og kunne gjort det hele tiden, men hater å være høyere enn alle andre… Jeg er 1,68, og vokser ennå. Ville helst gått ned 10 enn å gå opp 10 xD 🙂

    35. Jeg ville nok ha vært den høyden jeg har… Jeg er 1.65 og er 14 år. Er fornøyd med det, for jeg liker best å være lavere enn de fleste andre, men samtidig ikke være for lav 🙂 Jeg digger bloggen din, Sophie! Du er den beste bloggern og jeg har lest den kjempelenge! Du er så pen OG smart!! Du tenker ikke bare på sånne jåleting, men du bryr deg også om samfunnet og sånt! <3
      Ha en fin dag, uke, måned, år! Det fortjener du!

    36. jeg ville nok krympet 10 cm, om jeg skal være ærlig. Jeg er 177, så jeg hadde vært 167, noe som er perfekt høyde i mine øyne. da kunne jeg gått med høye heler! 🙁

    37. Er selv 96´og 1.59 høy.
      Men sophie: det er da bare fordeler med å være lav:
      – guttene er alltid høyere enn deg, så det er 0 stress
      – du får mye bedre plass i f.eks. fly, bil osv enn de som er høye
      – du kan gå med så høye hæler du vil
      – du sliter aldri med at f.eks. bukser er forkorte
      og husk: de lave er alltid de søte 😉

    38. KRYMPAA !! eg er 1.76 og er ikke glad, eg er nesten den høyeste i klassen min, og lever bare i håp om at alle skal bli 1.80 liksom haha ;*

    39. Jeg er 1,82 så jeg hadde gjort mer eller mindre ALT for å krympe 10 cm. Bare 7 cm og hadde jeg vært kjempeglad..!
      Hahah, døør av beskrivelsene dine Sophie. søtt!

    40. jeg er selv 16 år, og bare 145-146 cm høy. Syns ikke du har så mye å klage over, men skjønner det selfølgelig! Vennene mine sier til meg at jeg ikke er såå lav, men herregud, jeg vet jo at jeg er det.. Har slitt en del opp gjennom årene med dette, og gjør det fortsatt, men er ingen som vet om det. Jeg ville definitivt vært høyere!
      btw. du er helt perfekt slik du er!

    41. Er 1.75, men hadde likevel valgt å vokse 10 cm istede for å krympe 10 cm. Elsker å være høy, og hadde ikke gjort meg noe å bli 10 cm høyere 🙂

    42. hehe slapp av…. Jeg er 19 år og er 1.57 så det er like ille.. hehehe… Men ja kunne lett vokse litt

    43. Hahah! Jeg ville gjerne krympet 10cm, det er utrolig fint å være lav syns jeg. Jeg er 13år og 160cm, men jeg føler meg høyere enn alle rundt meg. Å det hater jeg.

    44. Jeg ville gjerne krympet 10 cm, for da hadde jeg blitt 162-163 cm og ikke 172-173 cm.. Da kunne jeg gått med høye heler hele tiden uten å føle meg for høy.

    45. jeg ville garantert krymper 10 cm. Det er ikke veldig gøy å være høyest i klassen, til og med høyere en guttene.

    46. jeg er 15 år og 170 og jeg synes egentlig det er helt perfekt høyde, så ville ikke valgt noen av delene jeg ! men om jeg skulle valgt så hadde jeg nok valgt 10 cm høyere! synes det er så fint og være laaang og slank, så hadde ikke gjort noe om jeg hadde blitt enda et par cm høyere! 😀

    47. Jeg e 169 høy og ville ha krympet ti cm, bestevenninen min e 156 ca, og jeg føler meg kjempe høy når jeg går side ved side med hun !

    48. jeg ville krympet, fordi jeg syntes det er så pent å være lav 🙂 ..og da kunne jeg brukt heels når jeg er med kjæresten min, ikke ellers 🙁 hahaha

    49. Jeg hadde velgt å vokse 10 cm, hadde ikke gjort noe! Føler meg skikkelig lav … MEN DU ER SYYYKT PEEN!! 🙂

    50. Jeg vill ha vokst 10cm. Hadde jeg krympet hadde jeg vært 155cm…
      Elsket bilde nummer 2 av deg! 🙂

    51. 14 år og 1.72 er ikke alltid like gøy, ville nok krympet 10 cm. Men da vil jeg nok sett ut som en liten bolle, da måttet jeg nok slanke meg 10 kg også. Haha! Fint med nette jenter etter min mening:)

    52. Vokse, er 1.50, 98’er .. Mamma er like høy som deg, og er gift og har barn, ser ikke hva som er galt med det ..?

    53. Syntes egentlig at alle former er kjempefint. Og det mener jeg helt ærlig! Jeg er vell noe midt i mellom høy og lav. Jeg er 1.65, så jeg ville vell ha vokst 10 cm. Men det er dritfint å være høy og slank, mens det også er kjempefint å være liten og søt 🙂

    54. har lest bloggen din syykt lenge nå, jeg blir like fasinert hver gang jeg er her inne. jeg trodde ikke det gikk an å være så barbie og i tilleg være så inteligent og smart samtidig, men det har jeg altså fått intrykk av at du er. i begynnelsen må jeg innrømme at jeg ikke trodde jeg likte bloggen din, for førsteintrykket var veldig rosa-blogger. etter å ha lest 2-3 innlegg ble jeg veldig interesert. jeg måtte innom for å se oftere og oftere, og nå er jeg innom opp til 5 ganger per dag. du skriver utrolig bra, og du er rett og slett et forbilde for andre. du er ikke som alle andre bloggere som tar selvtillit fra lesere med å vise hvor bra du har det og hvor perfekt du er og skryte av alt, i stede gir du selvtilit gjennom tekstene dine. du er så utrolig flink til å få folk til å føle seg bra. det virker på meg i allefall at du virkelig vill at folk skal ha det bra og at du bryr deg. jeg har vertfall fått bedre selvtillit av å lese bloggen din. jeg vil bare si takk!

    55. Æ e 158-160 omtrent, nåt mellom der. D e jo helt vanlig i Finnmark, føle mæi hverken lav eller høy. Så d e nu akkorat d samme.

    56. er 1.63-64 tenker jeg og har sykt lyst å vokse, men ikke høyere enn 1.70 kansjke 🙂 hehhe
      du ANER ikke, hvor mye jeg lo når jeg leste overskrifta og fortsatte neddover innlegget. Jeg HØRTE stemmen din snakke gjennom ordene og hadde latterkrampe, føler jeg får trent magemuskelene her x)

    57. jeg er 1.60 og er 14, og alle i klassen min er skikkelig lave…såå, jeg vill nok krympet 10cm, for jeg vil være liten og søt, hehe! jeg er misunnelig på deg jeg 😉

    58. Vil helst krympe !! Føler meg så stor med mine 173 og det hjelper ikke at jeg mest sannsynlig vokser enda mer :s blæhh

    59. Jeg er 154 cm høy. Synes du ikke jeg skal kunne få barn og gifte meg av den grunn? Har ikke vokst siden syvendeklasse, og nå går på vgs 2. Sorry ass, men det her blir bare for drøyt. Tenk heller på de som har det mye værre enn oss da, de som bare ble 145 cm. Du er med på å gjøre allerede selvkritiske jenter enda mer kritisk. Hvorfor er det dumt å være lav?

    60. Hahaha, kjenner meg igjen. Jeg ville vokst 10 cm, men jeg må vel bare godta den høyden jeg har. Har vel egentlig godtatt det en stund nå. Var kjipere å være så lav på ungdomsskolen 🙂

    61. Du aner ikke hvor sykt heldig jeg syns du er! Jeg HATER høyden min, er ikke sykelig høy eller noe, 170 cm. Men jeg hater det! Er høyere enn de fleste vennene mine. Om det hadde gått, kunne du gjerne ha fått hele 10 cm av meg.
      Vet alle sier det er så fint å være høy, men jeg har helt angst for å bli høyere! syns ikke det er noe fint i det hele tatt, og det mener jeg. Det legger en STOR demper på selvtilliten min, selv om jeg ikke skjønner hvorfor. men jeg har vel alltid ønsket å være hun “lille søte”. Kunne heller vært 150 cm, enn 170!!

    62. Jeg er hele 157 cm. Er gift og venter barn. Tror nok heller det er andre grunner til at du kanskje ikke blir gift lille venn.

    63. Jeg hadde valg å bli 10 cm lavere, fordi jeg er 1.70, og jeg HAAATER det!!! vil bli lav! 🙂
      – DU ER HELDIG SOM HAR DEN HØYDEN <3

    64. haha, stakkar! Jeg er 165, kunne ikke tenke med å være høyere, eller lavere for den saks skyld! vet ikke hva jeg skulle ha valgt.. Hvis jeg var 175 kunne jeg ikke gått med hæler (uten å føle meg awkwardly høy), jeg hadde vært mye høyere enn kjæresten min, og jeg har sett hvordan det er å være skikkelig høy når man danser med en vennegjeng. Men jeg ville ikke ha vært 155 heller.. Skulle jeg ha valgt, så måtte det ha blitt 155.

    65. Ingen av delene! Hvis jeg hadde vokst 10 cm, hadde jeg blitt 1.87 cm høy, og det er ikke så stas. Men jeg elsker ha lange bein, så 1.67 ville jeg ikke vært heller! 🙂
      Digger stilen din i det siste forresten!

    66. Jeg er selv bare 1.47 og 16 år… Jeg har ikke vokst siden jeg var 14 år… så jeg forblir nok lav. Men håper du leser dette: Ugress vokser fortere enn blomster <3 Noe som vil si at vi er blomster og de mega høye er ugress, hehe.
      Jeg er ganske liten, nett og spretten. De fleste tar meg for å være 9-10 år p.g.a strl. Det er også vanskelig å finne klær... OG sko... har sykt små føtter.. 34 *kremt*... Så da jeg begynte på ungdomsskolen(1.39 m) trodde lærerne at jeg hadde tatt feil av barneskolen og ung.skolen som ligger ved siden av hverandre.
      Håper du skjønner at det finnes lavere folk enn deg, som gjerne vil ha høyden din(ikke ment frekt).

    67. Du er så søt Sophie:-) nå har det seg slik at når man blir gravid slutter man å vokse(- i høyden altså. Thehe.) Så det ser nok ut til at du må nøye deg med den høyden du har! 🙂 og du er absolutt vakker slik som du er:-) klem leser fra trøndelag:-)

    68. Jeg er 1.59, og har vokst 1 cm siden 8. klasse. Hadde ikke gjort noe om jeg ble noen cm høyere, men klager ikke over høyden min. Å være rundt 1.58-1.65 er jo normalt for jenter. Det er ingen vits i å føle seg lav når man er 1.60 – moren min er bare 1.55 cm.
      Jeg så ei over skrev at ugress vokser fortere enn blomster, og at vi lave er blomster mens de høye er ugress. Bare for å være litt gledesdreper, så må jeg si at blomster (kanskje ikke de man planter selv) også er ugress, haha 🙂

    69. sier du at jeg ikke burde stifte familie pga jeg bare er 155 høy ? 🙁
      moren min er også liten, skulle ikke jeg vært lagd pga det bare var feil? 🙁 det er sånne ting som gjør at jeg mister den lille selvtilliten jeg hadde når det kom til å være så liten… hater det

    70. Krympe 10 cm, HELT KLART! Er 1.69, så det å ha fått muligheten til å blitt 1.59 kunne jeg seriøst saget av armen til noen med en rustete håndsag fra 1893 for.

    71. Jeg ville definitiv vært 10 cm lavere. Er 175 cm høy. Men jeg har fått masse skryt av at jeg kan bli modell fordi jeg er ganske tynn også.

    72. Ville krympet, er 176 høy, og kan ikke gå med høye hæler uten å bli mann! haha. Jaja skal ikke klage, er fint å være høy også 🙂

    73. Hahaha, morsom overskrift! 😀
      Jeg går i niende klasse, og er 157cm.. ville helt klart vokst ti cm, siden vennene mine er sånn ti cm høyere enn meg.. :)tror ikke jeg vokser stort mer heller nå, men tar det som det kommer.. men du er jo så pen, så du burde være fornøyd med deg selv!!

    74. Jeg er 19 år (blir 20 om 5 mnd) og er 152 cm og blir ikke høyere. så du sier at det er galt? At jeg ikke kan få meg hus og barn fordi jeg er ”for lav”? Dette er det mest respektløse innlegget jeg har lest her inne. Det er absolutt ingenting galt med og være lav, høy, tynn, tykk eller midt i mellom. Alle er likeverdige og selv om du har noen cm for mye eller for lite, så betyr virkelig ikke det at (dine ord) ”det ikke gir mening og gifte seg eller få barn når man er 159cm” Synes virkelig du skal tenke deg om før du legger ut til så mange lesere om at det ikke gir mening og gifte seg og få barn når man ikke er så og så høy.
      Hilsen Annkristin

    75. Jeg er 18, har ikke vokst 1 mm på 5 år, har vert 151(150,7) siden da, og jeg kunne veldig gjerne hatt 20 cm til. Men jeg trives som en lav jente, det er mye mer attraktiv å være 150 cm høy, enn å være jente og 180 cm høy! Jeg er ikke for lav til noe annet enn å ta de skumleste karusellene osv i forskjellige fornøyelseparker, men det gjør meg ingenting – jeg hater karuseller. Jeg har en kjæreste som er 189 cm høy, det ser ut som han er pappaen min, men høyde har ingenting å si, høyde går på samme fokus som kroppideal, en skal være 175 cm for å være “perfekt”, og man skal være 65 kg i tillegg til det. Du sier at du er i mot alt pressen skriver om slanking, være tynn og slank, men nå går du helt i mot det du selv har sakt.

    76. Sia eg allerede e 1,75 ville eg heller blidd lavare enn høgare. :p Vi kunne godt ha bytta! Bedre å vær liten å søt sant 😉 Pluss att når eg e ute på fæst og sånn og har på meg høghælla bli jo alle andre så lav. x)

    77. Jeg er 15 og er 1,73 cm høy, tror nok ikke jeg ville krympet ti cm så det måtte nok blitt å vokst ti cm, selv om det kunne blitt litt veldig høyt 😛

    78. Er 176, så ville nok krympet viss jeg MÅTTE velge. Da kunne jeg også gått i 16 cm hæler uten å bli to meter liksom… men ellers elsker jeg høyden min 🙂

    79. Krympet. Er 175 cm og kunne ikke tenkt meg å bli 185 cm!
      Jeg er ca like lang som kjæresten min, så jeg vil ikke bli lengre nei. 🙂

    80. Jeg sier ikke dette for å være slem eller noe lignenede, bare en liten gnutt med ærlighet: Vet du hva motörhead er ? Om du ikke vet det synes jeg du ikke skal kjøpe den toppen. Hater å måtte si det men jeg missliker sterkt når folk som ikke vet hva bandet er går med deres logoer på toppen. Irriterer meg grundig og vet ikke hvorfor, men du ser ikke ut som en som hører på Motörhead anyway 🙂 Digger bloggen din sterkt så er ikke vondt med ellernoe 😉

    81. jeg er 1,80…så ville gjerne ha krypet 10 cm ja…jeg er 15,og var like høy når jeg var 14.Men vær så snill, samma hvem som leser, hvis dere er sammen med en person som er høyere(enten det er 1,70eller 1,80) ikke si “å du er høy!”hvis en lavere person står ved siden av.Jeg opplever det HELE tiden,men jeg kan ikke si at det gjør med j***** uskikker på meg selv så jeg smiler og jatter med.vær så snill! Du vet aldri hva som er bak smilet til en person!Jeg kan si at 100% av alle “høye” veit det! Vi veit det!Det er frekt og si “du så lita du er”, men ingen ser ut til og bry seg om at noen sier “å du er høy”.Jeg selv mener at andre høye er drit pene osv…men jeg er usikker på meg selv.Samme med de som er lavere!

    82. Jeg er 1.60 og 15 år, og jeg føler meg driiit lav. Så skjønner hvordan du føler deg 😉 jeg ville helt klart vokse 10 cm, og det fort!

    83. Jeg ville ABSOLUTT krympet 10 cm!!! Er 175cm og HATER höyden min MAKS!! Ville gjort alt for å bli minst 7 cm lavere 🙁 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg