det er gøy å se dum ut!

Jeg har brukt kvelden min på å ta igjen litt etterlengtet søvn, og bortsett fra det har jeg lest igjennom partiprogrammet til høyre hundre ganger slik at jeg skal kunne alt. I neste uke skal vi på diverse skoler i Harstad og ha stands, det vil si fortelle om partiet og kanskje verve nye medlemmer! Gleder meg veldig, tror det blir en lærerik opplevese for meg og forhåpentligvis de som velger å stoppe innom for en prat :D Før jeg legger meg skal jeg lese igjennom programmene til de andre partiene også, er greit å kunne slik at man kan si ” på dette er vi bedre enn dem for de vil sånn og sånn” om dere skjønner. Jeg kan jo hovedsakene til de andre partiene også, men jo mer – jo bedre! Jeg er så utrolig stolt over meg selv, jeg kjenner så mange som kun bryr seg om seg selv og det som skjer rundt dem – alt handler om hva de skal ha på seg og hva som skjedde på byen i helgen. . . Kan ikke se for meg å ikke være opptatt av hva som skjer rundt i verden.

Jaja synd for meg at jeg ser så dum ut, jeg er veldig undervurdert om jeg får si det selv og blir egentlig aldri spurt om hva jeg mener om det ene eller det andre (nå tenker jeg på diskusjoner på skolen), men men :) Er så gøy å se dum ut og overasske de aller fleste når man åpner munnen, det har jeg hørt flere ganger ;) Så det jeg liker best med meg selv må nok være at jeg alltid vil lære mer og prøver så godt jeg kan! Hva er DU mest stolt over med deg selv? Kan være noe du har gjort, noe med utseende, personlighet – uansett! Vil gjerne høre ♥ 

Meg og Jens på en vanlig dag, just chillin. Hahahahah. 

53 kommentarer
    1. Jeg er stolt over at jeg har betalt alle de “store” tinga i livet mitt selv. Spårkreisen min til Malta, russetiden og billappen! 🙂

    2. Kan du skrive et innlegg om macen din? <3
      sånn positive og negative ting om den, hvilken type du har, om du er fornøyd, hvor mye den kosta, hvilken butikk den ble kjøpt på osv?

    3. Jeg er ganske fornøyd med utseende mitt, selv om jeg sikkert kunne godt ned et par kg ;p ellers er jeg ganske fornøyd med personligheten min, jeg er veldig blid og positiv. 🙂

    4. Fornøyd med håret mitt når det er langt og litt sånn beachaktig og evnen jeg har til å lære fort og god hukommelse, haha!:-)

    5. AUF<3 Jeg er så glad for at jeg kan engasjere meg i samfunnet og hjelpe til med å bygge et bedre samfunn:) Jeg driver også med ungdomsarbeid hovedsaklig for konfirmanter men har også en kunstgruppe for jenter. Grunnen at det bare er jenter er fordi da vi kan snakke om jenteting som er litt tabu;P Du er flink, stå på! 😀

    6. Ikke noe jeg er så stolt av. Kanskje at jeg har blitt bedre i matte, og jeg er flink til å danse, har opptredd flere ganger, som er stort siden jeg har scene skrekk, må være det eneste.
      Kan du forressten legge ut et innlegg om selvtillit? <3

    7. Hahha du ana ikke kor latteli du høres ut når du sitt å sir at det e arti se dom ut men overask alle,haha? Bevis jo bare kor dom du e:s plis skjærp dæ! Byn å blir fette irritert av de hær utsagnan dine nu

    8. Du virker jo som du bare bryr deg om deg selv.. Extensions for eksempel? Du bryr deg ikke om at damer i India tror de barberer av seg håret for en hellig Gud, mens håret dems i stedenfor henger på hodet ditt? JA, luxushair (som du roser opp i skyene) driver også med dette!

    9. Heidu!
      vi er en liten gruppe på 1MK.
      vi har en konkurranse på skolen vår, hvor det er om å gjøre å ha den beste reklamen. Den reklamen som får flest visninger på youtube, vinner.
      så om du kunne tatt en titt på denne, og kanskje linket til den, hadde vi satt stor pris på det!
      det er ikke profesjonelt i det hele tatt, og vi fikk bare en skoletime på oss til å lage den.
      http://www.youtube.com/user/SteneManHD?feature=mhee

    10. Jeg er stolt over at jeg betaler alle klærene mine selv, sydenturer og osloturer for å besøke vennene mine som bor der. Og at jeg laget en spesiell dokumentar av venninnen min som har dysmeli og den har fått nesten 80 000 visninger!

    11. Hva førte til at du foretok et partibytte? Ønsker veldig gjerne dette som svar i ett politisk innlegg der du forklarer 🙂

    12. Så godt å se at du engasjerer deg! Selv sliter jeg veldig med å velge mellom FRP og Høyre, så om du vil skrive litt om de to partiene mot hverandre hadde det vært veldig moro 🙂
      ♥ Lizbethosnes.com – Hverdag, mote og livet med en spiseforstyrrelse

    13. Jeg er stolt at jeg er med i AUF! At jeg er med på og forandre verden til ett bedre sted og stolt over hvordan vi står sammen. Og politikken vår!
      AUF♥
      Men det er godt og se at du engasjerer deg! Selvom jeg ikke er så fan av høyre! 😉

    14. Kan du skrive om overgangen fra AUF til unge høyre, og hva du er enig med høyre i? Og hvilket parti liker du minst/minst enig med?

    15. Det er bra du er engasjert i politikk og hva som skjer rundt omkring i verden. Jeg selv er uenig med høyre, og holder mest med sv og rødt. Men uansett, bra du ikke er likegyldig 🙂

    16. Jeg er veldig interessert i å høre hvorfor du gikk fra å være AUFer til å være med i Unge Høyre? Man kan jo trygt si at disse to partiene har store forskjeller x)
      Selv er jeg AUFer og trives med det.

    17. Hei! Synes det er kjempeflott at du engasjerer deg og støtter Høyre. Jeg bare lurte på om du kunne skrive et innlegg om hvorfor du byttet fra AUF til Unge Høyre? Hadde vært interresant å lese, da disse to partiene er rimelig forskjellige:)
      Stå på Sophie!

    18. Er kanskje mest stolt av at jeg også engasjerer meg i veldig mye av det du gjør! Dyreplageri osv, og at jeg overlevde det vanskeligste som har skjedd hittil i livet mitt! Elsker deg<3

    19. haha, er helt enig med deg i det at det er gøy å se dum ut, og så bare plutselig virke driit smart 😛 Virker selg ganske blond noen ganger, og får ofte den kommentaren “oi, du kunne det faktisk/oi, det var faktisk smart det” hehe, er like gøy vær gang!

    20. du mener det er gøy å være dum?
      haha hvordan var det å være medlem av auf bare på grunn av det som skjedde på utøya? Hahaha bare at du kunne finni på å gjøre det sier jo litt om hvorfor du passer inn i høyre.

    21. haha, føler med deg! Alle tror at jeg er så jævlig dum og ikke kan noe, men jeg er ganske så smart og har mye fakta inni meg. Prøv å si imot meg og du får høre noen harde og solide argumenter! 🙂

    22. Var ikke du med i AUF? 😮
      Hva gjorde at du bytta?
      Jeg er veldig stolt over å være politisk aktiv i Fremskrittspartiets ungdom! Jeg er stolt over å være et forbilde for mange unge, jeg er stolt over å være en som bryr meg om hvordan samfunnet er og hvordan det skal forbedre seg. Jeg er stolt av innsatsen jeg gjør, og den kunnskapen jeg har opparbeidet meg 😀

    23. jeg er stolt over at jeg klarer å være en god venn, og at jeg bryr meg om og støtter andre. og at jeg klarer å sette meg inn i deres situasjon 🙂 også er jeg stolt over resultatene jeg har fått på skolen så langt, håper bare jeg greier å opprettholde dem:)
      det er bra du sier du er stolt over deg selv, sophie, for vi trenger alle å lære oss at det er ok å være stolt over seg selv og å skryte litt i blant 🙂 jeg syns du virker som en utrolig smart jente 🙂

    24. Vet ikke om du er klar over det, og det regner jeg nesten med at du ikke er siden du spiser det, men M&M’s blir faktisk testet på dyr. De tvangsforer rotter med det. Det er ganske ekkelt…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg