kjøpe leilighet

Hei! Sitter nå og ser på the hills mens jeg snakker litt økonomi med pappa. Slik det ser ut nå, kommer jeg mest sansynlig til å kjøpe meg en egen leilighet når jeg er ferdig på videregående! Det er det ikke mange som kan! Skal snart begynne å se litt rundt på nettet og tenke ut ca hva jeg vil ha, men regner med jeg blir å kjøpe en for ca 2,5 millioner. For den prisen kan man få ganske bra leilighet her i Harstad – om det er her jeg bestemmer meg for å kjøpe. . . Tenk at jeg snart er voksen!

Tok klassebildet på skolen i dag, jeg kledde meg ut som mumie ( er en tradisjon å kle seg ut). Får mest sansynlig ikke sett mitt bilde før i morgen så da deler jeg det med dere, enten det er fint eller ikke. Mest sansynlig er det vel ikke særlig pent, haha :( Etter det jogget vi 3 km i gymmen, og i kveld skal jeg bare slappe av på grunn av at jeg kaster opp så mye. Er syk men vil absolutt ikke få fravær, derfor drar jeg på skolen uansett form. 

Nå får jeg begynne med sangvideoen jeg skulle lage! 

Hahaha.. Meg, Jørgen og Amanda. 

Lunsjpause på do mens vi ventet på å ta bilder. Jeg skulle egentlig være superman men det ble endret i siste sekund (derav tskjorten). Og ja jeg tar MED meg mat, det er bortkastede penger å kjøpe lunsj hver dag.

Jogging

Lille joggegjengen, Amanda, meg og Kasander! 

 

60 kommentarer

Siste innlegg