russekortene mine

Hei dere! Sitter nå hos Lisa og er sååå sulten. . Det er galskap hvor sulten man blir etter en dag på skolen! Jeg kan spise hver eneste time og enda være sulten! 

Siden jeg er russ i år har jeg begynt å lage russekortene mine, er lurt å bestille de så tidlig som mulig for å få rabatter. Kan fort bli utrolig dyrt for alle tingene man må ha til russetiden! Er forresten mange av dere som har spurt hva jeg tenker om russetiden og om jeg “tar” førsteklassinger på skolen nå, og nei det gjør jeg ikke. Jeg var veldig utsatt når jeg gikk i første så har ingen planer om å gjøre det mot noen andre. Ser ikke helt hvorfor det er hysterisk morsomt og teipe fast noen som er helt ny på en skole. Man kan ha det morsomt på andre måter, om det står på det! 

Anyways, her er russekortene mine! Skal ha to forskjellige, føler det blir best. Hater slike russekort hvor man har et eller annet teit sitat som alle andre har, så prøvde å gjøre mitt litt unikt. Hva synes dere? Og noen som vil ha i posten når russetiden starter? ;)

145 kommentarer

Siste innlegg