De kaller det kjærlighet

Hadde nettopp besøk av en kompis og vi så på “this means war”, en veldig bra film – likte den faktisk godt! Action blandet med komedie og romantikk, kan vel ikke bli stort bedre enn det. . Det er bra det finnes filmer, så kan jeg drømme meg litt bort fra livet mitt som inneholder meg selv alene i en sang med litt godteri. Og NULL kjærlighet om jeg får legge til det, haha. Vet det virker som om jeg er singel og desperat hver gang jeg skriver noe slikt, men synes det er så gøy å tulle med. 

Slik at vi ungår depresiv stemning her på bloggen, kan noen av dere fortelle meg deres søteste kjærlighetsshistorie, eller det søteste noen har sagt til deg? Jeg har opplevd mye fint, men når jeg tenker tilbake var nok det beste når jeg hadde kjæreste i militæret, og når han fikk fri for første gang på over 1 måned kjørte han i tre timer bil hjem til meg slik at vi skulle få vært sammen en veldig liten stund. Vi hadde vært sammen i over 1 år, så og gå fra daglig kontakt til nesten ingen var vanskelig. Men når jeg så han komme med bilen sin utfor huset mitt og jeg endelig fikk gi han en klem igjen var det nesten som om jeg svevde over bakken, hele kroppen min var full av sommerfugler og jeg ble skikkelig nyforelsket helt på nytt igjen. Det er såå fint å tenke på, og er glad jeg har det minnet ♥

Så kom med noe søtt dere også! 

Randombilder fra i kveld: 

 

87 kommentarer
    1. du er driiiiiiiiiiit fin at det ikke går ann.. hvorfor er du ikke miss NOrway??? ps : lag flere videoer.. for det er avslappende å høre på stemmen din haha.. stå på sophie !! **

    2. Tror ikke jeg har noen helt spesifike minner sammen med kjæresten, men jeg husker selvfølgelig ekstra godt den gangen jeg forlot han for å bo i USA i tre månder, og vi gråt og gråt i armene på hverandre. Det var jævlig. Og også hvor rart, spennende og godt det var å komme hjem igjen! Eller for en uke siden når vi flyttet sammen for første gang, og hoppet og danset rundt i leiligheten sammen. 🙂

    3. Rotet med mangen gutter, men for 2 år siden møtte jeg min bestevenn ! han er verdens skjønneste og jeg kjenner jeg blir så glad og føler meg så heldig hver gang vi ligger i sengen sammen og bare ler og koser. den følelsen kan ikke beskrives. Selvtilliten min var så lav før jeg møtte han at jeg prøvde selvmord! men han har gitt meg så mye at jeg føler virkelig jeg kan leve igjen. han syns jeg er fin akkurat som jeg er. det å ha en sånn person kan ikke beskrives, er helt utrolig <3

    4. Jeg “holdt” på med kjæresten min i fjor sommer, vi var da altså bare en sommerflørt. Så fortalte han at han skulle flytte for ett år, og vi snakket ikke sammen i det hele tatt gjennom det året.
      Så samme kvelden som jeg fikk vitnemålet mitt for grunnskolen, sto han utenfor skolen. Jeg løp og hoppet på han og kysset han. Haha, skikkelig klisjè moment!

    5. Heii, husker du fikk sånn ca oransjt hår når du var hos Nikita.. Vet du hva nå har jeg oransjt hår også :((( mEN det var pga hjemme bleking HAHAHHA ler av meg selv nå, men skal fikse blondt hår i morgen da <33 Gleder meg til jeg får blondt hår igjen, jeg har ikke hatt det på 2 år!!! :/ <3

    6. i går skjedde det søteste jeg har vært borti. den gutten jeg er litt ”forelska” i, kjørte ca. 1 time hjem til meg klokken 9 i gårkveld på motorsykkel for å tilbringe en liten stund med meg. kjente sommerfuglene kriblet helt ifra jeg fikk høre at han kom en tur 😀 ah, forelskelse..

    7. Noe av det mest romantiske jeg har opplevd, men samtidig litt trist var når det ble slutt mellom meg og gutten jeg var stupforelsket i. Det var på vinteren, og han gjorde det slutt med meg. Jeg var helt totalt knust og gråt som en foss. Ga tilbake smykket jeg hadde fått av han og ble hentet av storesøsteren min og kom meg hjem. Bestevenninnen min kom på besøk, og hadde tatt med seg en isboks som vi delte mens vi snakket om hvor teite gutter her. Etter en god stund, og nesten oppspist isboks fikk jeg melding av eksen min om at jeg måtte komme ut. Jeg kjappet meg ut, uten sko, uten sokker, i pysjen mens det snødde. Og der sto han med smykket mitt i hånden, og tårer i øynene. Eneste han klarte å få frem var “Unnskyld..”. Vi sto og holdt rundt hverandre i ett lite øyeblikk før vi gikk inn, men det øyeblikket føltes så ufattelig lenge. For jeg var så lykkelig. Man vet virkelig ikke hva man har før man mister det !

    8. Det søteste en gutt har sagt til meg er “Du har det peneste smilet jeg noen gang har sett! Når du smiler må jeg bare smile selv.”
      Jeg syntes det var sååå søtt!

    9. Kos 🙂 Jeg studerer i England og fant gutten min der. Sommerferiene mine er 3.5 måned, juleferiene og påskeferiene er 1 måned, så kjenner godt på savnet hver gang jeg er hjemme i Norge. Det er så ubeskrivelig godt å sitte på flyet med sommerfugler i magen, og komme frem og banke på døra hans og se ham igjen etter så lenge med bare skype. Blir nyforelsket hele tiden. “Distance makes the heart grow fonder” er det noe som heter, og jeg tror det er når man først er borte fra noen at man merker hvor mye noen betyr. Å ta noen for gitt er det verste man kan gjøre, og det er godt å vite at man er like forelsket om man så ikke ser hverandre på en måned eller mer.

    10. Min kjærlighetshistorie er vel ganske merkelig, har ikke møtt så mange ungdommer som har klart det i snart 3 år, iallefall. Møtte kjæresten min på nettet, først og fremst. Var faktisk på nettby, han som tok kontakt; noe jeg syns var ganske rart, siden det ikke var så mange gutter som gjorde det, haha! Etter en god del snakking hver dag, både på meldinger, msn og skype så fant vi ut av vi like gjerne kunne prøve det. Er SÅ glad for at vi gjorde det, for nå, nesten tre år senere er vi fortsatt sammen! 😀
      Kjæresten min bor 55 mil unna meg, så vi møtes bare når vi begge har ferie. Er ganske trist og tungt til tider, men vi har stor tillit til hverandre, noe som er veldig viktig uansett! Det å endelig få sett hverandre etter mange uker eller måneder, er en helt spesiell følelse. Endelig er han HER, for å bare være med MEG. Endelig kan jeg holde rundt han, føle meg trygg igjen og kjenne hjertet hans dunke. For en god følelse det er å ha en kjæreste som elsker deg for akkurat den du er!

    11. Mitt mest rommantiske øyeblikk med kjæresten min var vel da han fortalte at han elsket meg. Vi lå i sengen hans, også lå vi å så på hverandre, og da virka han litt lei seg. Jeg spurte om det var noe galt, og da svarte han “neinei..” så tok det litt tid før han sa “det er bare det at….jeg elsker deg” også kyssa han meg fordi han ikke ville høre svaret mitt, han var redd for at jeg egentlig ikke elsket han også.

    12. Dagen etter jeg hadde kommet hjem fra ferie, dro jeg og kjæresten min på resturant og spiste “frokost”(klokka 4). Så dro vi på en gullsmedbutikk hvor han sa at jeg kunne velge hvilket smykke jeg ville. Deretter dro vi på kino og så Istid 4 i dobbeltsete <3
      Han betalte alt og jeg følte meg helt utrolig bortskjemt<3 smykket jeg valgte kostet 300,- Siden det var så fint, ville heller ha ett fint og billig enn et dyrt et jeg ikke kom til å bruke <3

    13. Dette skjedde for en liten stund siden og med liten å mener jeg lite , jeg snakket med en gutt som var min sommerflørt og jeg dro fra der vi var Byn te han og rote med en anden jente når jeg fikk vite det ble jeg litt lei meg men så sporte jeg han om hva som skjedde mellom de og han bare sa det er ting jeg angrer på å ha gjort . Jeg ønsker det vardeg i stede . Jeg smeltet helt da han sa det <3

    14. i sommer ble jeg sammen med en som het Aleksander. Jeg hadde absolutt ingen å være sammen med, så jeg ringte ham.
      Uansett, det søteste han sa var; ” jeg elsker deg over alt på jord selv om jeg ikke sier det.”
      Men det ble det slutt, og jeg gråt i flere måneder. Nå er jeg over ham. Endelig. Haha, men jeg savner ham. Jeg får så lyst til å bare gråte.

    15. Jeg “holdt på” med en fyr i litt over 6 mnd, han fortalte meg at han holdt på å skrive en sang om meg, men kort tid etter ble det helt over mellom oss. Et halvt år etter dette skulle bandet hans ha konsert og jeg dro for å støtte dem, da min beste kompis også spilte i bandet. Da jeg hørte den nyeste sangen deres, begynte jeg å gråte. Jeg skjønte veldig fort at den handlet om oss og det var mye sånn “vi sitter fast i fortiden, klarer ikke å glemme” og slikt. Jeg var jo enda helt knust og like forelsket i han som jeg alltid hadde vært. Han angret seg og nesten et år etterpå ble vi sammen igjen. Det er noe jeg aldri blir å glemme!

    16. Et av de beste minnene med en gutt var når drømmegutten min sneik seg opp til meg på natta for å se meg en siste gang før vi reiste hjem til norge og mest sansynlig ikke kom til å se hverandre igjen/på en lang stund..

    17. Jeg og kjæresten hadde vært sammen i litt over et år og det var sommer 2011. Vi hadde ikke sett hverandre på over 1mnd så han syklet fra Fredrikstad til Ås, bare for å høre stemmen min å kysse meg <3

    18. Jeg husker jeg var sammen med eksen min, vi hadde vært sammen i 3 måneder. Uten å sagt “jeg elsker deg” jeg følte at jeg virkelig gjorde det mot han. Jeg hadde tatt buss til han i 5 timer, for å være hos han en helg. Jeg dro til butikken og kjøpte love heart`s, og sparte på den som sto: Love you.
      Samme dag jeg skulle reise hjem igjen, lå vi i senga og prata sammen og holdt hverandre rundt.
      Sa jeg til han: Lukk øyene dine, så skal jeg vise deg en ting. Tokk jeg fram den som det sto love you, og plaserte den foran han. Da han åpna øyene sine igjen, så han inn i øyene mine med tårer og spurte om jeg mente det, sa jeg: Ja, jeg gjør virkelig det, jeg elsker deg. Da så han på meg med et lite smil, og sa tilbake: jeg elsker deg også, jentami..
      Det er det mest fantastiske minnet jeg har.

    19. det søteste jeg noen gang har opplevd er kjærestenmin. Han har støttet meg med så utrolig mye å hjulpet meg psysisk både at han vet det å ikke. Han har holdt ut med meg på mine værste sider, og når jeg har gjort dumme ting ( ikke utroskap ) og til halvårsgave fikkjeg ett smykke, å det er den viktigeste gjendstanden for meg.

    20. Jeg skulle på date med han jeg er kjæreste med nå. Vi var på kino og når kinoen var ferdig kjørte han meg hjem 🙂 når vi skulle ta farvel, tenkte jeg bare på å gi han en klem siden jeg var så sjenert, men det endte med at begge kysset hverandre, etterpå ble han helt vekke og jeg trodde jeg hadde ødelagt alt, det fine som skjedde ble jeg nervøs for. Men dagen etterpå spurte jeg hva som skjedde, hvorfor han ble så stille.. Så svarte han “fordi jeg fallt for deg” jeg ble rørt av de ordene, det var noe av det største noen har noen gang sagt til meg 🙂

    21. kjæresten min hadde vært hos meg i to uker i strekk, han dro på jobb da jeg våknet og skulle gjøre meg klar til å gå på skolen. hver eneste morgen la han igjen en lapp i nattbordsskuffen min som han ba meg om å se på før jeg dro, der stod det en ting han likte ved meg for hver dag så med et roseblad vesidenav. en dag når jeg våknet om morningen og lurte på hvor han var, det var en lørdag, så han var ikke på jobb. så jeg valgte ikke å tenke noe mer over det før jeg går ned i stuen og der står han med 7 roser i hendene og sier for første gang på 1 år at han elsker meg. aldri vært mer lykkelig

    22. Min søteste kjærlighetshistorie var nok med en gutt som kom fra den klassen jeg og min klasse reiste på polentur med. Jeg og viennene mine hadde blitt kjent med noen av hans venner. Da vi var inne og så på saltgruvene møtte jeg blikket hans hele tiden, og da vi ventet på bussen etter det gikk han bort til kameratene sine som stod å snakket med oss. Vi ble venner og når vi hadde fritid gikk vi alltid sammen med ca 5 andre personer. Da vi kom hjem dro vi på kino dagen etter, siden det var høstferie også var vi sammen hver dag den uken. Hansov hos meg ett par ganger og vi “holdt på” i rundt to måneder og skypet flere timer hver dag. Plutselig sluttet han å svare meg, helt ut av det blå. Jeg var sykt lei meg lenge, og selv om jeg harvært sammen med den nye kjæresten min i ett halvt år snart, og selv om jeg elsker han, knyter det skikkelig til i magen hver gang jeg hører navnet hans eller ser han logge på face. Jeg tenker på han hver dag, og selv om det snart har gått ett år klarer jeg ikke glemme han.

    23. Har lest igjennom de fleste kommentarene her nå og føler meg meget 4ever alone haha! Er 16 år og ukysset… jeg er verken feit eller stygg, men kanskje litt sjenert. Jaja, satser på at jeg også får oppleve noe så herlig snart da :))

    24. Eksen min var heeeerlig. Når er han en person jeg ikke kjenner. Men hver gang jeg så han og var alene me han var jeg lykkelig. Lenge siden jeg har vært d nå..<3

    25. Det søteste noen, noen gan har sagt til meg er fra den fyren jeg holder på med, han sa “du er perfekt, alt for deg jentami.” Da smelta jeg <3

    26. haha blir så deprimert av å lese kommentarene her… forever alone jeg, men er bare 15 år da så jeg har forsatt håpet oppe hahahaa

    27. Kan du ikke fortsette å legge ut slike bilder?her ser du så naturlig å kjempe vakker !:D du var så nydelig der,please legg ut flere slike bilder av deg!gorgeous
      Nei har ikke opplevd no søtt mot meg,har bare måttet se på andre som har søte kjærester og folk som får søte komplimenter

    28. Min søteste kjærlighets historie var da jeg og eksen min fant hverandre igjen. Vi gikk i samme klasse og det var ganske rart mellom oss etter vi hadde slått opp. Det var noen måneder siden det ble slutt og , Jeg så at han så lei seg ut på skolen og spurte han hva det var, men han sa det ikke var. Jeg hadde selv fått følelser for han igjen , men turde ikke å innrømme det for meg selv eller venninne mine.
      Senere på dagen snakket vi på face og han skrev at han hadde følelser for meg og jeg ble helt utrolig glad. Vi bestemte oss for å møte hverandre, men ingen kunne vite om det fordi han akkurat hadde holdt på med en annen.
      Jeg tok bussen til han og når jeg gikk av stod han der og jeg ble så glad at jeg begynte å grine. Vi kysset og plutselig var at perfekt igjen. Bare når jeg tenker på det kommer alle følelsene tilbake.
      Vi var sammen flere ganger resten av uken og, kysset i smug på skolen . Etterhvert begynte vi å fortelle det til folk og tilslutt var vi sammen igjen. De dagene ingen visste om det var de lykkeligste dagene i livet mitt.

    29. Dere som tror dere er forever alone:
      Jeg var ukysset frem til jeg var 18 år, og trodde jeg aldri kom tli å finne noen. jeg likte en i klassen som jeg møtte blikk med og hadde god kjemi med. vi var på skoletur, og han hang med oss jentene og snakket mye med meg, og jeg tenkte “bare go with the flow”, haha. Altså ikke vær så redd for hva som skjer etterpå hvis vi skulle kysse eller noe. Vi kysset en kveld på fylla og var sammen siden det. det varte desverre bare ett år siden vi begge flyttet for å studere. Har møtt en ny kjæreste og vi har vært sammen i snart 2 år. Han møtte jeg i begynnelsen av studiene, når jeg var FAST bestemt på å ikke bli sammen med noen nye på minst ett år – men kjærlighet skjer alltid når man minst vil det eller minst venter det. Ikke stress det, dere møter noen før eller senere! 🙂

    30. Det var litt over 1 mnd siden det var blitt slutt mellom meg og eksen min. Det hadde først vært slutt to ganger tidligere, og jeg klarte ikke å komme meg over han. 2. gangen der var slutt imellom oss, fikk jeg beskjed om at den beste måten å komme seg over en person på var å “komme seg under” en annen. Ikke nødvendigvis ha sex med en person, men å kunne utforske hvordan det var med andre gutter også.
      Dette var jeg fast bestemt på at jeg skulle den 3. gangen det ble slutt, for da var det virkelig nok. Jeg kunne ikke leve på samme måten mer. Jeg fikk ikke sove eller noen ting om nettene, og klarte heller ikke å spise skikkelig.
      Siste helgen i mars var jeg i 18 års dag til bestevennina mi, og vi skulle egentlig bare være jenter. Jeg ble ganske så full. Litt utover kvelden kom noen kompiser av henne. Jeg begynte å snakke mye med tremenningen hennes, og det var oss 2 så og si hele kvelden etter han kom. Vi satt mye ute og snakket for oss selv, og dersom det kom noen bort til oss så kastet vi dem vekk. Vi delte mange hemmeligheter som vi aldri hadde delt med andre før. Selv om dette bare var første gangen vi traff hverandre. Da vi skulle skille lag om kvelden kysset han meg. Det var den beste følelsen jeg hadde følt på leeenge.
      Vi snakket på facebook dagen etterpå, og etterhvert utvekslet vi nummer, og sendte mye meldinger. Han ville at vi skulle finne på noe tirsdagen etter festen, og jeg bare måtte si ja. Jeg følte meg allerede forelsket etter han hadde kysset meg.
      Vi var mye med hverandre, og jeg husker jeg var en del syk i begynnelsen, så egentlig så kunne jeg ikke være med han. Men han ville være med meg for å kunne ta vare på meg. Vi begynte å holde på, og til slutt ble vi sammen (ikke noe jeg egentlig hadde planlagt, men ble veldig glad da det skjedde). Vi sa kun at vi var glad i hverandre i begynnelsen, ettersom vi ikke hadde kjent hverandre så lenge. Etter 2 måneder ca, da han skulle gå hjem etter å ha vært hos meg, sto vi nede i gangen og bare klemte på hverandre.
      Han: “Siljuss?”
      Jeg: “Mhm?”
      Han: “Jeg elsker deg”
      det tok litt tid, jeg bare lente meg inntil brystet hans, å smilte, også kom det også litt gledestårer. Jeg sa tilbake at jeg elsker han også.
      Livet mitt har ikke vært så bra noen sinne tror jeg. Og akkurat nå klarer jeg meg ikke uten han. Vi har bare vært sammen i snart 5 mnd, men han er allikevell helt fantastisk med meg. I sommer var han i Tyrkia med en vennegjeng, og da han kom hjem hadde han kjøpt et smykke til meg i hvitt gull, med et hjerte annheng i gull, bare for å vise hvor mye han elsker meg. Da hadde vi kun vært sammen i 3 mnd.
      Hvis han av og til begynner å kjefte litt på meg, så stopper han alltid opp og sier unnskyld. Han er bare helt fantastisk, og jeg føler at forholdet mellom meg og han kan vare en god stund . Håper selvfølgelig at det varer lengst mulig, men vill ikke tenke for langt frem 🙂

    31. Jeg har en kjæreste som spilte i band i tiden før jeg møtte han. De var ganske populære, så han er med andre ord ganske flink til å lage musikk. En kveld jeg var på besøk og vi hadde tatt et par glass vin, tok han frem gitaren og begynte å spille en helt nydelig låt som med en gang imponerte meg. Han spurte meg om jeg hadde hørt sangen før. Jeg svarte at jeg ikke hadde det, og lurte på hva den het. Så sa han “det er sangen om Tonje!”, altså meg. Jeg syns det var så utrolig søtt gjort av han, og det er noe jeg aldri kommer til å glemme:)

    32. En gutt som var forelsket i meg i ganske mange måneder kjøpte et nydelig sølvsmykke til meg med et hjerte av blå diamanter til bursdagen min 🙂 Vi verken var, har vært eller er sammen, og nå prater vi ikke engang til hverandre… Trist, men minner er gode å ha!

    33. Føler meg litt “forever alone” her når jeg leser alle de kommentarene.Jeg er 19 år,snart 20..og jeg er helt ukysset.Det kan være fordi jeg er ganske sjenert,også har jeg sosialangst. Min dag kommer vel når jeg er klar for det håper jeg!

    34. Det fineste og mest romantiske minnet jeg har er dykkerturen med kjæresten min på tenerife.
      Vi var en time under vann der vi svømte hånd i hånd og så på koraller, nemo fisk og andre fargerike saltvannsfisker.
      Det var så utrolig spesielt og vakkert<3

    35. En valentinsdag for et år siden var en av mine beste opplevelser. Det var da min daværende kjæreste hadde lurt meg hele dagen ved å si at han ikke kunne være med meg. Han skulle “spise middag med foreldrene og sånt”. Sent på kvelden, når jeg satt å gjorde matte, sendte han melding. “Sjekk postkassen din”. Jeg løp ut i hva enn jeg hadde på meg. Der lå det en lapp “Følg hyssingen”. Så jeg fulgte denne hyssingen bortover gaten i omtrent 50 m før jeg kom til destinasjonen. Her, i snøen, lå det et rødt legohjerte (internt), et lys og et kort. “Ring meg” stod det på kortet. Så jeg gjorde det.
      “Hei Rebecca! Snu deg nå” og der stod han. Da hadde han løpt rundt gaten og gjemt seg for meg i en stund bare for å overraske meg. Jeg løp mot han og han snurret meg rundt i luften. Vi kysset, så så han på meg. “Blir du med på kino?” spurte han. Selvfølgelig ble jeg det. Det var virkelig en veldig deilig og herlig opplevelse altså. Ble nesten litt rørt av det

    36. Så søtt!
      Jeg og kjærsten min er femten år gamle og har vært sammen i 1år og 9mnd, og våres mest romantiske øyeblikk sammen er litt vansklig å si, ettersom vi har gjort utrolig mangen koslige ting sammen. Men kanskje den gangen vi kjørte en lang firhjulingtur opp til en plass som heter “Utsikten” og han fortalte om en stor båtulykke han var i da han var 10år. Eller den gangen vi stakk av med bilen til kompisen til broren hannes, og kjørte den ulovlig på hovudveien. Ikke det at det var så romantisk – sånn. Men det at vito gjorde noe ulovlig sammen, som vi kunne blitt tatt for vist politiet hadde merket oss.

    37. Kjæresten min og jeg har vært sammen i 9 mnd (akkurat idag faktisk..) og han skulle egentlig reise til Magaluf i slutten av April for å jobbe som bartender. Det er noe han har planlagt i et år, også før vi ble sammen – så det var noe jeg bare måtte akseptere og leve med.. men jeg visste jo da at det kom til å bli slutt. Den dagen han skulle reise var jeg knust. Fullstendig ødelagt. Vi hadde avsluttet ting, og jeg visste at nå kunne jeg virkelig ikke komme lenger ned enn hva jeg var. På kvelden ringer deg plutselig på døren min, og tror dere ikke det var selveste?! Han hadde ikke klart å reise allikevel. Han ville ikke reise fra meg og miste meg. Jeg var så lykkelig at jeg ikke klarte å slutte å gråte… DA ble jeg glad <3

    38. når jeg og kjæresten min hadde vært sammen i ca et halvt år, skulle jeg dra til spania i to uker (vi hadde aldri vært så lenge borte fra hverandre etter at vi ble sammen) og jeg hadde ikke lyst til å dra fra han i det hele tatt.. den dagen jeg skulle dra, dro jeg og de andre jeg skulle med, til en by ca en time unna der han bor og skulle spise litt og sånt før vi dro videre. det var skoledag da, og så ringte han meg og spurte om jeg kunne se etter et spill på en butikk på et kjøpesenter, så jeg gikk dit. jeg sto og så etter spillet en stund og plutselig sto han ved siden av meg med en rose i hånda! jeg fikk helt sjokk og begynte å gråte (inne på et kjøpesenter) det var så utrolig søtt og jeg har fortsatt rosa han gav meg 🙂 er så utrolig glad for at jeg har han <3

    39. Min kjærlighets historie var med barnedomkjæresten min som jeg blei ilag med igjen etter vi blei ”voksen”. Vi hadde datet ein stund før vi offisielt blei kjærester. Etterhvert så kjøpte vi et hus og fikk ein nydelig datter ilag. Vi hadde de samme målene i livet, han var ein utrolig god person. Han gjor meg sterkere å mer elsket ein jeg kunne forestille meg. Jeg såg fram tid å bli gammel med han.
      No er det to år siden han døde i en ulykke. Og jeg og lille prinsessa mi er aleina no. Men jeg har enda håp på å opplevde kjærligheten igjen. 🙂 Og jeg har jo den største kjærligheten her lamme meg hver dag, ho Emilie madelen 🙂 Ingen større er den kjærligheten fra mor til datter, og hver dag ser jeg barnefaren hennes i ho. Smilet,humorn, tenkemåten så han er her og på en måte 🙂
      Ikke stress med kjærligheten, la den bare komme naturlig. Hvis man stresse, kan jo man ende opp med ein som ikke bli å funke fordi man vill virkelig ha en nær seg. Og da kan man gå glipp av the big one 🙂 Klem

    40. Mitt beste minne<3 Jeg og kjæresten min gjorde det slutt da vi var 19 år, da hadde vi vært sammen i 4 år. Vi skulle flytte til ulike byer, vi hadde vært sammen så lenge, så det var på tide å gi slipp på hverandre. Men etter 6 mnd fra hverandre hadde vi fortsatt god kontakt, og han var på besøk hos meg noen ganger. Men å bli sammen igjen kunne vi ikke, hvem vil ha et avstands forhold i 5 år når man er 19? Julen kom, og vi skulle hjem... Vi var ofte sammen og hadde det like gøy som alltid. Når julen var over og det var på tide å dra hver til sitt, tok jeg endelig mot til meg. Jeg fortalte han at jeg ikke kunne ha det slik lenger. Jeg kunne ikke gå å vente på han, og tenke på han hele tiden. Vi kunne ikke holde på i ferier eller ringe hverandre daglig. Vi lå i sengen, og jeg sa at jeg orker ikke mer av dette. Ikke ring meg mer, vi kan ikke snakke sammen for jeg kommer meg ikke videre. Du kan ikke komme å besøke meg mer der jeg studerer, jeg føler meg skitten og kan ikke holde på sånn. Jeg sa igjen at jeg ikke orker mere, og at selv om jeg trodde det skulle gå fint å "holde litt på" selvom det var slutt, så har jeg funnet ut at jeg ikke har det noe bra med meg selv. Da spurte han; Hva om vi blir sammen igjen da? Kan vi ringes og besøke hverandre da? Vil du ha det bedre med deg selv da? Da svarte jeg at selvsagt ville jeg det. Selvsagt ville jeg at vi skulle ævre sammen, men hvordan skulle det gå da? Ingen av oss ville ha avstandsforhold og det var jo derfor det ble slutt. Da sa han; flytt til ***** med meg. Jeg svarte da; Hvor skal jeg bo? Fikk til svar "med meg selvsagt!". Vi har nå vært samboere i 4 år:)

    41. jeg og kjæresten min er sammen for 3 gang. de to andre gangene har vi bare sklidd fra hverandre, men nå er det helt annerledes. en gang når vi var hos meg begynte vi å krangle, jeg ble drit sur så jeg kastet han ut. senere på kvelden ringte han meg og spurte om jeg kunne komme ut å møte ham. jeg gikk ut til der vi skulle møtes og der sto han. jeg gikk bort til han, og man så på han at han var lei seg. jeg så han i øynene og sa unnskyld, men han så bare til siden. han sa det gikk bra, og klemte meg. så så han meg i øynene og sa at han elsket meg!

    42. Mitt beste minne, hmm..
      Må vel ha vært når jeg å kjæresten min startet med og date. Vi skulle til Lørenskog på kino, men endte opp i Hønefoss, ble mye kjøring, men det var koselig.
      Husker også når jeg hadde bursdag. Han hadde pakka inn gaven min i en stor eske, inni der lå det en lekebil (jeg har alltid ønsker meg), en tube silikon og en ting til. Jeg brukte lang tid og skjønte ingenting, dette måtte jo være en spøk. Han kyssa meg og lo seg ihjel, så pekte han hvor jeg skulle åpne på bilen; Der lå værdens fineste ring, herregud, jeg begynte og gråte.. hehe
      Husker også når jeg hadde kranglet med mamma (jeg og han bodde hjemme hos meg), så spurte han hva jeg ville, jeg sa jeg ville bort.. Vi pakket sammen klær å kjørte langt bort, han sa det er det beste han har gjort, å han ville gjort det flere ganger.
      Nå bor vi utenfor stavanger, og har det helt supert. Han er verdens beste <3
      Takk for at jeg fikk dele mine beste minner med han 🙂

    43. Jeg og kjæresten min har vært sammen i snart 7 måneder. Jeg er utrolig vanskelig å vekke om morgenene, og er ofte ganske morgengretten – men dette godtar han. Og en morgen stod jeg opp, og merket han allerede var borte og ble litt fornærmet.. Så gikk jeg inn på kjøkkenet, og der stod han og laget pannekakerøre og sa: – Hei verdens fineste.
      Jeg hadde håret til alle kanter.. Han er best.

    44. Jeg var i et forholdt med en gutt som aldri viste følelser eller engasjement i noen slags form i to år.. nå har jeg funnet meg en som er helt fantastisk! dessverre bor han i Trondheim, og jeg bor ca 30 mil unna. Når jeg satte meg på toget på vei tilbake stod han ute på perrongen, og jeg så han måtte tørke tårene da toget begynte å bevege seg. Det er noe av det mest romantiske jeg har opplevd.

    45. Når kjæresten min sa
      ”du er drømme jenta mi og vi skal dra til paris for å gifte oss, på toppen av tårnet mens lyset skrur seg på frir jeg til deg.”
      ”visste ikke at du var SÅÅ vakker uten sminke.”og
      ”du er perfekt jenta mi og hvis det er en ting jeg vil endre med deg, så er det etternavnet ditt…du skal bli kona mi.” +myeee mer.
      Også kom han kl 4 på morningen hjem til meg fordi jeg savnet han. Elsker at han viser følelser foran kompiser, plutselig kan han poppe opp bakfra for holde rundt meg og kysse. OG HAN KAN LAGE DEILIG MAT!!! elsker han<3

    46. Jeg hadde vært i syden i to uker, og da jeg kom hjem kjørte mamma meg direkte til kjæresten min. Han var alene hjemme og stod å ventet utenfor huset med roser til meg. Da vi kom inn hadde han laget middag til oss, og han gidde meg et kjempefint kort. Han hadde tatt sengen sin inn i stuen så vi kunne ligge å se på romantisk film med stearinlys i bakgrunnen. Og så hadde han kjøpt en nydelig sølvring til meg som jeg går med absolutt hver dag 🙂

    47. han jeg er sammen med nå har gjort så mye søtt for meg! vi møttes på en sommerleir, og det søteste han gjorde var å snike seg ut på natta for å være med meg en siste gang før vi dro hjem. den natta kommer jeg aldri til å glemme, og jeg ville helst at den natta skulle vare evig!<3

    48. Jaaa, jeg vil gjærne ha et i posten når russetiden starter! hadde blitt sååå glad! <3 digger deg og bloggen diin! <3

    49. en jeg har hatt en crush på alt for lenge, men vet at ikke vil ha meg. han treffer jeg bare en gang i uken. jeg må ta fergen over til han, og en gang ville han følge meg til fergeleie. han bar meg i armene sine nesten hele veien bort, og når vi satt oss for å vente, var det litt kaldt, så han la jakken sin rundt meg. det var som i en film! ferga kom og ahn kysset meg på kinnet før han sa hade. jeg gikk opp på dekk på ferga, og han løp ved siden av den en liten stund, når han ikke kunne gjøre det lenger, ropte han navnet mitt til meg. jeg har aldri vært så full av sommerfugler noen gang! neste gang jeg så han, kysset han en annen jente…

    50. Fikk en bukett røde roser, en av rosene var falsk, og et kort ved siden av hvor det sto: når den siste bladet faller, slutter jeg å tenke på deg <3

    51. Var på cruise i sommer med familien rundt i Middelhavet, og første kvelden så jeg at det satt en kjempe kjekk gutt (med familien hans såklart) bak oss når vi spiste middag. Etter to dager ellerno, oppdaget min familie og hans familie at alle var norske (siden de var helt musestille når vi skravla, og vi holdt kjeft når de var stille), så snakka jeg driit høy med vilje til søstera mi og sa: Vi skal ikke stikke og se det showet nå da (siden man kunne se på forskjellige show hver kveld)?” og det hørte de norske ungdommene som satt på bordet. Så gikk søstera mi og jeg for å finne plasser til oss, og da gikk jeg forbi de norske og sa: skal vi sette oss her? (til søstra mi, altså) så vi satte oss ned. Etter 5 minutter spurte en av de norske ungdommene om de kunne sette seg ved siden av ”felles nordmenn” og vi sa at de selvfølgelig kunne sette seg ned! og han kjekke gutten satt noe plasser unna meg, og jeg endte opp med å sitte ved siden av broren som prøvde seg på meg (strøk meg på bena osv, var egt. kleint). så etter showet var ferdig, var det sånn ”Latino-night” hvor de hadde sånn latinsk-musikk på nede i lobbyen, og vi endte opp der med de norske.
      så ble Latino night ferdig og vi bestemte oss for å spille mini-golf. Og der hadde han kjekke gutten og jeg noe å snakke om, siden han stod og fikla med kølla, så kødda jeg og sa: ser ut som du har peiling på hvordan du skal holde køller” og han startet å le, og da snakka vi sammen drit lenge. Så avtalte vi med de igjen å se på et talent-show neste kveld, og da plasserte han kjekke seg ved siden av meg. Og da snakka vi sammen enda mer, og han flørta soom bare det, og jeg flørta tilbake og vi kødda med hverandre og prøvde å melde hverandre opp på scenen når de så etter ”frivillige”.
      Etter at showet var ferdig gikk vi opp til buffeten og satt der med de norske (de var to familier som var på tur sammen, btw), så utbrøt jeg: herregud det er så varmt, blir noen med på nattbad? Og siden ingen andre enn han kjekke og jeg gadd ble det oss to alene i bassenget, og da flørt’an ENDA mere, holdt rundt meg osv. men jeg kunne ikke gjøre noe for søstera mi så på.
      Men så plutselig så vi ikke søstera mi eller broren hans, og ikke så vi klærne, håndklene eller romkortet mitt heller, så vi begynte først å le og sa: jaja vi er i det minste i et passe-varmt basseng! men så begynte begge to å hakke tenner og fryse, så vi bestemte oss for å gå rundt for å se etter de andre. Etter masse leting ga vi omsider opp, og han kom på at han hadde nøkkelkortet i lomma, så vi gikk på rommet hans.
      Imens han var i dusjen (MED BADETØY!!) gikk jeg inn på badet og prøvde å fjerne maskaraen som hadde pent og pyntlig lagt seg under øynene mine. Men han oppdaget at jeg var på badet, og dro meg inn i dusjen, da hadde vi vannkrig og spruta hverandre ned (det var egt. han som spruta meg mest ned i og med at han var ett hode høyere, og tre år eldre) også så han dyyypt inn i øynene mine og kyssa meg! Vi stod sånn ganske lenge, helt til jeg sa: VI burde kanskje ringe til de andre. Etter at vi hadde fått kontakt med de andre og fått sakene våres, dro søstera mi og broren hans ut igjen og han satte på rolig musikk, og tok meg i sånn piruett, og kyssa meg IGJEN!
      etter den kvelden hadde vi avtalt at vi skulle sole oss med de siden det var siste 24-timers dagen på båten. da vi så hverandre ga han meg en stor klem og susset meg (smeelt). Jeg lå mellom beina hans når vi solte oss, og han koste med fingrene mine. OG når jeg begynte å bli solbrent i fjeset, ga han meg skjorta si så jeg ikke skulle bli mere solbrent. Etter den ferien har vi enda kontakten og snakker hver dag sammen, og vi skal snart møtes igjen! Og det at han bare bor en time unna er kjempeflaks!
      og til dere som gadd å lese hele, dere er best!! <3

    52. En gang så satt jeg med gutten jeg har vært forelska i kjempelenge i en time. Så sa jeg “i dag er det et år siden vi konfirmerte oss! Jeg syntes vi burde få gaver for det” sa jeg litt tullete. Så sier han “Snu deg!” Jeg gjør som han sier og prøver å snu meg “ikke se” sier han flørtete. Så pirker han meg på skuldra og gir meg et lite hjerte han hadde farga og revet ut av boken sin. Det betød så utrolig mye for meg, og jeg var helt i ekstase! Det er 4 måneder siden nå, og vi holder fortsatt på på samme måte. Jeg tror han vet at jeg liker han, han burde hvertfall vite det, for jeg henger jo etter han hele tiden og finner på “unnskyldninger” for å snakke til han på Facebook hele tiden. Skulle ønske jeg bare kunne samle nok mot til å fortelle han hva jeg føler.. Eller at han sa det til meg 🙂

    53. Det hadde vært en lang periode med sorg og ensomhet etter eksen min gjorde det slutt, så jentene overtalte meg til å bli med på partytur til syden. Der møtte jeg en søt svenske, som jeg falt for med en gang. Vi begynte helt tilfeldig å prate etter vi var hjemme i hvert vårt land igjen, da begge ble tagget i det styggeste klinebildet ever.. Samtalene fortsatte på skype langt ute i de sene nattetimer, og jeg ble bare mer og mer betatt. Til tross for avstanden, har vi nå vært sammen i ett år. Og nå har han flyttet hit til meg, i Norge 🙂 har aldri hatt det bedre! kjærleik?

    54. Jeg og kjæresten min har ikke et perfekt forhold. Vi krangler til tider, jeg er veldig sjalu og redd for å miste han, og han er også det tilbake. Men jeg vet at det vi har er ekte kjærlighet. Kjæresten min er også bestevennen min, og vi elsker hverandre. Det beste som finnes i hele verden er å sovne på brystet hans mens han kiler meg på ryggen, eller å våkne av at han kysser meg på kinnet og sier at han elsker meg. Jeg elsker alle latterkrampene vi har sammen, at vi kan være helt oss selv med hverandre, og jeg forguder familien hans. Jeg vet ikke om vi alltid kommer til å være kjærester, og jeg har ikke et øyeblikk sammen med han som er mer romantisk enn de andre. Det er de små tingene som gjør at vi holder sammen, og at vi aldri slutter å elske hverandre. Jeg nyter tiden jeg har med han, jeg nyter å være nyforelsket og jeg elsker kjæresten min over alt på denne jord.

    55. Kjæresten min sa en gang ; slik blomstene trenger sollys for å vere en blomst, slik trenger jeg deg for å vere et menneske! Elsker deg <3
      - da smelta jeg.

    56. jeg hadde en venn som jeg kjente gjennom en som heter linn, og han hadde en bror som het Bjørn… Så hadde BT (bjørn) sett noen bilder av meg på kompisen min sin pc, og da hadde han begynt å snakke med meg fordi han syntes jeg var så “nydelig”, haha <3 Han er helt fra halden, så jeg tenkte bare, jaja, vi kommer nok ikke til å snakke så mye sammen. Men så sa han at han kom på besøk i vinterferien, noe han gjorde, og begge to var jo dritforelska.. han måtte dra igjen etter en uke, og jeg gråt som en gal... plutselig en dag ringer han meg og sier han har fått leilighet i Bergen! Han flyttet hit bare pga meg, og det er noe av det beste som kunne hendt meg!

    57. haha, det må være siste nyttårsaften!
      Jeg og kjæresten og noen venner av oss hadde gått fra en fest for å dra ned på kaia der nyåret blir slått inn med så å si hele byen samlet..
      Jeg og typen sprang et stykke forran for å finne en fin plass. Når vi omsider hadde funnet et perfekt plass litt ovenfor havna, snudde vi oss for å si at dette var perfekt! (For det var nesten ingen folk der, var en terrasse lignende ting rett over alle folkene) Men vi så dem ikke, så vi sto der bare oss to..
      Så der sto vi da, begge på sitt beste. Han holdte rundt meg og vi så på fyrverkeriet uten å si et ord, en god behagelig stillhet.. 🙂 Han sier han elsker meg og jeg sier det tilbake.. Vi hører klokken ringe, han kysser meg lenge.. Helt til klokken slutter (Btw, på kaia står en klokke jeg liker å kalle “lille Ben”) og han stopper, ser meg inn i øynene og sier “Jeg håper vi kan stå her sammen neste år også”
      Jeg blir rørt hver gang jeg tenker på det jeg c:

    58. bestevennen min (en gutt) hadde laget en sang og spurte om jeg ville høre den. Han sang og spilte gitar for meg over skype og etterpå spurte han om jeg kjente igjen noe, så sa jeg nei. Så sa han at sangen var om meg og at han likte meg. Var utrolig søtt! <3

    59. For rundt halvannet år siden så var det en gutt som la meg til på face, og jeg ante ikke hvem han var men hadde mange felles venner så jeg godtok. Han begynte å skrive til meg og flørta litt i overkant spør du meg, og etterhvert gikk han under “stalkern min” haha. Fant ut litt senere at jeg hadde møtt han på et par fester men at han har holdt seg litt i bakgrunnen og derfor husker jeg han ikke.
      Etter noen mnd så møtte jeg han hos en kompis og vi snakket litt sammen. Jeg holdt også litt avstand i og med at han såkalt stalka meg …. Haha teit når jeg ser tilbake på det.
      Anyways, vi begynte å ha mer kontakt og bestemte oss for møtes. Etter det begynte vi å holde på. Vi har hatt et ganske av og på forhold, men etter halvannet år hadde gått ble det oss. Har vært sammen i fire mnd nå og har aldri vært mer lykkelig.
      Grunnen til at vi var av og på var at jeg hadde veldig vonde minner med kjærlighet før, og likte å heller være meg. Men jeg har fått et levende bevis på at ikke alle gutter er drittsekker. Han har holdt ut med meg og mitt karusellhumør og han elsker meg fortsatt !
      Gledeee !!

    60. Jeg har kjæreste på sjøen, så han er mer borte enn hjemme – men som vi begge er enig i; i det sekundet han kommer hjem og kysser meg, er det mer enn verdt det 🙂 Han er verdens skjønneste på alle måter, blir umulig for meg å velge EN ting han har sagt eller gjort som er spesielt – hele ham er fantastisk 🙂
      ♥ Lizbethosnes.com – Behind the scenes (ja, jeg kommenterer tilbake!). Vinn gavekort på 500,-

    61. Smelter hver eneste gang kjærsten min sier at han elsker meg, og det sier han typ flere ganger om dagen :’)

    62. ÅH, eksen min sa SÅÅÅ mye søt til meg! Han er sånn som kommer med nye søte ting heele tiden.
      I år var han russ, og ville bruke den sammen med meg, sa han. Så jeg sa til han 1mnds tid før russetiden “vet du, jeg tror vi burde slå opp eller ha pause. Jeg vil at du skal ha den beste tiden i livet ditt så langt, og vil ikke la meg stoppe deg. Du ska jo drikke hver dag og ha det morsomt, ikke tenke på meg! Hva skal du liksom si til ungene dine når de spør om russetiden “nei, den var kjedelig fordi kjerringa jeg var sammen med nekta meg å gjøre noe?” “Nei”, sa han og tok i hånden min. “Jeg skal fortelle ungene mine at jeg brukte russetiden min sammen med moren deres” AWWWW

    63. Jeg og kjæresten min har faktisk vært sammen i 1 år og 5 måneder i dag! Vi har hatt så utrolig mange koslige og fine stunder sammen. Jeg har det så utrolig godt sammen med han og vi er så like på mange måter. kunne ikke hatt det bedre 🙂
      Jeg husker spesielt første gang vi møttes, ble jo kjent via facebook og bestemte oss for å møtes 1.mars i fjor, som da er bursdagen hans. Vi gikk en laaang tur i det kalde været og jeg husker alle sommerfuglene jeg fikk i magen når han så på meg, smilte og tok hånden min for første gang. Og de sommerfuglene får jeg enda!
      Første kysset vårt husker jeg også som om det skulle vært i går. åh, det er så mye og han gjør meg så lykkelig at jeg ikke kan velge bare 1 ting. Vi er kjærester og bestevenner, føler meg som verdens heldigste 🙂

    64. Hm.. Jeg husket veldig godt da jeg hadde vært på reise i to måneder. Savnet kjæresten min utrolig masse. Så var det på tide å komme seg hjem, og flyturen varte jo i over 12 timer.. Da jeg endelig kom hjem, fant jeg er sånn stoor kjærlighet-på-pinne med mange andre inni, og sånn søt kjede. Det viste seg at kjæresten min hadde ventet til jeg hadde kommet hjem, for så å legge det i postkassen min for å ønske meg velkommen hjem. Ååh, husker jeg ble så glad.

    65. Jeg å kjæresten stod å pusset tenner i går kveld før vi skulle legge oss, også plutselig tar han tak og holder rundt meg før han sier; “Jeg er så utrolig glad i deg” med tårer i øynene. Troooor du jeg smeltet eller? 😀

    66. Jeg møtte han på wordfeud jeg 🙂 nå har vi vært sammen i tre og en halv mnd og han flytta hit for en måned siden<3 verdens søteste

    67. Jeg var på en leir med bestevenninnen min i en uke i sommer. Jeg begynte ikke å snakke med han før dagen før vi skulle hjem. Han og kompisen hans kom bort til meg og venninnen min og sa “vi er med dere vi” når vi skulle ha noe sånn gruppearbeid-greie. Vi snakket ikke så veldig mye etter vi var på gruppe sammen. Men neste dag, når vi skulle hjem, så skulle vi ta en ferge/båt i ca. en og en halv time. Jeg var litt sen bort til båten, så venninnen min hadde gått på en stund før meg. Jeg kom inn, og satt med med hun og noen vi ble kjent med. Det var ett sete som var ledig ved siden av meg, og der kom han og satt seg etterpå. Vi var flere som satt og snakket om masse rare ting. Jeg tok beina opp i et sete som var mellom meg og en vi satt med og lente meg litt bakover. Jeg kjente at jeg kom borti HAN og tenkte ikke noe over det. Så sa han: “bare ligg deg ned” og smilte til meg. Jeg la meg bakover og ned i fanget hans. Han tok armene rundt meg og holdt rundt meg hele turen. Vi var flere som satt der, og så begynte vi å snakke om hvor vi bodde. De bodde i samme byen som meg men et stykke unna forde. Jeg så opp på han og spurte “hvor bor du?”. siden det var noen som bodde i andre byer, var jeg redd for at han gjorde det også. Men han sa “på askøy” jeg ble kjempelettet siden det ikke er så langt vekke fra meg. Når vi kom fram var det jo å si hade til alle sammen. Når jeg skulle si hade til han så ga han meg den beste klemmen noen sinne. Jeg og venninnen min ble hentet av mamma. Når vi skulle kjøre så så jeg han i en annen bil, og han så meg rett inn i øynene og smilte. Jeg snakket med han på face og han spurte meg om jeg ville gå på kino med han når han kom hjem fra Tyrkia. Jeg ble kjempeglad og sa ja. Når jeg skulle møte han i byen for å gå på kino så ga han meg en stor klem og sa at han var glad for å se meg igjen. Og så sa han plutselig “jeg har noe til deg”. jeg forstod ikke hva det kunne være med en gang. Men så ga han meg et kjempefint armbånd med navnet mitt på som han hadde kjøpt i Tyrkia. Jeg har gått med det hver dag siden jeg fikk det! På kinoen lå jeg i armene hans hele tiden og det var helt fantastisk! Han ringte meg nesten hver kveld i sommerferien og vi snakket helt til kl. to på natten 🙂 Han er bare best og når jeg er med han er det som om det bare er oss to i hele verden! Jeg er så heldig <3

    68. Jeg og eksen min hadde vært sammen en stund da det begynte å nærme seg valentine. Vi snakka en del om valentine, tenkte på gaver ogsånn, men vi fant ut at vi heller ser en film eller går en tur eller bare har det koselig, og slepper maset. Noen dager før begynner han å spørre om favorittsangen min, på den tiden hadde jeg Jason Mraz – I won’t give up.
      Så kom det til valentine, og jeg kom til han, uten at jeg visste noenting ligger vi i senga og koser, så reiser han seg, tar fram gitaren, uten at jeg visste at han kunne spille engang. Så spiller han favorittsangen min mens han ser meg i øynene.
      Tror det er det søteste jeg har, hahah

    69. Dette er ikke ett så spesifikt minne, men heller flere minner over en periode. Da jeg ble sammen med kjæresten min for tre år siden var vi begge litt “players”. Det søteste og det jeg savner mest fra tiden vi ikke bodde sammen er nattameldingene. Smser på lengder opp til 8smser hver eneste kveld etter en times lang telefonsamtale (den tiden bussturen mellom hjemmene tar). Uansett om vi snakket i telefonen og sa god natt der kom alltid en milelang sms tikkende inn etterpå. Åh, så nyforelsket og herlig!

    70. det mest romantiske jeg har opplevd var da jeg og kjæresten min (exen min nå..) hadde kranglet, og vi ikke hadde snakket sammen på mange timer. plutselig får jeg en telefon fra han som sier at jeg og veninna mi skal komme ned til brygga, når vi kom ned dit så jeg han å kompissen hans, og idet han ser meg slipper han alt han har i hendene og springer mot meg å løfter meg opp og sier “jentaaami!!” <3

    71. Jeg har funnet en guddommelig hjelper som er veldig ekte, ærlig og gjør det han sier han vil gjøre, det tok noen dager før trolldommen min kom frem i lyset og resultatene er fantastiske…velsigne deg og Gud bevare deg trygg og sunn . Jeg fikk tilbake eksen min ved hjelp av Dr ALASHIRA I hele mitt liv har jeg aldri sett noe lignende, jeg føler meg veldig glad og fornøyd med at jeg tok den riktige avgjørelsen. Den er så ekte og mektig!! Whatsapp ham direkte +2349160146456. Hvis du vil

      Miller

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg