svar på spørsmål – kjæreste

Jeg ligger i sengen min akkurat nå og lurer på hvordan i faen jeg skal overleve denne kulden!? Nå har jeg reist fra 35 + til ca 8 + . . . Og om kun 6 dager er det skole igjen. Jeg kommer til å være død før September starter, lover dere! Er så sykt lei av skole, og vi har ikke startet engang.

Jeg kom fram til gardemoen i dag i 14tiden, på turen dit hadde jeg tre seter alene på flyet så jeg sov faktisk hele reisen tilbake til Norge! Føltes herlig, jeg har så flyskrekk at det er best når jeg får meg litt søvn. Kommer det litt turbulens blir jeg helt hysterisk, haha. Måtte vente mange timer på gardemoen før vi tok flyet hjem, og der var det jammen turbulens! Hadde tenkt å blogge på flyet men nettet der er så dårlig at jeg satt i tre kvarter for å åpne startsiden min liksom. . . Hva er poenget med å ha nett på flyet da! Er i alle fall ganske trøtt nå og føler meg veldig ufresh, skal bli godt med tidlig kveld! :D

Er mange som har spurt om jeg har kjæreste forresten, siden jeg blogger så mye om hvilke gutter jeg synes er fin og slikt. . Og ja, jeg er singel. Har vært det en stund nå, noen ganger finner man ut at man rett og slett passer best som venner og slik har det vært for meg! Men er ikke lei meg, men kan godt blogge litt om det? Altså ikke så personlig, men mer om hvordan jeg har det og hva jeg foretrekker, kjærlighet generelt. Skrik ut om det er noe dere vil ♥

Min lunsj på flyplassen, masse løkringer og potetbåter! 

Haha overhode ikke sliten. . 

Slik så det ut fra flyet, her var vi nesten nede på bakken i Harstad. Sykt mye tåke!

47 kommentarer

Siste innlegg