oppe før solen

Hei hei alle sammen! Akkurat nå sitter jeg ved bassengkanten, jeg er den eneste som er våken så benytter sjangsen til å blogge litt for dere. I går hadde jeg rett og slett ikke mulighet, vi har hatt noe å gjøre hele tiden og jeg orket ikke å stresse med at jeg måtte blogge. Det er godt å ha litt lavt stressnivå i kroppen, for en gangs skyld! Vi bor i en leilighet, leiligheten er tilknyttet et fellesområde med basseng, bar osv – så det er altså her jeg er når jeg ikke har noe bedre å gjøre. Og om dere skulle lure, NEI jeg har ikke blitt brun, haha. Solet meg som en gal i går uten at det ga noe som helst resultatet, er vel litt derfor jeg er våken så tidlig slik at jeg kan sole meg fra soloppgang til solnedgang.

I går var vi på stranden i mange timer, ved bassenget, ute og spiste med noen venner og gikk litt rundt i byen. I dag er vel planen kort og godt stranden, kjøre vannscooter og snorkle. Blir gøy! 

 

Fikk tre seter alene på flyet, yeey!

Landing

Hahahahha, peeena

62 kommentarer

Siste innlegg