klar, ferdig. . .

Ligger i sengen og gjemmer meg under dynen, det er en veps på rommet! Tør ikke røyse meg så jeg må blogge slik som dette, haha. . . Livredd :( Vil ikke drepe den, tør ikke være i samme rom som den. Har blitt stukket av en veps før og det er ikke spessielt vondt haha, så hva er man egentlig redd for?

Har i alle fall fått pakket kofferten til Hellas, vi skal til kefalonia (?) og en annen plass, vet ikke helt hvordan noen av delene skrives. Blir sikkert veldig gøy! Jeg skal selvfølgelig blogge mens jeg er der, men så vidt jeg vet har jeg ikke internett på rommet så må gjøre det i lobbyen, noe som selvsagt er litt slitsomt så vet ikke hvor mye jeg kommer til å oppdatere. En gang om dagen, minst! Vi har ikke så mange planer bortsett fra at jeg skal bli veldig brun, vi skal snorkle og dra på forskjellige utflukter. . Slik ferie som jeg liker! 

Har noen av dere noen sangtips til meg? Har en lang reise i vente. .

Dette har jeg pakket! 

Haha pena… slik er det med dårlig syn! Briller med dugg på = hot. 


60 kommentarer

Siste innlegg