typisk min flaks

Hei dere! Formen min er ikke helt på topp, noe som er typisk min flaks med tanke på at jeg drar bort i morgen. Har tatt masse medisin så satser på at det fikser seg fort! Eller, om jeg i det hele tatt får dratt bort. Fikk vite i DAG at passbildet jeg tok sist uke ikke er gydlig, så jeg må ta nytt i dag og om ikke DET er gyldig får jeg ikke dratt. Fatter ikke problemet, det var jo et bra passbilde. . .
Hele dagen min har jeg bare slappet av på sofaen enkelt og greit, fikk også med meg litt av OL og fy søren så spennende håndballkampen mellom Norge og Brasil var! Noen andre som også så på?

Ellers tenkte jeg å vise dere mitt nye headsdet som jeg bestilte for en stund siden, husker desverre ikke fra hvor og har letet etter en gal på nettet slik at jeg kunne tipse videre til dere, men men. Det er i alle fall awesome og fungerer litt som et smykke! Har ikke sett noen som har lignende, så det var ganske kult. Fantastisk lyd er det også! Hva synes dere?

Hahah måtte redigere bort pigmentfeilen (?) jeg har i panna. Ser jammen ikke klokt ut. . .

 

 

39 kommentarer

Siste innlegg